Sign In

Remember Me

מ ת ח י ל י ם

מאת: מיטל אור / עוברים הלאה

קיבלנו זימון. יש.
באוקטובר נטוס לראיון קבלה לפרובינציית NB. לפני הראיון נהיה שבוע בסנט ג'ון ונערוך סיורים עם הקהילה המקומית. התגובה הראשונה שלי היא לשקשק, לחשוש, לחשוב על מה צריך לעשות ומה יהיה ועוד המון תהיות ושאלות שעולות. למרות שאנחנו מאד רוצים לטוס ומאד רוצים לעבור, החששות לא נעלמים (מי בכלל היה צריך להוסיף סטרס לחיים…).

אבל הזימון בידינו (כלומר במייל) ואנחנו שמחים ונרגשים לנסוע לראות את המקום שבו נראה לנו שנגור. אז נפגשנו אתמול עם עוד שתי משפחות שטסות גם כן איתנו וכל אחד ואחת הוציא את שעל ליבו ומטרות הביקור ועוד. נראה לי שאנחנו הרבה יותר מוכנים כרגע ועדיין יודעים כי יש לנו מטרות בטיול ויתכנו שינויים בדרך.

כמה פרטים "טכניים" שהייתי שמחה לקרוא במקומות אחרים:

  • הוזמנו להגיע לסנט ג'ון בין התאריכים: 24/10-13/10 ותאריכי הטיסה שלנו הם 22/10-2/11.
  • כרטיסי הטיסה שלנו עלו בערך 2500$ (לשניים). הזמנו טיסה עם עצירה אחת באירופה (כל כיוון) ועצירה בטורונטו. הטיסות יארכו 20-22 שעות (הפרש בין הלוך וחזור). אנחנו טסים עם לופטנזה אבל לא בחרנו טיסה לפי החברה אלא לפי מחיר+מינימום שעות טיסה.
  • מלון- היה חשוב לי שיהיו כיריים בחדר, זה מקל על חיפושי המסעדות (עוד כסף ניתן לשער) וגם כטבעונית נראה לי שעדיף ככה. לאחר שנהיה במלונית שהוזמנה נוכל להמליץ או לא להמליץ עליה.

< למאמר הקודם     |     למאמר הבא >

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments