Sign In

Remember Me

האיסלאם – דת של שלום! והיהדות?

האיסלאם – דת של שלום! והיהדות?

בס"ד 🐷
לפני כמה ימים נכנסתי לרכבת התחתית בלונדון ונסעתי לפגוש חבר לארוחת צהרים. כשהתקרבתי ליציאה נגלה לפני אלוהים במחזה מרהיב בשער.

אלוהים, או אללה עכבר בשמו המדויק 🐭 ישתבח שמו, היה עטוף בטלית כחולה, הוא פתח וסגר את השער ללא מגע אדם, כאילו היה זה נס. עמדתי נסער וצילמתי אותו פותח וסוגר באדיקות דתית את השער לגן העדן. מרחוק ראיתי שתי צדיקות מתפלפלות על דף גמרא, האם הוא יפתח להן? כן! הוא פתח כי הוא אל רחום וחנון.

כשיצאתי מהשער האלוהים הבחנתי במסר שמכוון לי אישית – "האיסלם מציל חיים משנת 1984". הבנתי שניצלתי, לא אשאר עוד גבר ערירי, חיפשתי 72 בתולות מחכות עירומות על המדרכה מחוץ לתחנה, אבל הבחנתי בהומלס שישב שם והביט בי בעיניו המהפנטות, הרגשתי שהוא חיכה לי, כאילו ידע שאני מגיע, "הוא בטח מלאך" הרהרתי לעצמי, הוא לא הסיר את עיניו ממני וחייך. היה הרבה עומק במבט שלו, כאילו רצה לומר משהו. הוא אחז בידו כוס וניענע אותה בתנועת אוננות מנסה לרמוז לי משהו. לא הבנתי, הרי הבטיחו לי גן עדן והוא נראה מלאך המוות.

האיסלם מציל חיים מ- 1984. רגע, ומה היה לפני?

חזרתי להתגלות משער העכברים. התדהמה הכתה בי כברק, כי איך אפשר שלא לראות את פיגועי השלום בכל רחבי העולם ששואבים את השראתם מהספר הקדוש ביותר – הקוראן שכל גבר חייב להתפלל בתנוחת דוגי סטייל חמש פעמים ביום?

אז החלטתי שאני חייב לעשות מעשה, אני רוצה לחדד את המסר שהאיסלאם הציל חיים גם לפני 1984 כי אחרת אנשים יחשבו שהוא, ישמור השם, פגע במישהו לפני.

אתחיל בכך שיש לעשות הפרדה מוחלטת בין האיסלאם למוסלמים. יש מוסלמים טובים, יש ממש טובים, יש עוד יותר טובים, אבל יש את הרעים (שאז אפשר לטעון שהם לא מוסלמים). כי כמו בכל דת, יש טובים וצדיקים, רעים וכופרים. אנשים הם אינדיבידואלים ולדת או למוצא שלהם אין חשיבות. אני אכתוב כאן על האיסלאם כפילוסופיה דתית שהעתיקה מהיהדות הרבה ואף שיכללה אותה 'חי' פעמים.

האסלאם, דומה ליהדות, הוא דת הלכה. כדי להיות מוסלמי על המאמין לקיים מערכת של חוקים וכללים 'נעשה ונשמע', אחרת נחשב ככופר. מוחמד, הנביא זצ"ל, הכריז בגבורתו שמאבק בכופרים הוא ג'יהאד, שהיא מלחמת מצווה ולכן כל המשתתפים יזכו לתגמול. כך במסעותיו במדבריות ערב הסעודית מוחמד וחבריו טבחו במאות ואלפי אנשים שסירבו לקבל על עצמם עוול קוראן ומצוות ואכלו חלילה חזיר. כתגמול, הפסיכופט חסר המעצורים התחתן עם ילדה בת שבע, התאפק במשך שנתיים ואז אנס אותה בגיל תשע.

האיסלאם דת של שלום 🕊️

העובדות הם ברורות – 50 מדינות מוסלמיות משגשגות, אומה של 1.8 מיליארד אנשים חלוצים בתחומי המדע, הרפואה, המוסיקה, האמנות וכמובן זכויות אדם – האו"ם מינה את סעודיה לעמוד בראש הנציבות לזכויות אדם, כהוכחה לחוקי השריעה ההומניסטים. העולם המערבי משתוקק למיליוני הצעירים ההייטקיסטים שעוזבים את אפגניסטן, עיראק, סוריה ונוהרים לאירופה, שם הם מקימים חברות ביוטכנולוגיה ובינה מלאכותית בינלאומיות במדינות המערב העניות.

הכי קל להאשים את האיסלאם, אבל מי שחקר ולמד מבין שהאיסלאם הוא דת שמעודדת מחשבה עצמאית, ביקורת מחשבתית, סקרנות, יצירתיות ואהבת לרעך כמוך, במיוחד אם אתה גוי או גיי.

ומה עם היהדות? ✡️

יש הבדל מהותי, והוא בכמות, לא דווקא באיכות – הרי אצלנו לא רק שאסור לאכול חזיר, אלא גם אפרוח בביצת אימו (וגדי בחלב אימו). אצלנו, כורתים את הבולבול של תינוקות בגיל שמונה ימים ולא מחכים כמו באיסלאם שהתינוק יגדל. בספר ויקרא פרק כ' פסוק יג', כתוב במפורש "ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם", אבל בקוראן לא היה להם את האומץ לכתוב מוות להומואים. היהדות אף הקדימה את האידיאולוגיה הנאצית במצווה, ספר דברים פרק כה' פסוק יט': "תמחה את זכר עמלק מתחת השמים לא תשכח" וכידוע, השמדת עם אחר מעמידה את המוסר היהודי מעל כל הדתות האחרות, כולל האיסלאם כדת שוחרת שלום וזיעה.

התוצאות במבחני המתמטיקה בתלמודי התורה, הישיבות ובתי הספר הדתיים והחרדים בארץ מציגות תמונה ברורה – בני ברק, מאה שערים, עמנואל, ביתר עלית וכמובן ההתנחלויות הם חוד החנית של הישגי המתמטיקה, הפיזיקה והמדעיים בישראל. בערים החרדיות איכות החיים גבוהה ביותר בישראל, וילות עם בריכות ענק (אך בלי חיות מחמד כי הם טמאות), מגדלי מגורים עם מכוני כושר וסאונה (לגברים שעירים בלבד). כמובן החרדים גם משלמים את המיסים הגבוהים ביותר ותורמים לכלכלת ישראל יותר מהחילונים בת"א או בהרצליה פיתוח.
צריך לראות את בתי החולים בערים החרדיות – אין מחסור ברופאים והמתמחים יצאו מזמן לחופשה. הסוד הוא לאסוף מניין של גברים יהודים, להעמיד אותם במסדרון הראשי בבית החולים כך שאף אחד לא יכול לעבור, ולזעוק תהילים ביראת שמים, מסתבר שזה מבריא חולים וכבונוס עוזר נגד טילים.
אבל מה שלא ידעתם, זה שלישראל יש את הצבא החזק ביותר במזרח התיכון, ומעולם אף ארגון טרור מעזה לא העיז לשלוח אלפי רקטות לישראל בגלל שכל היחידות הקרביות בצה"ל הם על טהרת הדתיים הלאומיים שמצייתים לאיסור 'הוצאת זרע לבטלה' כי היא עבירה גדולה וחמורה (אבל אפשר להתפלל תיקון הברית ואז אלוקים סולח). כך החיילים שלנו עם הכפייה הקטנה על הראש מתעלים את האנרגיה המינית שלהם לפנאטיות בקרב אבל בלי סכין (גילוח) בין השיניים כי אלוהינו אוסר להתגלח בתער.

אולי אתם חושבים שהיהדות שונה מהאיסלם: היא מתונה, חמודה ומתוקה כמו חזרזירון קטן וצוהל. מתי לאחרונה ביקרתם במקוואות בערים החרדיות? האם הנער שעבר מעשה מגונה במקווה היום בבוקר בירושלים של זימה חושב כמוכם? האם אכפת לכם מאישה החרדית שתחטוף הערב סטירה מבעלה אברך הישיבה שהתפלל הבוקר "ברוך שלא עשני אישה" ומעניש אותה כי 'קלה עליה הדעת' כפי שפסקו חז"ל? אתם כל כך מבוהלים ביהדות שלכם שאתם מחפשים תירוצים להשתיק את מצפונכם: היהדות היא אור לגויים, ספר התנ"ך הוא פאר היצירה האנושית. היהודים זוכים בפרסי נובל! (אגב, הם היו חילונים).

ועכשיו חידון לשוני – מה פירוש המילה 'צביעות'?
תשובה: הרתיעה והסלידה שיש לכם מהאיסלם איננה קיימת שמדובר ביהדות – זו צביעות. אתם מספרים לעצמכם סיפור דמיוני ("ברית מילה זה בריא!") ונמנעים מסתירה עובדתית (זה פולחן פרימיטיבי).

"האסלאם מציל חיים" הוא פרודיה על היהדות המכילה, בדומה לאסלאם, אלמנטים אלימים נגד הזר והשונה, נגד כופרים וגויים, נגד נשים וגייז, נגד שחורים ועובדים זרים, נגד מחשבה רציונלית, חופשית ועצמאית שהישראלים (אתם!) מעדיפים להתכחש כי זה לא נעים. הישראלים מתלוננים על האיסלאם באירופה, אבל מאמינים בערכים דומים, בחשיבה ובתפיסת העולם. ישראל היא מדינה הלכה, בדומה לערב הסעודית, סודן, אירן ואפגניסטן חוקי הנישואים, הקבורה, האזרחות ועוד רבים אחרים נקבעים על ידי חוקי השריעה היהודי (התנ"ך).

אבל מה זה משנה: יש מחקרים שמוכיחים שליהודים יש DNA ייחודי, לכן, אנחנו העם הנבחר, הגזע שלנו עליון, אז לנו מותר, לא?

אם אתה אתאיסט, המאמר הזה נכתב לך. הפתרון לישראלי הצעיר הרציונל שסיים את שירותו הצבאי בכפייה, הוא להגר לחו"ל, ללמוד, לעבוד ולהתחתן עם גוי לא נימול או גוייה שלא שומרת נידה. כך נקיים את הבטחתו של יהוה לאברהם אבינו, בראשית פרק כב' פסוק יז': "כי ברך אברכך והרבה ארבה את זרעך ככוכבי השמים וכחול אשר על שפת הים" וכידוע יהוה, מלך מלכי המלכים (של ההומלסים) וקדוש בפני עצמו, קיים את הבטחתו לאברהם והעם היהודי כבר מונה מעל למיליארד אנשים שמאחלים בכל יום 你好 Nǐ hǎo איש לרעהו. אופסס, אלוקים מפר הבטחות? לא הוא בטח התבלבל!

זה היה שיעור באתאיזם ומחשבה ביקורתית כי זה שנולדת במדינה או לדת מסוימת לא אומר שאתה צריך לאשפיל אפיך ולהצדיק אותם אוטומטית.

 

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

7 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
the joker
Guest
2 years ago

שלום לך הישראלי הנודד! אני ישראלי בדיוק כמוך ותרמתי את חלקי למדינה אני וכל בני משפחתי, וגדלתי בבית שנושם ישראליות. וכמו שציינת הרגשתי גאה ולא ידעתי הרבה..!! כיום שאני בן 35 ואחרי שעברתי במהלך חיי בארץ ומחוץ לה המון סיטואציות כהצלחות ,משברים, ידע או מידע שלא האמנתי שאדע ואבין, גזענות, אכזבות קטנות וגדולות, ואי צדק מוחלט! מהמכונה הגדולה והמשומנת שנקראת מדינת ישראל! ואם להיות יותר צפיציפי אני מתכוון ל (system הלקוי והמושחת) ברמות שלא האמנתי לעצמי פעם שהוא מושחת , לקוי, מטעה, שקרי, ובעיקר לא שוויוני בעליל! *ואני מתכוון למשטרה, ולמערכת המשפט המושחתת, לצה"ל , ולעוד המון גופים ממשלתיים מושחתים… Read more »

אתיאיסט לשעבר
Guest
2 years ago

כאתיאיסט לשעבר אין ספק שהרמה שלך שוות ערך לתינוק ערל גוי מגויה חסר שיניים.
גיבוב של הבלים רדודים וטיפשיים.
תהנה בחייך כי בסופם (כולם מתים דתיים וגם תתפלא אתיאיסטים למרות שנראה לך שלא אולי מרוב ההשגיות שלך במדעים מדויקים) תתפלא…
כל טוב ותודה שעברת למקום אחר סובלני יותר לחכמתך האבולוציונית ולהומניות האירוםית נאורה שלך. ממש ברירה טבעית בשיאה!

אני
Guest
Reply to  אתיאיסט לשעבר
2 years ago

עוד תגובה שמוכיחה (ומייצגת רבים במדינת ישראל לצערי) למה התחזיות אומרות שאם שום דבר לא ישתנה במגמה הדמוגרפית בישראל ובעיקר במערכת החינוך, נגיע לנקודת האל חזור, שממנה כעבור זמן המדינה תהיה איראן היהודית ותיכחד (כי חבורת אנשים שמאמינים שאלוהים יציל אותם מהכל ולא לומדים בגלל זה מקצועות ליבה יסיימו עם צבא עם לא טכנולוגי ולא יעמדו מול האויבים מסביב). בקיצור – לברוח מפה

Admin
2 years ago

מאוד אהבתי את המאמר, את ההומור ואת סגנון הכתיבה שלך. צחקתי מספר פעמים והסובבים לא הבינו למה חח.
בעזרת השם יהיה בסדר!
ד״ש