Sign In

Remember Me

חייל! סרב לשרת! הגר לחו"ל

חייל! סרב לשרת! הגר לחו"ל

בעיצומה של טרגיה שהיתה דיי צפוייה, אלא אם אתה ראש אמ"ן, אני רוצה לספר לכם מדוע אתם אוכלים את הדיסה שבישלתם לעצמכם.

ראש הממשלה, פיפי, עשה הכל כדי לדאוג לחמאס, העביר לו כספים מחו"ל, טיפח, שמר את העימות על אש קטנה, התפלל בסתר ליבו שהחמאס יבצע כמה פיגועים קטנים בשנה, אבל לא יותר מדיי – זה יחזק את הנרטיב הפוליטי הלאומני, בדלני ודתי שאי אפשר לעשות שלום כי הפלסטינים = טרוריסטים, שצריך מנהיג חזק והוא זה שמתנדב לעמוד בראשו עם משכורות מפוצצת, שלל הטבות ויוקרה (כיף חיים!).
בחששו, מהשלטון הלגיטימי והמתון, יחסית, ברשות הפלסטינית ביהודה ושומרון, השקיע פיפי וחבריו המושחתים, אוכלי החינם בצה"ל, משאבים רבים להחליש את כוחה של הרשות, ומנגד לחזק את כוחו של ארגון הטרור בחמאס. בצורה זו פיפי והטאליבנים היהודים בשלטון (=המפלגות החרדיות) ידעו שאם הפרטנר שלך טרורסטי אז אפשר לשכנע בקלות כל ישראלי, שטוף מוח, שצריך לבחור רק במנהיג חזק – זה עבד! במצטבר פיפי בשלטון כבר 16 שנה (כיאה למדינה דיקטטורית).

פיפי השתין עליכם במשך שנים, פחד מכל עימות עם החמאס, וככל שהסיחרון התגבר כך הישראלי התמכר יותר לריחו.
השבוע הטרוריסט החמאסניק שהוביל את פיפי לשלטון ב- 1996, הגזים. פיפי מיהר לטשטש את כישלונו, השתמש במילים חזקות נגד החמאס "האוייב ישלם מחיר שהוא לא ידע כמותו!" (אוו, פה פעור) לסחוף את המוני בית ישראל הכואבים, הכועסים והנבערים. ובנתיים הוא דיי מצליח.
כראש ממשלה, הוא בעל האחריות על כישלונו המהדהד של צה"ל; מטכ"ל חובבני, מודיעין עלוב, שמוצץ משאבים אדירים ותקציב שנתי של 75 מילארד ש"ח, לרווחת הגנרלים. משכורות עתק, מכוניות מנהלים, ווילות עם גינה, משרדים מפוארים, פנסיה מכובדת, תפקידים יוקרתיים, טיסות לחו"ל ויחד עם השב"כ ההישג היחיד שהם יכולים להתהדר בו הוא לרגל אחר טלפונים ניידים של ישראלים בתקופת הקורונה. אבל לזהות, להתמודד ולנצח במלחמה נגד ארגון טרור שאין לו אפילו טנק, ספינה או מטוס אחד זה מסובך. מי יתן את הדין? האם הרמטכ"ל, ראש אמ"ן, השב"כ והמוסד יתפטרו? מה פתאום, אתם מעריצים אותם!

לא צריך להתרברב שצה"ל יכנס לעזה וימחוק אותה. זה נותן לכם תחושת נקמה מתוקה, אבל צבא היבשה הישראלי לא כזה חזק כמו שאתה מפנטזים, וחוץ מזה שישראל כבר הפסידה, מעל לאלף ישראלים נרצחים, מאות שבויים, וצבא אימפוטנט שעסוק בהפרדת בשר וחלב במטבחיו במקום להילחם. צה"ל אינו צבא מקצועי, אלא צבא דתי, ששומר שבת וחוגג את שמחת תורה, אז מה הפלא שצה"ל נרדם בשמירה כדי לא לחלל שבת. בטיפשותכם לא הפרדתם בין הדת לצבא, שלא לדבר בין הפרדת הדת מהמדינה. מבחינתו של החמאס, ככל שימותו יותר מאזרחיו, כך קרנו ויוקרתו יעלו. 0 נקודות לישראל, 100 לחמאס. זהו הכישלון המחפיר ביותר מאז הקמת מדינת ישראל, חמור יותר ממלחמת יום הכיפורים בעיניי, שאז לפחות צה"ל נלחם נגד צבאות וניצח.

את מחיר הכישלון של הממשלות שלכם, כולל קוץ, הרמטכ"ל הכי פחדן שהיה בצה"ל, שילמו הנרצחים וחטופים, שאני בכנות בוכה בשבילם.

ללא אידיאולוגיה אתאיסטית-רציונלית, אתם חסרי אונים ומפחדים להיאבק באיסלם, בדיוק מאותה הסיבה שאתם מפחדים להיאבק בסרטן הדתי-חרדי בישראל, הפסדתם מראש. הולכים לחסום צמתים בגלל הסיפטום של הבעיה: המפכה המשפטית אבל לא מבינים שאין הבדל אידיאולוגי בין המפלגות הדתיות-חרדיות לבין החמאס, מלבד שהחמאס מחזיק בנשק. בישראל מתגוררים שני עמים: הרוב הם יהודי דתי פונדליסטי, חשוך ופרמיטיבי שונא חירות ואנטי-אדם (יעני כמו מוסלמי אבל דובר עברית וידייש), והמיעוט הוא חילוני עברי חופשי במחשבתו ששואף לחיים מודרנים ומאושרים (יעני כמו אירופי/אמריקאי דובר עברית ואנגלית), אין שום דבר מגשר בניהם. ברגע שלחרדים-דתיים (ברוך גולשטין, יגאל עמיר ויהודים צדיקים אחרים), תיהיה גישה לנשק, מה שעושים המתנחבלים היהודים בכפרים הערביים ביהודה ושומרון, בחסות ובאישור של הממשלה יהפוך במהרה למה שעשה החמאס לישראל. ממשלת ישראל מגבה ושותקת כי יהודים מתנחבלים הם משלנו, מהגזע הנבחר.

כחילונים ללא פילוסופיה אתאיסטית ורציונלית, מה שמעניין אתכם הוא הבירבור על התחממות כדור הארץ, אתם נותנים לטאליבנים חובשי הכיפה והציצית לנהל את המדינה. בעיניהם "עין תחת עין, ושן תחת שן", תורתם היא אמונתם וככזו, הם לא שונים באידיאולוגיה מטרוריסט מוסלמי. כך לא תנצחו. פעולה משנאה ורגשות נקם לא תשיג לכם את המטרה. אז אוקיי, נניח צה"ל יהרוג 10 אלף עזתים חמומי מוח, מעבר לפשע האנושי והחוקי, מה אז? כל עוד אתם לא משמידים את ההנהגה החמאסניקית, ולהילחם באיסלם, אין לכם סיכוי. שלא לדבר על אירן, האב הרוחני של החמאס, שם חברי הפרלמנט האירני רקדו משמחה למשמע התבוסה והתבוסתנות הישראלית, אבל נגד האירנים פיפי משקשק. משרד הביטחון התחנן בפני האמריקאים שישלחו 2 ספינות מלחמה להציל את הצבא "החזק ביותר במזרח התיכון" שנמצא בכאוס מול ארגון טרור בעזה. מגייסים 300 אלף מילואים בלי תוכניות ומטרות ברורות, העיקר לעשות רושם בהריסת המוני בתים והפצצת סירות דיג. ובעוד זמן מה הפוליטקאים והגנרלים חסרי הכישורים יתחילו לגמגם וכהרגלם לשקר: "צה"ל השיג את כל מטרות המלחמה! החמאס הוכה!", בו בזמן שהחמאס ממשיך לשגר רקטות ומחזיק בשבויים. אגב, ומה אם הפלסטינים ביהודה ושומרון יצטרפו למערכה? אני מציע – תברחו כמה שיותר מהר…

ראיתי תמונות מהמלחמה עם הסלוגן "בעזרת ה' ננצח", אתם חיקוי חיוור של המוסלמים שצועקים "אללה עכבר", זה הזוי שאתם חושבים שהאלוהים שלכם צודק יותר, כי אין אלוהים. האיסלם המפגר לא עומד להיעלם בגלל איזו ארץ אוכלת יושבה ששמה ישראל, להיפך, בדיוק כמו החרדים-דתיים ההתרבות המקקית והאידיאולוגיה הרצחנית של שתי הדתות הנוראיות האלו (מחה תמחה את זכר עמלק, איש אשר אישה משכב זכר מות יומת) תמשיך לפרוח ולשגשג. המוסלמים והיהודים יטבחו אחד בשני, כי הכרעה נגד האיסלם לא תגיע ממטוס F-35 מתקדם, אלא מאידיאולוגיה חילונית-אתאיסטית חופשית שמעמידה את האדם, חירותו, קניינו ואושרו במרכז ומקיימת כלכלה קפיטליסטית משגשגת. לא, ישראלים אינם אנשים חופשיים – תבדקו את הזין הכרות שלכם ותגלו שאתם בני-דודיהם של האומה הערבית הענייה, הנחשלת והאלימה.

חילוני, חייל סדיר או משרת מילואים בצה"ל, שאלה אליך:
עבור איזו מטרה אתה נלחם?
אתה לא מגן על הבית שלך – תפסיק להפריח סיסמאות, אתה כלי משחק זניח וחסר חשיבות בידיי השלטון שמשרתת את האליטה החרדית-דתית שאותם אני מכנה טאליבנים יהודים, ואתה כלי שרת בידי אוכלי החינם במערכת הביטחון הישראלית שתכלית חייהם היא למצוץ עוד הטבות מהמדינה בחסות הביטחון, בדיוק כמו שעושים הגרנרלים המצריים, הסעודיים או האיראנים.
אתה יודע – בשירות הצבאי אתה עשוי להיפצע או למות, ולא מהסיבות הנכונות. כי אתה מגן על אנשים בבני ברק ומאה שערים שבזים לך ולמשפחתך, אתה מגן על דתיים ציונים משיחים, משל היו בן גלם וסמוחתה מהמפלגות הציוניות, שהערכים שלהם דומים יותר לעולי הרגל למכה בערב הסעודית מאשר לאדם מערבי, ואתה מגן על גנרלים מחרחרי מלחמה, שבשבילם אתה רק מספר סידורי ואמצעי לזכות בעוד תקציבים והטבות. המערכת הפכה אותך לזומבי, חסר חשיבה עצמאית, הקשר הרגשי לישראל כובל את בחירתך החופשית. במילים אחרות, זה שנולדת למדינה כלשהי, לא אומר שהיא צודקת. תסתכל על התמונה הגדולה, יום לאחר שסבב הלחימה הזאת מסתיים (בהפסד קשה לעיכול לכל ישראלי בדלן), המדינה הזאת, שמעודדת אותך, כחילוני, "טוב למות בעד ארצנו" (סיסמא שלא שונה מהג'יהאד), זו מדינה שתמשיך לשעבד אותך במיסים גבוהים להחריד, תמשיך לפגוע בזכויותך וחירותך כאדם ואזרח, תמשיך לפעול נגד הישראלי החילוני מהמעמד הבניים למען הקמת מדינה מוסלמית על בסיס חוקי השריעה יהודית על בסיס חוקי התורה. (כבר כעת, לידה, נישואים, קבורה ועוד נקבעים על פי חוקי השריעה היהודית).

ישראל היא לא אוקראינה החופשית שנלחמת נגד הבריון הרוסי שפולטר עומד בראשה ופיפי רץ לנשק את ידו. ישראל היא מדינה דתית, שמנוהלת על ידי טאליבנים יהודים שמטרתם להקים בישראל מדינת הלכה דוברת עברית ועם אמונה יוקדת שיהוה הוא מלך מלכי המלאכים.
פעולה רצחנית אחת גדולה מאשר ייחל, הכניס את פיפי למצב מלחמה? באירופה מתחוללת מלחמה ובלי להפחית מהזוועות שעשו החלאות מהחמאס, הרוסים הברברים מבצעים פשעים נגד האנושות כל יום במשך שנה וחצי! בתגובה ישראל חתמה עם רוסיה על הסכם בתחום הקולנוע. מגעיל. מביש. אם ישראל מתעלמת מרצח העם האוקראיני, מדוע היא מצפה ליחס מיוחד כיום? אגב, רוסיה תומכת בעקיפין בחמאס. ואת מי פיפי חושק לבקר בכל הזדמנות? לחצו כאן לגלות את התשובה.

פיפי בליגה של מנהיגים סמכותנים, לאומנים ורעים. צה"ל נגרר אחריו ומעתיק את המודל של הצבא הרוסי כדוקטרינה: מושחת, לא יעיל ואכזר כלפי אזרחיו וחייליו הישראלים.

פיפי ועושי דברו במערכת הביטחון הם בעלי אישיות סמכותנית שנמשכים לדמויות חזקות וזו הסיבה לסגידתם לרוסיה ומנהיגיה, לכן מובן שלא העיזו להשמיד את הבסיס הצבאי הרוסי, כי הפחד משתק, גם אותכם. כמעט כל ישראלי ששאלתי מדוע צה"ל לא משמיד את בסיס הטילים הרוסיה בסוריה, שמפריע לחיל האוויר, הגבתם בפחד כי אתם לא שונים ממנו. תחושת הפחד משחקת תפקיד מרכזי במדיניות הישראלית. אבל על ארגון טרור בלי טנק, מטוס או צוללת אחת אתם גיבורים, כבר כתבתי…

בנימה אישית, כישראלי לשעבר צר לי, ראיתי סרטונים על מה שהחלאות האדם עשו לישראלים, בני אדם חפים מפשע ודינם של הרוצחים ושולחיהם הוא עבודות פרך ומוות בייסורים. מאז שהתחילה המלחמה אנשים בבריטניה ובכלל אנשים שמכירים אותי שואלים לשלום משפחתי וחבריי בישראל, ואת הכרטיס טיסה ב- 20 לאוקטובר לישראל ביטלתי.

ברור שישראל חייבת להכחיד את החמאס, כחובה מוסרית ומזמן, לא לפעול מתוך נקמה, אלא מתוך הבנה מהם הערכים והמטרות שעבורם ישראל נאבקת. לא רק בנקודה הספציפית הזאת היום ועכשיו נגד החמאס, החיזבאללה, אירן ושותפיהם, אלא פיתוח אסטרטיגה כוללת שמבוססת על הכרה בזכויות האדם, אושרו וחירותו (ולא יהדותו). וזה בדיוק הנקודה. לפני שנלחמים בטרוריסטים בעזה, המלחמה צריכה להתחיל מהבית, כל עוד כל ראשי וועדות הכספים הם חמאסניקים יהודים דוברי עברית, וזה בסדר מבחינתכם, אז אין לישראל את הפילוסופיה והערכים המתאימים להיאבק באיסלם, אתם לא מנצחים בגלל שהנשק שלכם משוכלל יותר, או בגלל שהצעקה של "שמע ישראל" חזקה יותר, אלא מסיבות מוסריות, וישראל לצערי, לא שונה בהרבה. "בעזרת ה' ננצח", וחיילי צה"ל שחובשים טלית ומתפללים "שמע ישראל יהיה אלוהינו יהוה אחד" בכל בוקר בעמדות מול עזה, מעמיד אותכם באותו הצד של המוסלמים בעזה שאתם נלחמים נגדם. כמו שאירן וסעודיה כבביכול אוייבות, אבל דומות בערכיהם האיסלמסטים להפליא. שורה תחתונה – את רוצים להראות שהזין הכרות שלכם גדול יותר מהזין הקצוץ של המוסלמי השכן. (המלצה: אולי פשוט תפסיקו לחתוך את איברי המין??!)

רוצים לשרת בביטחון? הגרו לאירופה, שרתו בנאט"ו. הגרו לארה"ב, הצטרפו ל- CIA. עברו למדינות שערכיהם דומים לשלכם. עזבו אותכם מישראל – זו מדינה לבושה בשחור שאיבדה את דרכה ויופיה.

חרדים מכניסים פתק לחריץ הכותל המערבי וכותבים: בס"ד, אלוקים אדירים, קראתי בתורה הנצחית בספר דברים כה יט: "תִּמְחֶה אֶת זֵכֶר עֲמָלֵק מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם לֹא תִּשְׁכָּח". איפה 6 מיליון העם העמלקי לטבוח בהם, כולל נשים, ילדים וטף? יתברך שמך, אל חנון ורחום בעזרת השם ננצח! על החתום, בני ישראל עבדיך הנרצעים.

יומן המלחמה:
7 לאוקטובר, יום שבת וחג שמחת תורה ("מי שלא ראה שמחת בית השואבה לא ראה שמחה מימיו" משנה סוכה ה א):
החמאס החל במתקפת פתע שכללה טבח ביישובים וקיבוצים רבים בעוטף עזה, וטבח המונים.
ראש ממשלת ישראל מכריז מלחמה נגד ארגון טרור שאין לו טנק, מטוס או ספינה אחת.
צה"ל מתחיל בכתישה אווירת.
לא מספיק שהפוליקאים וצמרת צה"ל אשמים במחדל מודעיני שדורש וועדת חקירה ממלכתית, הם גם לא רוצים שיאשימו אותם בכישלון המלחמה, ולכן המטרות של המלחמה מעורפלות למדיי, ולא ניתן יהיה להאשים אותם באי עמידה במטרות.

8 לאוקטובר, הפוליקאים וצמרת מערכת הביטחון עושים הרבה רעש, 300 אלף אנשי מילואים נקראים לשרת.
צה"ל ממשיך בכתישה אווירית. מאות מבנים בעזה נהרסים.

13 לאוקטובר, כולם מדברים על כניסה קרקעית, אבל לדרג הבכיר בצה"ל התחוור שעם תחושת נקם לא מנצחים מלחמה. בנתיים אין תוכנית מסודרת, וכניסה קרקעית תגבה מאות חיילים הרוגים (שימותו לשווא), ועשוייה לגרום לחמאס לרצוח את השבויים. ישראל מהססת, מתחננת לסיוע מהבריטים, הם שולחים ספינת קרב לסייע (בנוסף לשני ספינות אמריקאיות). תחמושת הגיעה מארה"ב לישראל.

דעתי האישית – מלחמה צריך לנהל לפי מטרות ועקרונות, אבל כשהמטרות מעורפלות ואין עקרונות, אז נותנים לרגש ולדעת הקהל להחליט מה לעשות מחר. זה מעלה לי ספקות לגבי הנחישות הישראלית 🙁 כמה זמן יחזיק המשק הישראלי במצב הזה? אם אין הכרעה מיידת, ישראל תיסוג ותוותר בהדרגה. כל הרעש והמהומה של פיפי: "ישראל במלחמה"… ולאחר זמן מה יגיד "לא היה כלום ולא יהיה כלום", כלומר החמאס ימשיך לשלוט, וישראל תלקק את הפצעים.

לצערי, ישראל כבר הפסידה, והדבר היחיד שמנסים לעשות הוא למנוע תבוסה מוחלטת. אני ספקן, כי לפוליקאים ולגנרלים בצה"ל מעולם לא היה איכפת מאזרחיהם. נראה, אולי אני טועה וצה"ל יפתיע לטובה, הלוואי.

18 לאוקטובר, לאחר שישראל הפציצה את שדה התעופה בדמשק, למנוע העברה של נשק מאירן לחיזבאללה, האיראנים שלחו מטוס עמוס נשק ולוחמים לשדה התעופה הרוסי ברוסיה, בו ישראל לא מעיזה לגעת. ישראל משלמת מחיר על הפחד המשתק וההערצה העיוורת לרוסיה שתומכת בחמאס, ארגון טרור. אתם עדיין מתנגדים למכור נשק לאוקראינה, נכון? מוסר כפול.

ההמשך במאמר הבא – חיילים! חיזרו הביתה! שמרו על עצמכם, אחרת תמותו לשווא!

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

24 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Member
6 months ago

פוסט נוקב וחד כעתר. אהבתי! עם זאת יש לי כמה התייחסויות: 1) אני חושב שאתה צודק בביקורת אבל הלכת צעד אחד רחוק מידי. זה שחיילי צה"ל הם כלי משחק ברשות הממשלה זה ידוע, אבל חשוב לציין שכך המצב גם תחת כל ממשלה. למעשה, הבעיה פה היא שהציבור הישראלי (ולא רק הוא) לא מבינים מהו חופש ולכן חותרים ליותר כוח ממשלתי ופחות כוח לפרט. התוצאה הבלתי נמנעת היא שהשלטון מאוד חזק והפרט הוא רק כלי משחק. 2) הלוגיקה – היהודים הם כמו החמאסניקים – נכונה, אבל איך מזה נובע שישראל הפסידה? אין קשר ענייני בין זה שמדובר במלחמת דת (דבר מובן… Read more »

Reply to  הישראלי הנודד
6 months ago

🙂
לא באמת מחובבי אל על, אבל איכשהו השם הזה התקבע אצלי, בתור מי שטס המון. בתקופות השיא הייתי יוצא כ-6-8 פעמים בחודש.

Reply to  הישראלי הנודד
6 months ago

אתה צודק בביקורת על אל על ואני שותף לכל מילה.
ולכן, כתועלתן, אני פועל כך: מזמין בכל חברה שבה יחס התמורה למחיר הכי טובה.
במקרים רבים כשאני טס לאירופה מאחר שאני טס רק ביזנס אני מזמין אל על (מסיבות שקשורות לאיכות המחלקה בהשוואה למתחרות). זה לא המצב כשאני טס ללונדון למשל (שאז אעדיף וירג׳ין או בריטיש).
לארה״ב כמעט אף פעם לא אל על. עדיפות דלתא ויונייטד בפער עצום.

Reply to  הישראלי הנודד
6 months ago

לונדון לא מתוכננת בקרוב. סגרתי פעילות עסקית שם קצת לפני הקורונה אחרי הרבה שנים על הקו. כיום בעיקר ארה"ב וקצת אירופה.
מה שכן, הייתי שמח להכיר – אני מוצא שהכתיבה שלך והדעות שלך מאוד דומות לשלי – ונחמד להכיר עוד אנשים עם קצת שכל.

כופר בכפירה
Guest
6 months ago

חזיר בר בור וברברן

יורד מתחיל
Guest
6 months ago

מסכים איתך על הכל אבל , לא על העניין אם דת , אבל עזוב שטויות לאיפה אתה ממליץ להגר ?

Member
6 months ago

לכל בן אדם יש את התפקיד שלו ואת המקום שלו בעולם הזה. כן יש בישראל כפייה דתית ואני נגד כל סוג של כפיה. אך איך בידיוק לעשות שימוש בלשון הרע זה יותר טוב? מה שאתה מתאר על השלטונות ומה שפיפי עושה הוא נכון לכל מדינה בעולם! בכל מדינה בעולם במערכת הזאת פוגעים באנשים הטובים שרוצים לחיות בשקט, ולא מאפשרים להם לחיות בשקט.
וכן רוצה להגיד שאוקראינה ממש לא חופשית, היא נשלטת על ידי כוחות הרבה יותר גדולים ומי שסובל שוב זה האנשים הפשוטים שרוצים לגדל משפחות, להנות מהטבע, להרוויח כסף ופשוט לחיות, ולא נותנים להם.

Last edited 6 months ago by CLATYR
אגתה
Guest
6 months ago

קפיטליזם זה סרטן, ואת זה אני כותבת בגאווה באינטרנט – תוצר של סוציאליזם אמריקאי.
מלבד זאת, יש משהו ברוב דבריך.

Reply to  הישראלי הנודד
6 months ago

אין לה איך להסביר את הקשקוש הזה מן הסתם.
לדעתה מה שרע זה בגלל הקפיטליזם ומה שטוב זה בזכות הסוציאליזם.
וזה עומד בניגוד מוחלט לכל מחקר אמפירי שערכו כלכלנים בכל אוניברסיטה ומכון מחקר רציני (ואגב גם נוגד לחלוטין את השכל הישר בעניין תמריצים כלכליים). אבל אי אפשר לשכנע שטופי מוח.

SID
Guest
6 months ago

מאמר מהמם, אחד הטובים!

רק אוסיף שכל הדיבורים על השמדת החמאס מגוחכים וילדותיים לגמרי. גם אם הם ישמידו את החמאס, כולל כל הצמרת שמתחבאת בחו"ל, יקום אירגון אחר בשם חמאס ב' ויפעל בדיוק באותו אופן. הם אולי יכולים להרוג את האנשים, אבל לא את האידיולוגיה. בדרך שהם הולכים כעת, הם רק מחזקים אותה.

SID
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
6 months ago

שלא תבין לא נכון, אני בעד להשמיד כל אירגון טרור וכל טרוריסט רוצח. מה שאני כן אומר זה שההנהגה הישראלית הנוכחית כנראה לא תצליח לעשות זה. וגם אם כן יצליחו, הגישה הפרימיטיבית שלהם והפעולות האופייניות שהם נוקטים ייצרו מחליף לחמאס, וחוזר חלילה.

משהו
Guest
6 months ago

כל-כך נכון. איזה מיאוס לשמוע בנאומיהם של הפוליטיקאים ״בעזרת השם ננצח״ והאמירות בציבור ״עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה״. הריקודים הקבוצתיים עם הכיפות והציציות, תפילות והקפות סביב ספרי תורה בשטחי הכינוס. קשה לי להתחבר לערכים האלה, אבל כנראה שזו דרכם להתגבר על הפחד לכן איני שופט וכמובן שמוקיר להם תודה על נכונותם להגן על המדינה. ————————————————- חבורת ערסים של לה פמיליה מרביצים לשוטרים ומאבטחים בניסיון לפרוץ לשטח בית החולים ולעשות שפטים במחבלים נאו נאצים שנמצאים שם במקום להיות במתקן רפואיביטחוני של השב״ס. ערסים אחרים שמעלים לטלגרם השתנה על גופות ומעשי סדום עם דגלי ישראל במחבלים שלא הם חיסלו. מה הם… Read more »

משה מ
Guest
Reply to  משהו
6 months ago

לא כל הפוליטיקאים משתמשים בביטויים כאלה, זה רק ביבי והממשלה, ביבי עצמו הוא כופר גמור אבל גם בתקופה כזו הוא דואג בעיקר לפנות לבייס שלו שהוא דתי ומסורתי.

משה מ
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
6 months ago

אולי הוא לא כופר גמור, איני קורא מחשבות ואני לא באמת יודע אם הוא אתאיסט.
מה שאני כן יודע ברמת וודאות הרבה יותר גבוהה זה שהוא לא מאמין שאלוהים הולך לסייע לנו במלחמה בעזה והוא אומר משפטים כאלו למען הבייס.

תמיר
Guest
6 months ago

הישראלי הנודד,

מאמר יוצא מהכלל !
יישר כוח !