Sign In

Remember Me

חיילים! חיזרו הביתה! שמרו על עצמכם, אחרת תמותו לשווא

חיילים! חיזרו הביתה! שמרו על עצמכם, אחרת תמותו לשווא

מתסכל לראות את הבריונות שהממשלה מפעילה נגדכם, לא זו בלבד שגייסו אותכם בכפייה, אלא שמשקרים לכם.
ידוע, רבים מכם התגייסו למילואים מרצון, הטבח הרצחני שעשו החלאות מהחמאס שדינם מוות באנשים חפים מפשע הוא סיבה לכל אדם בריא בנפשו לקום ולהיאבק למען ביתו, הייתי עושה אותו הדבר, אילו היינו נאבקים על הבית.

אבל שיהיה ברור – אתם לא מגינים על הבית שלכם. אתם לא מגינים על ישראל חופשית וחילונית שמכירה בזכויות האינדיבידואל כבסיס לחברה מתקדמת ועשירה.
אתם מגינים על ממשלה דתית-לאומנית, ועל ביבי, שהחמאס הציל אותו, לפחות לעת עתה מהמשפט נגדו.
אל תעיזו לחשוב בכלל, שאתם מגינים על ישראל, כי הממשלה הזאת עשתה ותעשה כל מה שאפשר כדי לפגוע בחירותכם, לשדוד את כספכם ולהפוך את ישראל למדינה תיאוקרטית, עם חוקי דת ששולטים בכל היבט בחייכם. אתם מגנים על מאות אלפי חרדים, דתיים לאומנים, מתנחבלים, בטלנים, גנרלים אוכלי חינם וממשלה אלימה ודתית שאינה שונה ממשלות של משטרים ערביים שאתם בזים להם. אתם מגנים על כולם, חוץ מאשר על הוריכם, משפחתכם וחבריכם.

שלחו אותכם לגבול עם עזה, יחד עם 300 אלף חיילים, טנקים, מטוסים ותחושה מוסרית צודקת לחסל את ארגון הטרור. אבל עברו כבר שבועיים, ואתם עדיין באותה נקודה שמשקיפה על עזה, מחכים, למה בדיוק? אה, כן! להכניס "סיוע הומנטרי" למי שרצח, חטף והתעלל בקרוביכם.

כפי שכתבתי במאמר הקודם, חייל! סרב לשרת! הגר לחו"ל, ביבי עשה רעש ומהומה, הכריז מלחמה (נגד ארגון טרור שאין לו טנק אחד), וברגע שכל העולם חיכה לפקודה הכי מוסרית להסתער על עזה ולהשמיד את ההנהגה הפוליטית, הדתית (והצבאית) של החמאס, ביבי השתין במכנסיים, פחד.

אז ביבי חושב קדימה, וצירף את גנץ ואחרים לממשלת אחדות כדי להטיל את האשמה והכישלון המלחמה עליהם. בנתיים, הוא מצליח בגדול, נאומים חוצבי להבות, שפת גוף קשוחה שממיס את ליבכם ומטמטם את מחשבתכם, אבל שזה מגיע לקבל את ההחלטה – הביצים שלו רועדות מפחד. וזה לא פעם ראשונה, לביבי יש תבנית פחדנית בכל אירוע טרור. ביבי חזק על חלשים = על בית המשפט, על האזרח הקטן, על עובדי הבית המנוצלים במעונו, אבל נגד הטרור הוא משקשק, פחדן, מוג לב ודמגוג.

למי שלא מכיר אותי, נולדתי בת"א, אני אזרח איטלקי ובריטי, מתגורר בלונדון. רוב המידע התקשורתי שאני נחשף אליו אינו מגיע מהרשתות הישראליות המגוייסות, ולכן, אני רואה את המתרחש בישראל בנקודת מבט חיצונית, פחות מעורבת. לשמחתי כמעט כל אדם שפוי היה לצד ישראל, גם אלו עם ביקורת חריפה נגדה התייצבו בעדה ותמכו ביציאה למבצע להשמדת החמאס באופן חד משמעי. לישראל היתה הזמנות של של פעם ביובל, התמיכה המוחלטת שקיבלה ישראל בימים הראשונים לאחר הטבח היתה עצומה, בלתי נתפסת. זה נראה בעיניי העולם כמאבק קלאסי של טובים (ישראל) נגד רעים (חמאס).

מעבר לביקורת שדורשת פתיחת וועדת חקירה ממלכתית והעמדה לדין של ראש הממשלה, שר הביטחון וזרועות הביטחון שכשלו ואיפשרו את הטבח הזה, אני שואל מה עדיין משכנע אותכם ללבוש מדים ולהילחם עבור מי? כי כשהיתה צריכה להינתן הפקודה הנדרשת להכחיד את החמאס. המנהיגים שלכם כשלו.

מדוע נשיא ארה"ב וראש ממשלת בריטניה הגיעו לביקור בישראל?

אספר לכם, עניין שדיי רחוק מהישראלי המצוי שחי באשליה שמרכז העולם הוא ישראל – ביום שישי האחרון, נגיד הבנק הפדרלי בארה"ב, שיתף בנאומו על מצב הכלכלה והאתגרים שעומדת הכלכלה האמריקאית בתקופה הקרובה, בינהם הוא מנה את המלחמה בעזה. את רוב המשקיעים בארה"ב ובעולם כולם, המלחמה היא מטרד, הם משקיעים את כספם ורוצים לראות יציבות ופירות להשקעתם. מדד הדאו גונס ביום שישי האחרון ירד ב- 0.86%.

לנשיא ארה"ב ולמנהיגי המערב יש אינטרסים שונים מאשר האינטרס הישראלי. המלחמה במזרח התיכון היא סיכון, הסיכסוך עשוי להתפשט למקומות אחרים וישפיע על מחיר חבית נפט, הם רוצים שקט עכשיו. מה הפתרון?
לוותר. אם ישראל, גם כצד הצודק, תשב בשקט, זה יקטין את הסיכון למשבר בינלאומי. כמובן שכאשר הטאליבן ריסק להם את מגדל התאומים הם השתגעו לגמרי אבל זה לא הנושא. זכותם להגן את האינטרסים שלהם. על מה דיבר מזכיר המדינה ונשיא ארה"ב עם ביבי והקבינט הביטחוני במשך שעות? דבר אחד – תשבו בשקט. שלחו את הספינות מלחמה שלהם, כביכול לעזור, אבל בעצם, שמו פיתיון להנהגה הישראלית, תכניסו סיוע לעזה שהמלחמה לא תסלים.

ביבי הפחדן נבהל מהחמאס, כמו טמבל רץ להכריז מלחמה נגד פולשים על אופנועים, לאחר מכן הבין שצבא היבשה בהנהגתו הוא מגושם ומושחת, ואז מצא צידוקים למה צריך להקשיב לאמריקאים. אתם תאמינו לו, הוא יודע. הוא ראה בהצעה האמריקאית הזדמנות פז לרדת מהעץ "אנחנו במלחמה!". הרי, אילו זו היתה ממשלה אחרת בישראל, החלאה הזה היה יוצא נגד הכניעה שלהם, "מה פתאום צה"ל לא נכנס לעזה?!", היה שואל בכל ערוץ חדשות. אתם צעירים מדיי, אבל הוא השמיץ את יצחק רבין בזמנו ללא הרף, ולאחר שנרצח, בעידודם של רבנים ובתמיכה מלאה של הקהילה הדתית-חרדית, הוא התחבא במחילה, חיכה שיעבור זעם. מסתבר שמי שמסייע לו להיבחר הם רוצחים ישראלים או ערבים. מעניין. האם אפשר לסמוך עליו?

שבועיים לאחר המלחמה, וישראל כבר הפסידה, איבדה את המומנטום וההזדמנות לשנות. שבועיים אחרי, יותר ממליון עזתים היו צריכים להיות בצד השני של הגבול המצרי, ברפיח, וצה"ל עמוק בתוך עזה, מבתר אותה לחלקים. משמיד את כל המסגדים (כי מסגד כמו בית כנסת, הם כר פורה להסתה אידיאולוגית וטרור), שובה את מנהיגיו הפוליטים של החמאס, מצלם אותם עירומים, מלביש אותם בעורות של חזיר, ולאחר מכן טובח בהם שכולם יראו. אבל כלום, שום דבר. רציתם להילחם, רציתם הכרעה, וייבשו אותכם בהמתנה, אז אתם ממשיכים להאמין, לציית??!

מדוע החמאס ניצח? הנה התשובה:

המטרות וערכים של החמאס

  • כל שבוי ישראלי הוא הישג אסטרטגי.
  • הרג אזרחים פלסטינים בידי ישראל (או בידיהם) הוא הישג.
  • שיתוק ישראל וכלכלתה הוא הישג (לא רק תושבי עוטף עזה פונו מביתיהם, שזה הישג מדהים לחמאס, אלא גם שיתוק כלכלי, תיירותי ועוד).
  • ההפסד הוא רק אם המנהיגים הפוליטים, הדתיים, והצבאים שלהם מתים (בדגש על הדרג הפוליטי).

זוכרים את גלעד שליט? באופן אישי, אני מאחל לו רק טוב, שום דבר אישי, להיפך, אני מעריץ את משפחתו שעשו כל כך הרבה לשחרר אותו משבי של חמש שנים. זה האינטרס האנוכי שלהם ובצדק.
מבחינת ישראל, כחייל תפקידו להגן ולהילחם, זו הסיבה שמגייסים בחורים צעירים ובכושר, נותנים להם קסדות ואפודי מגן ורובים להילחם, משום שיש סיכון שחיילים ימותו וזה המחיר שקהילה בריאה מוכנה לשלם עבור הגנה על אזרחיה. בישראל ההיפך. ערכו של חייל עולה על אזרח, שזה ערך מאוד פשיסטי שהוביל ישראלים רבים לתמוך באימרה "לעשות את הכל בשביל לשחרר אותו", אז ביבי הקשיב לרחשי הציבור ושיחרר מאות מחבלים ופושעים שחזרו לבצע פיגועים, כך הוא זכה ברגע של האהדה. אשמתכם. החמאס הבין את הנקודה הרגישה, ובחר לחטוף שבויים כאסטרטגיה.

לישראל ישנם מטרות וערכים של חברה חולה בנפשה

  • כל שבוי ישראל חובה לשחרר תמורת הכל. (סירוס צבאי על חשבון רווח פוליטי)
  • ערכו של חייל צה"ל עולה על ערכו של אזרח ישראלי. (תפיסה פשיסטית אופיינית לישראלים וערבים)
  • הרג של אזרחים פלסטינים הוא באשמתנו. (מוסר מבולבל ומעוות)
  • הניצחון הוא רק אם מערכת המשפט בישראל תושמד ותוקם מדינת הלכה יהודית (אני לא ציני ולא צוחק איתכם).

לכן, ברגע שהחמאס חטף מאות אנשים ורצח אלפים, זהו, הניצחון שלו. זה על פי תורת המשחקים, ישראל הפסידה.
הרג של מליון פליסטינים בעזה, אינו מעניין אותו. גם אם צה"ל יחסל איזה מפקד חוליית קאסמים בעזה, אז מה??! יש עוד מאות אלפים להתנדב לתפקיד הנחשק להרוג ישראלים.

נקודות למחשבה:

  • ראשית, דת, כל דת, היא מחלת נפש, לכן, חברה בריאה בנפשה חייבת להפריד את הדת מהמדינה. מי שרוצה שיאמין, יש "חילונים" שמאמינים באסטרולוגיה או בדת הירוקה, בטבעונות, ויש את המאמינים באלוקים, באללה, בישו, או בהזיות והפרעות נפשיות אחרות, אבל זכותם. לא תפקיד המדינה להתערב.
  • שנית, את החמאס היה צריך לחסל לפני הטבח. על הכישלון הזה, חובה להקים וועדת חקירה ממלכתית, פוליטיקאים וצמרת הביטחון צריכים לתת את הדין. הורדה לדרגת טוראי, ביטול ההטבות וכליאה מאחורי סורג ובריח לא יחזיר אלף ישראלים לחיים, ולא ירפא את הפצעים של השבויים שיחזרו, אבל זה עשוי להיות העונש שהגנרלים בצה"ל, בשב"כ ובמוסד שמוצצים את הכסף שלכם (75 מיליארד ש"ח בשנה) ראוי שישלמו. הם מעלו באמון שלנו.

מה היה צריך לעשות? או מה מנהיגים שוחרי חופש ואוהבי חיים היו עושים.

7 לאוקטובר, יום שבת – יום הטבח.

מטרה ראשונה: חיסול הדרג הפוליטי של החמאס. (אבל ישראל מהססת)
איפה המנהיגים הפוליטים של החמאס?
ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה – מתגורר בקטר. מדוע העכברוש דמויי אדם הזה עדיין בחיים? איפה המוסד שמתרברב שיכולתיו חוצות הגבולות לחסל את האדם הזה? הוא הראשון ברשימת החיסול. למה הממשלה לא מציבה עליו גזר דין מוות? במקום לפתוח "במלחמה" שכבר הפסידו בה, ואז לייבש את החיילים. לישראל היתה החובה המוסרית לפנות לממשלת קטר להסגיר אותו לידיה, דבר שכמובן לא היה קורה, וכתגובה ישראל תראה בקטר ומנהיגיה מדינת אוייב, להם לפחות יש צבא ונגדם אפשר להכריז מלחמה. כן, מלחמה נגד קטר. כך תדע כל מדינה שמתן מחסה לטרורסטים מעמיד בסיכון את ראשיה.
בפועל: הממשלה מתחננת לקטר, אולי תשדכו בעסקת השבויים?

ח'אלד משעל, תופתעו, לטרוריסט הזה הון של 2.6 מיליארד דולר, הוא שימש בעבר כראש הלשכה המדינית של חמאס והשפעתו רבה. אין סיבה שהאדם הזה ימשיך לחיות יום אחד.
בפועל: אנשי המוסד החובבנים נכשלו בחיסולו. אבל הם גיבורים לגנוב אזרחויות זרות של אזרחים ישראל. כל הכבוד!

יחיא סינוואר, ראש החמאס. איפה המודיעין הישראלי? מדוע האדם הזה בחיים?
בפועל: אם ראש אמ"ן לא היה עסוק במשכורת המנופחת שלו ובאובססיה על איזה ההטבות קיבל בהשוואה לקצינים אחרים, ייתכן שהיתה לו רשימה מלאה של כל הדרג הפוליטי והדתי של החמאס בעזה.
חיסול כל הדרג הפוליטי, את הרשימה צריך לפרסם בפומבי ולהודיע שהם מבוקשים בדין פשעי מלחמה ויעד לחיסול. עיקר המאמץ המלחמתי צריך להפנות נגדם. לא מעניין לראות בתים הרוסים בעזה, זה הסגנון הרוסי שאתם אולי מעריצים אבל לא פתרון לבעיה. המבחן של הצבא הוא בחיסול הדרג המדיני-פוליטי. אחרת להדיח את מפקדי צה"ל (יש מלא! יחסוך המון כסף).

מטרה שניה: חיסול הדרג הצבאי והדתי הבכיר של החמאס והארגונים הנלווים.
שימו לב, שהדרג הצבאי הוא שני בחשיבותו, לא מפליא שישראל חוששת לחסל את הדרג הפוליטי (והדתי), כי הם לא רוצים שמקרה רחבעם זאבי יחזור, אז טרורסיטים רצחו אותו. הפוליקאים הישראלים מעדיפים בסתר ליבם שאתם תיהיו המטרה של החמאס, לא הם. אל תמלמלו "שטויות, ישראל מחסלת גם בכירים בדרג הצבאי", זה נכון חלקית, ואם תמשיכו להתעלם מהעובדות, אז אולי תבינו למה ישראל הופתעה בטבח, כי אתם חיים בהכחשה.

הפתרון במישור הפוליטי (בהיבט הצבאי, לישראל החובה המוסרית להגן על עצמה ומותר לה להשתמש בכוח, אך בהיבט הפוליטי היא נכשלת ומובילה להפסד כולל)

  • ישראל מכירה בעם הפלסטיני ותומכת בהקמת מדינה פליסטינית משגשגת ושוחרת שלום, ללא זכות שיבה (נשמע כמו פנטזיה, אבל זה הבסיס המוסרי היחיד להכחדת החמאס והטרור. ללא מדינה פלסטינית אז ישראל צריכה לשאוף להשמדת עם, ולא נראה שיש לכם את היכולת להכניס 4 מיליון פלסטינים למחנות השמדה עם גז, אז תכירו בעובדות – הפתרון הוא 2 מדינות או סיכסוך אינסופי שאולי נוח לכם, כי לא צריך לקבל החלטה).

בפתרון במישור הצבאי

  • ישראל תחסל את החמאס כארגון טרור ותפעל עם הרשות הפליסטינת שסמכותיה יעברו לעזה (בנתיים הרשות היא לא ארגון טרור, אבל אם תחכו, החמאס יגיע גם לגדה המערבית. מה שהרבה דתים לאומנים, כולל ביבי, מייחלים שיקרה, כי זה יחזק אותם פוליטית).
    בפועל: הממשלה הדתית-חרדית-לאומנית בישראל דוחה את האפשרות הזאת, משום שהיא לא מכירה בשום מדינה פלסטינית גם לא ברשות, לכן, אין פתרון. חיילים ואזרחים ימשיכו למות, אתם הבאים בתור.
  • במטרה להרוג את כל הדרג הפוליטי ולחסל כמה שיותר חוליות טרור, ישראל צריכה לפעול באופן ממוקד. החרבת בניינים בשביל יחסי ציבור לציבור הישראלי הנקמן אינה פתרון, אלא אימוץ המודל של הצבא הרוסי נגד אזרחי אוקראינה. יחד עם זאת אם טרוריסטים פועלים מתוך בנייני מגורים, בתי ספר ובתי חולים, אז חובה להחריב את המבנים האלו, גם אם חפים מפשע נמצאים בו, כפי שציינתי בנקודת הקודמת, כל פליסטני חף מפשע שמת הוא באחריותו של החמאס. לישראל זכות מוסרית להגן על עצמה, הזכות הזאת קודמת לזכות של העזתים.
  • ישראל מודיעה שהחמאס אחראי הישיר לכל האוכלוסיה הפליסטנית בעזה, כלומר, אזרחי עזה חפים מפשע ימותו והדם הוא על ידיהם של החמאס. ישראל לא אחראית, כי לא ניתן להפריד בקרב בין אזרחים לטרורסטים, אז שהעולם יהיה מוכן ולא יופתע – אזרחים פלסטנים חפים מפשע ימותו, והאחריות היא אך ורק על החמאס. נשיא ארה"ב מוזמן לבקר, אבל זה לא ישנה את המצב, שיקח חזרה את הספינות שלו, ולא יתערב. (בפועל: ההנהגה הישראלית הססנית ולא מסוגלת לפעול תחת לחץ בינלאומי).
  • אז החמאס שיגר רקטות על מגרש חנייה ליד בית חולים (מגרש חנייה, לא בית חולים), דיווח על מאות הרוגים (יש כלל ברזל: אל תאמינו לאף מילה של טרוריסטים, סוציאליסטים, קומוניסטים, לרבנים ולפוליטיקאים ממפלגות דתיות וחרדיות). זה לא אמור לשנות, בין אם ישראל הפציצה או לא (אני מאמין שלא. אבל אם היה שם טרוריסט, אז הייתה חייבת להפציץ). המסר צריך להיות ברור – חיסול החמאס כארגון טרור (והחזרת השבויים כמטרה משנית), אחרת שתי מיליון פליטים שיעברו למצרים, ואז לחיילי צה"ל יהיה בטוח יותר בעזה.

סוגיית השבויים

  • כל פעילות מבצעית בעזה צריכה לקחת בחשבון שכל השבויים, ישראלים וזרים, מתו. שום פעילות מבצעית לא תתחשב במצב השבויים, כי המטרות הם הכחדת החמאס.
  • הנקודה הקודמת אינה מבטלת אפשרות של החזר השבויים, אם ניתן להציל ולהחזיר שבויים, עושים זאת, אבל זו מטרה משנית, אחרת החמאס יחזיק את ביבי בביצים והוא ישתין כהרגלו.
  • לא משחררים שום מחבל, אין שום עיסקת שבויים. לא מנהלים שום דיאלוג עם החמאס דרך מצרים או קטר (קטר היא מדינת אויב, שראשיה בסיכון, וצה"ל עשוי לתקוף אותה, עד שהיא מסגירה את העכברוש מספר 1). נקודת המוצא שהשבויים מתים. עד שמגיעים לנקודה שהחמאס יתחנן ויחזיר את השבויים מתוך הכרח כדי להפסיק את ההתקפות (אבל ישראל לא תפסיק, להיפך). שישראל תנהל את המלחמה, ולא החמאס ישלוט בשיח. (כרגע, החמאס הוא קובע את העובדות השטח, הוא זה שמחליט והוא בעל היוזמה. לפני יומיים שיחרר אם ובתה אמריקאית להציג כביכול את המוסריות שלו לעולם. עוד ניצחון תודעתי לחמאס. הפסד לישראל שמתקשה להתמודד עם ערכיה הדתיים-יהודים ולאומנים שכובלים את ידה.
    אגב, צה"ל הוא הצבא היחיד בעולם שמעודד את חייליו להוציא דרכונים זרים: כי אם נחטפתם, הסיכוי שישחררו אותכם גבוה יותר! אז אם אתה חייל ואין לך דרכון זר, עבור לשרת בעורף.

תושבי עזה (גם הם צריכים לאכול את הדייסה שבישלו לעצמם)

  • מצור כולל, מוחלט. מים, חשמל, סחורות, תרופות, אילו היה אפשר אז גם אוויר לנשימה. כשיש סרטן בגוף, לא מאפשרים לחמצן להגיע לגידול, גם אם תאים בריאים ימותו.
  • ייתכן שהמצור יהיה ממושך, חודשים, ויגרום למותם של אלפי, אולי עשרות אלפים – אוקיי, אם הם ישכילו, שיחזירו את השבויים, כולם, ונספיק את המצור. שימו לב: אין צורך להרוס יותר מדיי בנייני סתם בשביל הכיף.
  • ישראל חייבת להפציץ את החומה, גדר, או מה שיש שם, לאורך הגבול עם מצרים – פותחת לתושבי עזה את המעברים (כי המצרים והחמאס סגרו אותם). אם אזרחי עזה חפצי חיים, שיעברו לרפיח, לצד המצרי של הגבול. אם המונים יכלו לקחת טרקטורים ולפרוץ את הגבול עם ישראל, שיעשו אותו הדבר עם הגבול המצרי, אחרת אין להם מים, מזון ותרופות. אגב, כל המדינות האירופיות קיבלו את הפליטים האוקראינים בזרועות פתוחות, אבל העולם הערבי, בעיקר מצרים, איפה הם? למה הם לא עוזרים לפלסטינים המסכנים? צביעות. אין שום דבר טוב לומר על הצד הערבי, קחו את הביקורת שלי על ישראל, תכפילו באלף ותקבלו מה שאני חושב על העולם הערבי והמוסלמי.

כל הדברים שכתבתי לא יקרו. לא סביר שתסכימו להנחות יסוד ולמטרות שציינתי.
לכן הפסדתם. אם הפסדתם מאיזו סיבה אתם ממשיכים להילחם?

בנתיים, שולחים חיילים למות בעזה וללבנון, אילו היו נלחמים עבור הבית, זה היה חלק מהמחיר שהחברה בריאה משלמת עבור הגנתה. אבל עשרות החיילים שנהרגו עד כה, בשביל מה? אהיה הכי ברור: חיילים ישראלים מתו כדי שישראל תספק סחורות, מזון ותרופות לעזה. בושה. הם מתו, משום שהממשלה הטאליבנית יהודית בירושלים, מזלזל בחייכם. הם מתו, כי מותם אולי יתרום עוד מנדט בבחירות הבאות, וזה בטוח טוב בשביל יחסי ציבור. מאיפה המוטיבציה שלכם ללבוש מדים ולצאת לקרב אבוד מראש עבור פוליטקאים רעים, שקרנים ומושחתים?

ואם אתה לאחר שירותך הצבאי, אז במקום להפוך לחייל מגוייס של התעמולה הממשלתית, ולהרגיש תחושת שליחות להגן על ישראל ברשתות החברתיות כמו איזה זומבי, תחשוב על עצמך. כי מסתבר, שכולם נגדך 🙁 והכי כואב אלו שאתה חושב שהם בצד שלך, הם האוייבים הכי גדולים שלך.
הגנרלים בצה"ל? לא יותר מחלאות אדם שאתה מאמין במקצועיותם, אבל הם לא שונים מהגנרלים הרוסים ששולחים את חייליהם למות למען הגדלת כוחם ועושרם. אוקי, אולי יש כמה גנרלים בודדים בצה"ל שיש להם יושרה והגינות, אבל רובם המוחלט – ראויים לבוז.
הפוליקאים בירושלים? לא שונים מכהני הדת הטאליבנים באירן ששואפים להקים מדינה גזענית, אלימה, ענייה ומפגרת, אבל העיקר שתיהיה יהודית!

מה שמתרחש במזרח התיכון יש קשר הדוק לרוסיה, ולמלחמה באוקראינה, שישראל היהירה מתעלמת ממנה במופגן

כמי שעוקב באופן יומיומי אחר הנעשה במלחמה נגד אוקראניה, אני יכול לספר לכם שהרבה מאוד "כוכבי רשת" בעלי עשרות מליוני צפיות, הרגישו חובה לתמוך ולסקר את הטבח שביצע החמאס בישראל. כולם, היו לצד ישראל, שהיתה בפעם הראשונה, לצד של הטובים. כולם, ללא יוצא מהכלל, תמכו בהשמדה של החמאס, ואז… הם השוו בטעות את נשיא אוקראניה, המנהיג שלהם, זֵלֶנסקי, שהיה נחרץ וברור לגבי הפלישה הסובייטית הברברית. מי שזוכר, האמריקאים ביום הראשון למלחמה הציעו לו לברוח לארה"ב ולקבל מקלט מדיני, הוא סירב. היה נחוש להילחם בפוטין וברוסיה, ללא פשרות, המטרות היו ברורות, הצבא האוקראיני שהיה בעבר חובבן, למד מהטעויות, והפך לצבא ראוי לחיקוי, בשבוע האחרון הם השמידו מעל ל- 100 טנקים, עשרות מסוקים ומטוסים רוסיים, שלא לדבר על הפצצת אוניית הדגל והצוללת הרוסית. בקיצור, השדרנים בכל העולם החלו לסקר את ה"מלחמה" בישראל באופן אוהד, ואז התגלתה להם ההססנות הישראלית, הם ראו "שצבא החזק ביותר במזרח התיכון", לא מסוגל להכניע ארגון טרור מסכן שאין לו צבא, אבל מעל לכל, הם ראו שישראל מסורסת, זו מלחמה שאין לה מטרות ברורות, ולישראל אין תוכניות לעכשיו או לעתיד. צה"ל התגלה כבדיחה, כבלון נפוח ורברבן. הממשלה ומערכת הביטחון הישראלים התנשאו כלפי האוקראינים לאורך כל המלחמה שלהם, חיבקו את הרוסים (זוכרים את התולעת בנט, שהיה ראש ממשלה והיה הראשון לזחול ללחוץ את ידו של פוטין בתחילת המלחמה?), סירבו לספק נשק התקפי לאוקראינים. זֵלֶנסקי, הציע לבקר בישראל, להביע תמיכה. הישראלים דחו אותו, פגם מוסרי וכשל מערכתית. עכשיו ישראל חסרת אונים בגדול הדרומי והצפוני בגלל שאין לה את הערכים, העקרונות והפילוסופיה. היא שולפת מהמותן חיסולים פה ושם, ללא עיקרון מנחה.

השדרנים מכל העולם שמסקרים את המלחמה באוקראינה היו יכולים לנהל את יחסי הציבור הטובים ביותר שיש לישראל, הרבה יותר ממכם. הם מדברים אנגלית מצויינת, הם ליברלים, חילונים ומערביים. אבל הם הפסיקו, כי זו לא מלחמה, אלא אימפוטנטיות ישראלית. אין יותר רצון לסקר מדינה מבולבלת שמסרבת להילחם עבור חייהם של תושביה הישראלים. ראיתי כמה ישראלים שיזמו ביוטיוב וברשתות אחרות מופע פטריוטי להסברה, אבל התביישתי. זה לא שההסברה הישראלית לא טובה, אלא שאין מה להסביר, אין לכם פילוסופיה, תוכניות, שולפים מהמותן, מאלתרים, בנט שהיה ראש ממשלה סתמי, השוואה את החמאס לנאצים. מזכיר לי את פוטין שמשווה את אוקראינה לנאצים, אין לו שום מושג על מה הוא מדבר. החמאס דומה יותר למפלגות יהודיות שהוא ייצג, רק בהבדל אחד – (בנתיים) ללדתים-חרדים אין נשק. חכו, זה יגיע. המתנחבלים ביהודה, שומרון וחברון הם המראה של ישראל לעתיד.

צה"ל נוהג כמו בריון משוגע, והערבים רואים את זה היטב. הם רואים שישראל מתרסקת, מלקקת את הפצעים כמו חיה פצועה ומפוחדת. הם גם רואים איך המערב מחליש אותה (בגלל הדרישה לספק סיוע לעזה, למשל), זה בעצם יחזור לארה"ב כבומרנג שמעולם לא השכילה להבין את המזרח התיכון (לבנון, עירק, סעודיה, אפגניסטן) ויחליש אותה לטווח הארוך. אבל ארה"ב והמערב לא הסיפור כאן. כי אין מנהיג חזק בישראל. שילמדו מהאוקראינים איך לדבר עם האמריקאים ועם המערב. ואל תחשבו שבן גביר וחברו סמוטריץ' מסוגלים להיחלם בחמאס, להיפך = הם חמאס יהודי, דובר עברית, מה ההבדל? הם יטהרו את הר הבית, יקימו התנחלויות דתיות בערים חילוניות ויהפכו את ישראל למדינת אפרטהייד, אלימה וגזענית למען קידוש השם.

היום ישראל משלמת מחיר כפול, לא רק בגלל פחדנותה להשמיד את הדרג הפוליטי של החמאס, ולשלוח מליוני עזתים למצרים, אלא גם בגלל הכימהה שלה לרוסיה שפועלת בחשאי ובגלוי נגד ישראל ולטובת אירן, החמאס, חיזבאללה ואחרים.

אם אתה לפני גיוס, תחשוב פעמיים, אתה רוצה לשרת עם דתיים לאומנים שומרי שבת ונידה? אתה רוצה כפייה דתית בחדר האוכל הכשר למהדרין? אתה רוצה לראות את החיילים לידך, אלו שאמורים להגן עליך בקרב, ממלמלים בכל בוקר "ברוך שלא עשני אישה"? יש לכם ערכים כל כך שונים – עזוב אותך מציונות. חיים שלווים, מודרנים, מאושרים ומשגשגים תמצא שתהגר – בגו זקוף לארץ חדשה!

המאמר הקודם – חייל! סרב לשרת! הגר לחו"ל
המאמר הבא – 392 חיילים מתו סתם, עוד כמה ימותו? ולמה ישראל כבר הפסידה

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

45 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טלי
Guest
1 month ago

לא היו שישה מיליונים. עד שנפרק את המיטוס הזה שום דבר לא ישתנה.

silence
Guest
1 month ago

ברעיון אתה צודק. שים לב אבל שאתה מפסיק את הטון הזועם שיש לך, זה לא בריא. אין שליטה על כלום. מעבר לזה לא החירות והחופש של הפרט הן הכל, הדבר היחיד שהוא הדבר שבשבילו יש להילחם, זו הנאה. מי שמפריע להנאה שלי ימות. יש לך בעיה אחת שיש בכל המלל, שהוא מונע מהישרדות. זה הבעיה של היהודים, העם עם הקרמה של העם השורד בהיסטוריה. זה ממש בזהות של העם הזה. זה בגנים של כל יצור חי, אבל זה נמצא בזהות הקולקטיבית של העם הזה, שאתה משתמש בשפה שלו. לכן הרעיון אתה צודק, בפרטים אתה מפספס מלא. אולי כי אתה לא… Read more »

Last edited 1 month ago by silence
Kek
Guest
Reply to  silence
1 month ago

חתיכת schizo posting

דור
Guest
3 months ago

מסכים עם רוב מה שקראתי פה (לא קראתי הכל). ישראל צריכה להפסיק להיות זונה של העזתים, ולהתחיל לנצח את המלחמה סטייל-אליהו-יוסיאן. ואם לוחם חוד רואה שישראל מעריכה את חיי הערבים יותר מאת חיי הלוחמים הישראלים, אז אני לא מאשים אותו אם הוא ירצה לערוק. אממה, יש פה לאנשים משפחות שהם צריכים להגן עליהם, כך שאפילו אם המדינה שמה לעצמה רגל, חייל ערכי שרוצה לשמור על עתיד המשפחה שלו והמדינה שלו, ינסה לעשות עדיין מה שהוא יכול כדי להציל אותה. אי אפשר להאשים את הלוחמים בזה שהם לא בורחים מהקרב. בנוגע לזה: "אבל שיהיה ברור – אתם לא מגינים על הבית… Read more »

מוטי
Guest
4 months ago

בלוג דפוק.. כנראה לא יהודים או ישראלים, ובכלל בוט איראני.. אז הגעתי בטעות… וזה בערך כמו ללכת ברחוב ולדרוך על חרא של כלב.
אל תדאג לא טרחתי לקרוא אפילו רבע ממה שכתבת..

יהודה
Guest
4 months ago

אתם מטומטמים ומשועממים!!!
לכו תתגייסו ותלחמו יא פחדנים!

Calm Techno
Guest
5 months ago

אני כל כך, כל כך, כל כך אוהב את האתר הזה. כל מילה פה היא אמת. אני אתאיסט, לא נחשב פה יהודי, לא מרגיש זיקה כנה ואמיתית לארץ ישראל, וגם יצאתי מהצבא לפני שנה כדי ללכת ללמוד באוניברסיטה. כל מה שאני רואה בישראל מהילדות ועד שנות העשרה המאוחרות שלי הם שחיתות, ביזה, דת, בורות, טמטום, לאומנות, ואת ההורים שלי (ואולי 60% מישראל ו90% מהעולים המבוגרים) שתקועים במעגל חיים של תעבוד כמו חמאר, תחייה כמו כלב, תעבוד כמו חמאר, תחייה כמו כלב.. רק כדי שמיליון **************** שלא רוצים להתגייס ולעבוד, ושתי מיליון מוחמדים שמכחישים את קיום ישראל ((אבל מתפנקים פה)), וכמה… Read more »

Editor
Reply to  Calm Techno
5 months ago

מסכימה.
מצחיק אותי שאני רואה חברים בפייסבוק ישראלים, שהיגרו לחו"ל שמפרסמים פוסטים "כל מה שקורה עכשיו גרם לי להבין שאין לנו ארץ אחרת" ובאלי לדפוק את הראש בקיר. תחזרו לישראל אם בא לכם, במדינה בה הורגים יהודים על ימין ועל השמאל והממשלה מאפשרת זאת !!!!
האנשים האלו עוד עוזבים לחו"ל ועוד מעיזים ללכלך על המדינות שמארחות אותן ? ולומר "אין לי ארץ אחרת!" ?? כן יש עלייה של אנטישמיות במדינות רבות אבל הרשויות לא שותקות ומטפלות בזה בחומרה. בזמן הזה, בישראל יש אנטישמיות הרבה יותר חמורה, בחסות הממשלה… ועדיין, יהיו כאלו שיגידו "הבנתי שאין לי ארץ אחרת" *facepalm*

Calm Techno
Guest
Reply to  Venus
5 months ago

"אין לי ארץ אחרת" , כן ??? בואו תחזרו. בואו… אין ארץ אחרת ונמצאים בארץ אחרת, פשוט להדביק כאפה לאנשים כאלה. מצדיק אותם שהם ברחו מפה, אבל לא מצדיק שהם מדברים שטויות מרחוק באיזה עלק הזדהות וסולידריות איתנו כדי לצאת "ידי חובה".

בפועל הם כל יום אומרים תודה שהם לא גרים בחור הזה שקוראים לו ישראל יותר. מזכיר את המוסלמים הדבילים שצועקים מאירופה "פרי פלסטין" אבל בחיים לא יחזרו לאדמת תחת שלהם במדבר שאין בה כלום חוץ מנפט (וזה במקרה הטוב)… הרבה ישראלים שונאים ערבים לא שמים לב שהם בול מתנהגים כמו ערבים…

Editor
Reply to  Calm Techno
5 months ago

לא הייתי אומרת את זה טוב יותר !!! הם לא שונים מהמוסלמים שצועקים "פרי פלסטין" אבל חיים להם במדינות מתפתחות ובחיים לא יעיזו לדרוך במדינות מוצאם, ובטח שבטח לא לקחת אליהם פלסטינים הביתה, אבל יודעים טוב מאוד להיות שופטים בשקל 90 ולהטיף מוסר לעולם.
יש לי ארץ אחרת ! אני אזרחית העולם !

Calm Techno
Guest
Reply to  Venus
5 months ago

אני מקווה שיש ארץ אחרת. העניין הוא, שמדינת ישראל עשתה עבודת קודש במניעת התקריות האנטישמיות בגולה. שזה נחמד. אבל – מהיום שבו הוקמה, היא בעצמה תפסה את המשרה הזו של התעללות באזרחיה היהודים (ופינוק אזרחיה הערבים, החרדים, והמחבלים שאני משלם להם על ארוחות בכלא, פלייסטיישן וצחוקים עם השבאב) ומאז היא לא עצרה. בין אם היא עושקת את כיסם ומחלקת את הכסף לאוכלוסיות שלא רוצות לעבוד (חלוקה לא שוויונית), או למתנחלים הזויים ולעמותות "המכון לצדיקים הטהורים", "מורשת גרבצני ישראל ומשגיחי כשרות", המכון ל"חס וחלילה מתמטיקה בסיסית" ועוד שיט. ממררת את נפשם, מכריחה אותם לקיים את מצוות התורה גם אם הם לא… Read more »

Editor
Reply to  Calm Techno
5 months ago

יש ארץ אחרת. במיוחד אם האדמה בוערת ! כפי שאמרתי קודם, אינטסניקט ההגירה הוא דבר טבעי לחלוטין שבזכותו הגזע האנושי ניצל כמעט מהכחדה בתקופה הפריהיסטורית. הגוף שלנו מסוגל להסתגל למלא אקלימים. וכל הלאומיות זה המצאה של סכיזופרנים של המאה ה-19. קודם כל, אנחנו בני אדם מהגזע האנושי. כל גזע שהוא לא הומו סאפיינס זאת המצאה של תיאוריות גזעניות מהמאה ה-19. דבר שני, עמים זה בסה"כ אנשים שחיו באותו מקום בתקופת זמן מסויימת (אפילו מינימום 50 שנה מספיק בכדי ליצור "סולידריות" ו"שייכות", כפי שהראתה מדינת ישראל…) ורוב העמים מקבלים אליהם אנשים חדשים. למשל צרפתים, לפי החוק הצרפתי, אדם שמקבל אזרחות צרפתית… Read more »

Calm Techno
Guest
Reply to  Venus
5 months ago

אני מסכים עם התפיסה שלך על גלובליזם. זה שנולדתי ישראלי, אומר שאני צריך להירקב פה עד סוף החיים שלי? לא. זה לא הבית שלי. כל אלה שאומרים "אין לי ארץ אחרת", או "טוב למות בעד ארצנו"… נפלו לפרופגנדה הזולה הזו שמנסה לחבר בין אדם ואדמה, מעבר למערכת של חוקים ומיסים. וככה גם אצלנו. ישראל משחקת לאנשים על הצד הרגשי כדי להצדיק ניצול, התעללות, וגניבה מהם לאחר מכן. הרי הם ימשיכו להתגייס ולהסתכן במוות, או לתת 3 שנים מחייהם למען המולדת, ימשיכו לעבוד כמו חמורים הכי הרבה שעות בשבוע, ימשיכו לשלם הכי יקר בסופר… ובקיצור, ימשיכו לגזור עליהם את כל הקופונים… Read more »

Last edited 5 months ago by Calm Techno
Editor
Reply to  Calm Techno
5 months ago

אתן דוגמא מעמדניינת שבחיים לא ילמדו בבית ספר, לא בישראל ולא בצרפת. בגלל שעדיין מלמדים את הלאומיות, למרות שאלו אדיאולוגיות מהמאה ה-19 שצריכות להיעלם מהעולם. בצרפת יש לא מעט אנשים עם שם משפחה הולנדי (ואן משהו), בעיקר בצפון. תמיד הייתה הגירה הולנדית לצרפת, שהייתה תמיד מדינה חזקה ועשירה. במאה ה-17, לואי ה-14 הביא לצרפת מלא מהגרי עבודה הולנדים בכדי לעבוד במפעל יוקרתי בצפון צרפת, נתן להם "אזרחות" צרפתית, בתים ותנאי עבודה טובים. באותה תקופה, ועד המאה ה-20, היה ממש קל לקבל אזרחות צרפתית. תחת המלוכה, היה מספיק לחיות כמה חודשים בצרפת ואז להישבע אמונים למלך, וזהו, אתה צרפתי לכל דבר,… Read more »

Calm Techno
Guest
Reply to  Venus
5 months ago

איזו פרנקופיליה רצינית יש לך. תמיד כיף שבן אדם מספר על משהו בכזו תשוקה ומחדש לי דברים שלא ידעתי בהיסטוריה. וזה נכון. ערך הלאומיות הוא תמיד בעד השלטון (כיום, בעיקר מדינות מושחתות אוהבות לשחק עליו, כמו ישראל) ונגד האדם. הלאומיות היא טיפשית ("טוב למות בעד ארצנו"), מתנשאת ("אנחנו גרים במדינה הכי טובה בעולם, אנחנו העם הנבחר, ארץ הקודש, אור לגויים…"), אלימה (לאו דווקא בישראל, אבל לאורך ההיסטוריה לאומיות ניחנה בחוסר סובלנות לעמים אחרים וזה הולך יד ביד עם מלחמות ונטיות אימפריאליסטיות), ואפילו גזענית ("זו מדינת היהודים בלבד. מי שלא יהודי לא ראוי להינשא, להיקבר, להתגרש, או לחיות פה בדרך היהודית,… Read more »

Last edited 5 months ago by Calm Techno
דור
Guest
Reply to  Venus
3 months ago

"אז יש לנו ארץ אחרת, ואנחנו אפילו יכולים להחליף עם. מי שאומר שלא, זה בן אדם שלא ניסה בעצמו, או שעבר משטיפת מוח בחדשות בכדי למנוע בריחת מוחות מהארץ."

מעניין מה היהודים בגרמניה הנאצית היו חושבים על המשפט הזה.

ואגב, גם 40 שנה לפני השואה יהודים אמרו שעידן הרדיפות האנטישמיות נגמר. עם עליית האיסלם באירופה במיוחד, אסור בחיים לשכוח את הסיבה שבגללה הציונות כמה.

אל תהיו בעלי זיכרון טווח קצר, ולא להיות נאיבים.

דור
Guest
Reply to  Venus
3 months ago

אתה צוחק, אבל עובדה שהרבה יהודים מחו"ל עלו עכשיו ואפילו התגייסו לצבא או מתכוננים לגיוס לצבא בגלל מה שקורה עכשיו.

וחוץ מזה, אני בכלל לא חושב שרוב המדינות מטפלות בחומרה באנטישמיות ובתמיכה בטרור.

מי שתומך בארגוני טרור – צריך לגרש אותו.

אחת שודעת
Guest
5 months ago

אני רק שמחה שאתה לא פה
לך לרופא עם הההפרעה הכפייתית שלך

Reply to  אחת שודעת
5 months ago

כדאי ללמוד את הדברים שכתב הנודד. טיפשות היא אמנם מחלה חשוכת מרפא, אבל בורות לא. אין לדעת אפריורי מה מביניהם המקרה שלך.

יורד מתחיל
Guest
6 months ago

מצטער אחי , קראתי ופיהקתי . קודם כל כל אתה סותר את עצמך לפחות 5000 פעם אתה מצד אחד אומר שהמדינה דתית והלכתית שאפשר להתוככח על זה אבל מיד אחרי זה נותן טיפים איך לנצח את חמאס שאני מסכים איתך ניצח אותנו , אבל אתה רוצה שנהרוג את כולם שזה שונה מהתפיסה שאתה מחזיק שהיא כנראה שמאלנית וממשיך בעוד כל מיני טיעונים לא מובנים ,שורה תחתונה עזוב שטויות לאיפה היגרת ?

sha
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
6 months ago

היי, איך לדעתך לונדון בתקופה האחרונה?
בתור אחד שמכוון להגר ללונדון ויצא לי לקרוא כמה מהמאמרים בתחילת הדרך שלך ללונדון, בתקופה האחרונה אני קצת חושש, צפיתי בסרטונים וברחובות לונדון אשר מוצפת במוסלמים קיצוניים שמשבחים את חמאס וזה גרם לי לתהות לגביי לונדון, אשמח לשמוע את דעתך על לונדון בתקופה זו ובכלליות.

דור
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 months ago

20% פה מוסלמים אבל הם יחסית מורתעים מה-80% היהודים, אל תשכח…

דור
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 months ago

רגע מה? אז אתה בסדר עם הרג המוני קולטרלי לעזתים (שגם לי אין איתו בעיה כל עוד זה למען הכרעה צבאית), אבל מפריע לך אם פה ושם צה"ל פוגע בנדל"ן העזתי והורס בניינים ריקים ללא תכלית ישירה? (למרות שזה כן דבר טוב כי הוא עושה דימורליזציה לאויב).
הבחור שהגבת לו צודק, אתה באמת סותר את עצמך

אירופאי מאוחד
Guest
6 months ago

פוסט בהחלט מעניין עם שלל תובנות. מסכים לגמרי לגבי קטאר רק שזה לא ייקרה בחיים כי ארה"ב תקועה עמוק בתוך קטאר עם בסיס צבאי גדול ומגינה עליהם מפני הכל בתור אחד שנמצא בשנות העשרים לחייו ולא התגייס בין היתר מהסיבות שמצויינות פה למעלה המלחמה הזאת בהחלט מחזקת את טענותיי לנוס מכאן. לי ולמפלגות שנמצאות בקואליציה אין כלום במשותף. אני חושב שהציונות פשוט פשטה את הרגל, זה לא מה שהתכוון אליו הרצל, אבל עדיין יש חשיבות למדינת ישראל (כמובן כמדינה דמוקרטית איך שהיא צריכה להיות) לא מזמן עשיתי טיול גדול באירופה, ראיתי את המצב במדינה לדוגמה כמו בלגיה- מדינה שהתרבות שלה… Read more »

פלוני
Guest
6 months ago

מאמר מדוייק, מסכים עם רב דבריך, לא בטוח שהכל מעשי ושווה את תגי המחיר שילוו לכך, למשל מלחמה עם קאטר. על כל פנים, על אף הביקורת כנגד ההנהגה הישראלית בכל מוסדותיה. תהליך אשר בעיני מתגלגל כבר כמה עשורים אשר בו אנשים טובים עוזבים בשל שחיתות ונפוטיזם או בקיצור עלייתם של אנשים רקובים למעמד בכיר. כיום על מנת להגיע למקומות מסויימים או לקבל את זכויותיך אתה נדרש להיות רקוב או להאבק מלחמה לבדך. (כך למעשה נוצר מעגל רקבון אשר רק מזין עצמו, ומוביל לעוד רקבון. הרקבון הוא ממסדי, חברתי והנהגתי. הרקבון הוא שורשי ומגיע לתפקידי הניהול הזוטרים ביותר.) המצב בישראל לטעמי… Read more »

פלוני
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
6 months ago

צודק במאה אחוז.
תודה