Sign In

Remember Me

למועמדים למוסד הישראלי, שירות הביון מספר אחד בגלקסיה

למועמדים למוסד הישראלי, שירות הביון מספר אחד בגלקסיה

אם חיפשת מידע בגוגל על גיוס מועמדים למוסד הישראלי והגעת לדף הזה, ייתכן שאתה שוקל להגיש מועמדות.
המאמר הזה ימליץ לך שלא לשרת בשירות הביון מהסיבות שתקרא בהמשך. בכל מקרה קישור לרשימת התפקידים המוצעים באתר המוסד תמצא בסוף המאמר.

עם ישראל, במשך כל דורותיו, נלחם על קיומו; אנחנו כאן, כדי לשמר את קיומו ולהעצים את כוחו. זוהי משימתו העיקרית של המוסד (ציטוט מפי ראש המוסד מאתר האינטרנט)

ראש המוסד משתמש במילה "עם ישראל" ולא "מדינת ישראל". מה זאת אומרת "עם ישראל"? מה היה עם ישראל במשך כל דורותיו? האם משמעות של ״עם ישראל״ הוא לקדש את אלוהיו, לשמור שבת ולקיים תרי"ג מצוות, בהן קריאה לרצח-עם ״מחה תמחה את עמלק״? אני חושב שכן, הרי שבלעדי הקשר של עם ישראל למקורותיו אין לו משמעות.

לכן, נגזר מהציטוט שעל המוסד להרביץ תורה באזרחי ישראל כדי שחלילה לא יכפרו בקיום האל, משום שתפקידו כפי שאמר ראש המוסד הוא "לשמור על עם ישראל" וככזה עליו לקיים תורה ומצוות. ואיך מתכוון המוסד הישראלי ״להעצים את כוחו״ של העם היהודי? אני אשאיר לכם לחשוב על כך, אבל הנקודה שאני רוצה להדגיש היא שהביטוי שמשתמש ראש המוסד הוא שגוי ולא ראוי במדינה מודרנית. תפקיד המוסד הוא להגן על אזרחי מדינת ישראל ותושביה, לא על עם ישראל, על העם היהודי שחי בתפוצות. הבילבול נובע מחוסר ההבנה של ראש המוסד ושל רוב הישראלים מההבדל בין דת ללאום. (ספר מומלץ בנושא: ציפורניו של אשמדאי).

מתוך תקציב של 2 מיליארד ש"ח שמקבל המוסד מדיי שנה, חלק הוקצו לסרטון התעמולה הבנאלי הזה

אבל האמת שאני סתם ליברל יפה נפש שחי בבועה בלונדון. ראש המוסד לא התבלבל. המטרה היא באמת ובתמים לשמור ולהגן על העם היהודי ואת זה עושים כל שירותי הביטחון בישראל.

אז על איזו מדינה בעצם שומרים המוסד, השב"כ, צה"ל, משרד הביטחון ואחרים? על מדינה ללא חוקה, כלומר, חוקה מגבילה את כוחו של השלטון ומגנה על זכויותיהם אזרחיה המדינה מעריצותה. בישראל אין מעצורים מספיק חזקים שמונעים מהמדינה להתעלל באזרחיה. שירותי הביטחון שומרים על מדינה בה אין הפרדת דת ממדינה, שבה ליהודים יש עליונות על שאר בני דתות אחרות. זו גם אותה מדינה, יחידה בעולם, שחוקקה את חוק המאגר הביומטרי שהוא במהותו חוק פשיסטי שעיקר מטרתו לשלוט ולפגוע בפרטיותם של אזרחי ישראל שעליהם הם אמורים להגן (הגנה מפני פשיעה היא רק תירוץ). כל שירותי הביטחון משתפים פעולה עם המדינה, לכן, הם שותפים לפשע.

זו מדינה, שבעוד עשר או עשרים שנה יהיה בה רוב יהודי-דתי שבראשה יעמוד הרב הראשי לישראל שתחת איחודם של התנועות 'יד לאחים' ו'לב לאחים' יקראו למפלגתו 'האחים היהודים' (קרדיט לאחים המוסלמים), מפלגה שתחרוט על דגלה "להחזיר טהרה ליושנה" או במילים אחרות להפוך את ישראל לדאע״ש יהודי – אמנם לא יזרקו הומואים מגגות בתים בבני ברק וירושלים, אבל בהחלט ימנעו מהם זכויות ויממררו את חייהם. לא רק הומואים יסבלו מהמדינה היהודית, גם אתה ומשפחתך. זכויותך הטבעיות לחיים ושלמות הגוף ינזקו (בעקבות חוק ברית המילה שיחייב לכרות איברי מין של תינוקות למטרות פולחן דתי), זכויותך הטבעיות לחירות יפגעו (בעקבות חוק גיוס בכפייה שיורחב כדי לכבוש שטחים נוספים מנהר מצרים עד הנהר הגדול נהר פרת שזו הארץ המובטחת) וזכויותך לקניין פרטי ירמסו בשל רמת המיסים המטורפת שאזרחי ישראל יאנסו לשלם למימון מדינת ההלכה היהודית (רגע, זה כבר קורה היום!).
למרות שאנחנו רוצים לחשוב אחרת, ישראל אינה שונה מהותית מהמדינות הערביות-מוסלמיות. למעשה, אם נתעלם מהשפה והסמלים השונים נמצא שישראל ומדינות ערב חולקות את אותן ערכים דתיים בדיוק, שזה בניגוד מוחלט למדינות אירופיות שבהן קיימת הפרדת הדת מהמדינה באופן מלא. אז תגיד שאצלנו יש הייטק ושם אין, אבל כל זה יפוג ויעלם בעוד עשרים שנה (כבר כיום ממוצע האייקיו בישראל שעומד על 95IQ נמוך מהממוצע העולמי. ישראל נמצאת בתחתית הניקוד במדד מדינות ה- OECD).

במילים אחרות, ישראל היא המדינה הערבית העשרים ושלוש במזרח התיכון, רק בשפה העברית.

אבל אפשר אחרת…
רוצה אקשן? רוצה להיות ג'ימס בונד? אז אם כבר פנה למקור – שירות הביון הבריטי, איתו תוכל להיות בטוח שאתה מגן על העולם החופשי, להיות בטוח שאתה בצד של "הטובים". שירותי הביון של בריטניה, גרמניה, אוסטרליה, קנדה והמזרח הרחוק מחפשים אנשים מוכשרים כמוך, הם זקוקים לאנשים ששירתו בצה"ל, חיילים וקצינים יוצאי יחידות עלית, יוצאי יחידות 8200. ובעתיד הרחוק, תוכל להרוויח הרבה יותר כסף כשתפרוש מהשירות הביון הזר ותקים או תצטרף לחברת הייטק במקום מגוריך בחו"ל. זה יאפשר לך ולמשפחתך הלא ישראלית בעתיד איכות חיים ורווחה שלא תמצא בישראל.


אם כבר בחרת להיות סוכן חשאי, התגייס לטובים ביותר, למשל ל- MI6 הבריטי

שירות באחד משירות הביון הזרים יאפשר לך למצות את היכולות שלך, להגשים את שאיפותיך וגם לזכות בדרך בתושבות קבע או דרכון זר לך ולילדך לעתיד שיהיה להם מדינה חופשית לגור בה. לילדך אין עתיד בישראל. בשירותך במוסד (או בשב״כ) אולי תוכל למנוע פיגוע מוסלמי אחד בחו״ל (או בת"א), אבל לא תוכל למנוע את מגמת ההתחרדות בישראל. לא תוכל לעצור מדינה שלמה שמקדשת את אלוהיה על פני אזרחיה. על איזה מדינה אתה רוצה להגן? כי מה כבר ההבדל בין ישראל היהודית לערב הסעודית או אירן האיסלאמית? אין הבדל.

לרשימת כל שירותי הביון בעולם – מעבר לויקפידיה באנגלית

בשירות באחד משירותי הביטחון המערביים עדיין תוכל לשמור על יחסים טובים עם המדינה שאתה אוהב. אין מניעה לעבוד בשירות הביון של מדינה מערבית אחרת. תוכל להיאבק בטרוריסטים מוסלמים בכל מקום בעולם, אבל עבור המדינה והאנשים הנכונים. אתה תגן על אנשים חופשים שגרים בסידני, לונדון וטורונטו ולא על אנשים גזענים שגרים בירושלים ודוקרים צועדים במצעד הגאווה תוך קריאת ״אללה אכבר״ ״שמע ישראל יהוה אלוהינו יהוה אחד".

על מי מהדמויות תבחר לסכן את חייך? או אולי לצאת לדייט?

אתאיסט לעומת דתיישראל לעומת אומות העולם
(אפילו החרדי בתמונה חושק בבחורה משמאלו. שים לב למבט ולפיו הפעור)

זה שנולדת במדינה כלשהי לא הופך את המדינה שלך לצודקת ובטח לא מצדיק את תמיכתך האוטומטית בה.

זה שנולדת בישראל לא הופך את המדינה שלך לצודקת ובטח לא מצדיק את תמיכתך האוטומטית בה.
יש לך שכל. תחשוב. כמוך, גם אני נולדתי בישראל (בת״א) והאמנתי במשך שנים שישראל היא אור לגויים, אבל ניסיון חיי לימד אותי שישראל אינו הבית הטבעי של צעירים, חילונים, משכילים וחופשיים. ישראל הופכת בהדרגה למדינה דתית נוסח המדינות הערביות שאתה (ואני) סולדים מהם. כשראש המוסד, ראש השב״כ, מפכ״ל המשטרה, הרמטכ״ל וראש הממשלה מצטטים פסוקים מהקוראן מהתנ"ך, במקום להוקיע את הספר המחליא הזה, זה רק מעיד על הבורות שלהם או על הגזענות שטבועה בהם.

ישראל כמדינה יהודית (ולא כמדינת כל אזרחיה) היא סוג של סרטן, מחלה ממאירה, עיוות עצוב בקרב המדינות המודרניות שהפרידו מזמן את הדת מהמדינה. זו מדינה שמקדשת את המוות על החיים כי טוב למות בעד ארצנו, היא מדינה שרומסת את זכויות אזרחיה היהודים למען דברי הבל ושנאה שכתובים בספר אגדות מיסטי שאין לו קשר למציאות. שירות במוסד הישראלי מנציח את ישראל הדתית, הבדלנית והפרמטיבית על ישראל החילונית, הרציונלית, החופשית והמשגשגת בה לחיים, לחירות ולקניין פרטי יש ערך עליון.

לפני שאתה מגיש מועמדות לאחד משירותי הביטחון בישראל – חשוב על חייך, על עתידך ועתיד משפחתך. קרא את המדריך לשוחרי החופש מעריצות המדינה כדי להבין את מי אתה עומד לשרת באמת.

כישראלי, החיים שלך פחות חשובים משל המדינה. המדינה היא הריבון והיא מעל הכל.

אבל…
אם אתה יהודי מסורתי, קצת גזען וקצת פשיסט אין ספק שהאגף למבצעים מיוחדים במוסד הוא הבית שלך. שם תוכל לשמור על צביונה היהודי של המדינה כי האלוהים שלך צודק, או לפחות חזק יותר. אתה תזכה למשכורת ופנסיה בטוחה, נסיעות לחו״ל על חשבון המעמד הבינוני. אולי ישלחו אותך לאיזה מדינה עוינת כדי להטמין פצצה כמו נער מתלהב שגומר מלראות סרטי אקשן. אך אם תיתפס עובר על החוק במדינה ידידותית גורלך יהיה זהה לג'ונתן פולארד – ישראל תתכחש לך. אבל מה זה משנה, העיקר שאתה שייך לגזע הארי היהודי הנבחר מגן על מדינה שערכי תושביה הם כשל תושבי דמשק ובגדד. הידד! אתה מוסלמי יהודי וזה מעלה בך רגש של גאווה גזענית.

הגש מועמדות לשירות הביון הישראלי, המוסד. ליב ישראל משתתפת בצער משפחתך וקרוביך. רק בבקשה ממך, אל תחשוב שאתה תורם משהו, ההיפך, אתה מחזק מדינה שבזה לזכויות אדם ופוגע בעתיד ילדיך.

ובשביל המורל: סיפור הצלחה יוצא דופן של סוכני המוסד הישראלים בגרמניה.

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

7 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments