Sign In

Remember Me

מלחמת העולם השלישית

מלחמת העולם השלישית

היתה לכם משאלת לב שהמדינה תדאג לכם. 🙏🏻

עמוק בליבכם אתם מאמינים שזו תפקיד המדינה, הרי כשהייתם ילדים ההורים והמורים אמרו שמשלמים מיסים כדי שתהיה מערכת חינוך חינם, מערכת בריאות ציבורית למופת וכמובן לעזור לעניים! אם כך, אז בוודאי שזו תפקיד המדינה להגן עליכם בזמן מגיפה עולמית, לא?

אבל מעולם לא שאלתם אם זה נכון, מעולם לא פיקפקתם בתפקיד המדינה, מעולם לא קראתם תיגר על המערכת ומעולם לא תיארתם לעצמכם שהשמש במרכז וכדור הארץ סובב סביבה, רק אדם סהרורי יאמין שהשמש במרכז, או שבעצם… היום דיי ברור שהשמש במרכז, אבל אילו הייתי חוזרים אחורה בזמן למאה ה- 15 לספירה ופוגשים את גלילאו והוא היה מספר לכם שעל פי מחקרים ותצפיות שערך לדעתו כדור הארץ במרכז, הייתם לועגים לו. עובדות אף פעם לא עניינו אותכם. אילו הייתם חיים בדרום ארה"ב במאה ה- 17 הייתם מוכנים להישבע שהשחורים נולדו להיות עבדים כי כך כולם חשבו, ואתם בדיוק כמו ההמון הנבער של המאה ה- 21 תומך לתת יותר כוח למדינה כדי להילחם במגפה. אולי אתם מרגישים קצת אי נוחות, אולי אתם חושבים שהממשלה הגזימה או פישלה פה ושם, אולי אתם מאשימים את החרדים שרוצים לחיות על פי מצפונם וערכם, אבל בגדול, מה האלטרנטיבה שלכם?

את שופטיו של גליליאו לא מעניינים העובדות, הוא נמצא אשם כי הוא חשב אחרת!

אל תאשימו את המדינה. 😈

אין הבדל בין הפוליטיקאים ופקידי המדינה הבוזזת לבינכם, אילו הייתם פוליטיקאים הייתם גרועים בדיוק כמוהם אם לא יותר. אתם בחרתם בהם.
לפני שנה היו בחירות, שלושה גנרלים ובדרן הקימו מפלגה, שום אידיאולוגיה, ערכים או עקרונות. בלונים מנופחים שסופם להתפוצץ. ואתם כרעתם ברך, הערצתם את ניסיונם הצבאי ושכחתם לבדוק את המצע שהיה העתק מדוייק של המפלגה השולטת כי עובדות מעולם לא עניינו אותכם.

ברגע שפתחו את הטיסות לדובאי, מדינת שריעה משטרתית בה זכויות האדם נרמסים, נהרתם בהמוניכם והצטלמתם עם כפייה וחיוך אידיוטי כי המנטליות שלכם ערבית, לא מערבית. הסתנוורתם מהזהב, מהמגדלים הנוצצים ונסחפתם לתוך חוויה רדודה כי אין לכם עמוד שדרה.

קורונה, יש בה את כל האלמנטים של מלחמה עולמית, רק במקום שמדינות ילחמו אחת בשניה, הממשלות נלחמות באזרחים שלהם והורגות אותם בשיטתיות. במלחמות העולם הקודמות אנשים נאבקו, לפחות מצד המערב, לחירות. במלחמה הזאת, האזרחים מצדיקים את הסמכות, אין מאבק, אין מרד, אלא ציות עיוור ואיבוד מוחלט של ההיגיון לטובת תקנות וחוקים שרירותיים שמטרתם היחידה היא להעצים ולהאדיר את כוחו של השלטון. אין קשר למגיפה, בכלל.

מאות שנים של מאבק על זכויות האדם נרמסו והתאדו כלא היו. הפילוסופיה האינדיבידואליסטית המערבית שמעמידה את האדם, חירותו ואושרו במרכז קרסה. המערב אימץ את המודל הסיני הרודני ללא היסוס. איפה הפילוסופיה המערבית? צרפת שנוסדה על המהפכה הצרפתית, ביטול מעמד המלוכה והצהרת זכויות האדם והאזרח, בריטניה שחוללה מהפכה בתפיסת זכויות האדם הטבעיות וארה"ב שייסדה את החוקה היחידה בעולם על בסיס האינדיבידואל, כדי להגן על חירותו ואושרו. כל הרעיונות האדירים האלו, הישגי המין האנושי, נכחדו בשנה אחת.

אתם אשמים. 🤦‍♂️🤦‍♀️

אתם חיים בשפע ושגשוג שלא היה כדוגמתו בהיסטוריה האנושית, אבל מסתייגים בכל דרך הזדמנות מפילוסופיה האינדיבידואלסטית שבזכותה לחיים, לחירות ולקניין שלכם יש ערך מעצם היותכם בני אדם. זכויות אדם זה 'מיושן ומשעמם'? אתם כמהים לחוקים והנחיות, לסדר ומשמעת ומצפים שהמדינה תגיד מה לעשות, מה מותר ומה אסור. יצאתם מדעתכם! ויתרם על המחשבה העצמאית והביקורתית. היגיון, דאגה לעצמך, ושאיפה לאושר הפכו בעיניכם לכל הרע, אותם החלפתם בסגידה לאחר ונתתם כוח לא מרוסן למדינה לקבוע בשבילכם מה נכון לטובת הציבור, הרי זה מה שרציתם – שהמדינה תדאג לכם.

הבגידה הגדולה של המערב וכישלון כל המדינות.
כשמעל ל- 90% ממקרי המוות מהמגיפה הם תוצאה ישירה או עקיפה של התערבות המדינה ומערכת הרפואה הציבורית הכושלת. וירוס הקורונה יצא משליטה בגלל המדינה ובעידודה. המדינה כשלה כישלון מוחלט בכל שלושת ההיבטים שהיא אחראית עליהם: החל מהבדיקות, דרך המעקב ועד לבידוד. בעוד היא הזניחה את תפקידה להגן (לא לרפא, להגן) על זכויות האדם, היא פלשה לתחומים שאינם בסמכותה ופגעה אנושות בזכויות האדם שעליה היא מופקדת להגן: בזכות לחיים, לחירות ולקניין פרטי. במילים אחרות, התנהלות המדינה היא זו שגרמה להידבקות רוב האנשים, היא זו שמנעה בכוח את רוב הבדיקות, במיוחד בתחילת המגיפה, והיא זו שבסופו של דבר גרמה למותם בבתי חולים ציבוריים תחת אחריותה. ולא מרשלנות, אלא מזדון, בכוונה תחילה.

האלטרנטיבה היתה לאפשר לשוק החופשי להתמודד עם המגיפה.
המנגנונים של שוק חופשי תמיד מוצאים פתרונות, והם בהכרח הרבה הרבה יותר מהירים, יעילים וזולים מהפתרונות של המדינה. חברה קטנה בדרום קוריאה יצרה בדיקות קורונה בשלושה שבועות, בעוד שלממשלת ארה"ב לקח חודשים. אך ממשלת ארה"ב, תחת הנהגתו של נשיא חצי פסיכופט שנואש להכרה מצד דיקטטרים ובו בזמן מטפח קהל עיוור שיסגוד לו ולטיפשותו, סירבה בתוקף להשתמש בבדיקות מטעמי שליטה ריכוזית. כך ארה"ב פיספסה חודשים קריטיים בתחילת המגיפה, בה הנשיא הפסיכופט הרעיף שבחים לדיקטטור הסיני והתכחש למגיפה. אילו הממשלות בעולם היו מקיימות את התחייבותם להגן על זכויות האדם, הן היו מכירות במגבלותיהן, והשוק החופשי היה מתמודד עם המגיפה ביעילות בזמן קצר להפליא.

איך השוק הקפיטליסטי 'החזירי' היה מתמודד עם המגיפה? 🐷

החיים היו ממשיכים (כמעט) כרגיל. עסקים לא היו נסגרים, ובוודאי שלא היה מוטל עוצר או סגר, הרוב המכריע של אנשים היו ממשיכים לעבוד, לטייל ולחיות את חייהם בזמן שאנשים בקבוצות הסיכון היו מקבלים החלטות אישיות לגבי בריאותם, רובם היו נשארים בבית, ומי שהיה יוצא ונדבק, היה לו סיכוי טוב להבריא, אך אם הוא נפטר, זה אחריותו. בפועל, אנשים מתחת לגיל 60 היו מושפעים מעט מאוד מהמגיפה, הם היו ממשיכים בשגרת חייהם הרגילה, חלק מהצעירים היו מקיימים מסיבות הדבקה המוניות (כן!), בצבאות העולם היו מדביקים חיילים בריאים ומתנדבים בהדרגה כדי להגיע לחסינות העדר, אחרים היו ממשיכים ללמוד ולעבוד כי המגיפה לא נוגעת להם, חוץ מהויתור לבקר את סבא וסבתא. חנויות, מסעדות, קניונים ואיזור הסחר היו פתוחים, אך היות שכל המקומות הם פרטיים, הבעלים, לא המדינה, היו מחליטים אם לדרוש מהלקוחות להציג תוצאת קורונה שלילית, לחבוש מסיכה או לשמור על ריחוק חברתי (וגם להציג תעודת מחוסן בשלב מאוחר יותר). המושג "אחריות אישית" היה מחלחל לאנשים כי זה לא המדינה שדואגת לך, אלא אתה עצמך, ואם אתה בקבוצת הסיכון והחלטת להסתכן, זו זכותך, וגם הבעיה שלך. על הטיפול בבית החולים הפרטי חברת הביטוח הפרטית שלך היתה משלמת, או אתה, לא המדינה, כלומר לא מכסף של אחר. [אם אתם זוכרים, הסיבה שהפוליטקאים נכנסו ללחץ היא משום שלא היו מספיק מיטות אישפוז ומכונות הנשמה והציבור היה עשוי להאשים אותם בחידלון. אולי שכחתם אבל הסיבה לסגר, היא בגלל שמערכת הרפואה היא ציבורית, לא יעילה ולא חופשית. כי בשוק חופשי, בתי החולים היו מתחרים בינהם על כל חולה קורנה, ולא היה מחסור בשום מכונת הנשמה, חדר אישפוז או צוות רפואי, כי בשוק החופשי ההיצע לביקוש מצטמצם במהירות. עכשיו אתם משלמים את המחיר על המדינת רווחה שלכם. אל תשכחו למלמל 'שוודיה' לפני שהמוח ירקיב].

אנשים בעלי תוצאה חיובית לקורונה היו מחויבים על פי חוק להתבודד היות והוירוס הזה יכול להרוג אנשים מסויימים. רק במקרה של נשאים חיובים שהפרו את החוק ומסכנים אחרים, היה על המדינה להתערב בכוח ולחייב את הנשאים להתבודד, אבל בשום אופן לא להעניש את הבריאים. אנשים שהיו נדבקים, בשגרה או במסיבות ההדבקה, עליהם היה להתבודד בביתם.

במקביל, החיסונים היו משווקים על ידי חברות התרופות לאחר השלב הקליני השני של הפיתוח, ולא ממתינים לשלב השלישי, בטח לא לאישור מ- FDA הסובייטי שהוקם במסווה של דאגה לבריאות הציבור. לחיסונים ישנם ארבעה שלבים קלינים, השלב הקליני הראשון בודק את בטיחות החיסון ותופעות הלוואי. השלב השני בודק את הבטיחות בדגש על היעילות. בשלב זה חברות התרופות היו יכולות להציע אותו למיליוני אנשים, במחירים נמוכים תוך לקיחת אחריות של המתחסן המתנדב שהחיסון אולי לא יעיל, אבל בטח לא מזיק (היות והוא עבר את השלב הראשון). במצב זה, ביוני 2020 היו מתחילים לחסן מיליוני אנשים ולהציל מאות אלפי אנשים, בלי לחכות חצי שנה לאישור של הוועדה הקומוניסטית בארה"ב. [אבל עמידה רגולציה הממשלתית חשובה יותר מערך החיים. מרביתכם חושבים שהאישור ניתן מהר מדיי, כי כמו שופטיו של גלילאו לא בדקתם את העובדות]

החברות התרופות שכיום פסי הייצור שלהם "הולאמו" על ידי המדינה, משל אנחנו במשטר פשיסטי, מחירי החיסון נקבעו מראש לטובת הציבור ועל חברות התרופות נאסר להרוויח, אין אינטרס להגדיל את קווי הייצור, זה מסוכן יותר שהמדינה נושפת בעורפם ומסיטה את הציבור נגדם. בשוק חופשי חברות התרופות היו מקימות מפעלי ייצור נוספים ברחבי העולם במהירות הבזק (אין רגולציה), מאות מיליוני חיסונים היו מייצרים חמישה עד שישה חודשים לאחר תחילת המגיפה, כלומר כבר ביוני 2020. בנתיים המשך המחקר היה ממשיך לשלב הקליני השלישי והרביעי, והמחירים היו נקבעים על ידי השוק ונמכרים בבתי מרקחת או באינטרנט ונשלחים לבית הלקוח בהזרקה אישית בבית (למה חייבים ללכת למרכז חיסונים? אי אפשר שאדם יזריק לעצמו בבית כמו מזרק אטרופין? זה היה מקצר דרמטית את משך החיסונים. רק מי שמעדיף צוות רפואי, שילך למרפאה וישלם תוספת).

המדינה לא מסוגלת לנהל בית קפה אחד, אז למה לתת לה לנהל את מערכת הבריאות או החינוך??!

במצב זה, שכל אחד יכול לרכוש חיסון כמו בשוק חופשי אמיתי. לבעל מסעדה, למשל, היה אינטרס לרכוש סט חיסונים לכל עובדיו, הוא אולי היה משלם 100 דולר לחיסון, אבל זה היה משתלם לו. העובדים היו מרוצים, המעסיק לא צריך לסבול היעדרויות עובדים בשל הקורונה ועל חלון הראווה היה אישור שכל הצוות העובדים מחוסן והלקוחות היו מרגישים בטוחים יותר. (זכותו של עובד לסרב להתחסן משיקוליו שלו, וזכותו של המעסיק לפטר אותו לאלתר).

עצמאיים היו משלמים גם 500 דולר לחיסון, זה היה משתלם להם כלכלית, הרי להיות חולה בקורונה ומרותק לבית זה הפסד כספי גדול. עם הזמן מחירי החיסונים היו יורדים וגם עניים היו יכולים לרכוש אותם (או לקבל אותם חינם מאנשים טובי לב כמוכם שיתרמו כמובן. אגב, אם עניים הם אהבת חייכם, מתי פעם אחרונה תרמתם להם?). הממשלות כפו על חברות התרופות את מחירי החיסונים שעומדים על $4 דולר לחיסון הבריטי ועשרים עד ארבעים דולר לחיסונים האמריקאים. אילו חברות התרופות היו 'רשאיות' להרוויח תשואה על הון של 1,000% על כל חיסון, לא היה שום מחסור בחיסונים. עשרות מפעלי ייצור חיסונים היו מוקמים מסביב לעולם תוך חודשים ספורים וגם אתם הייתם משלמים $100 לחיסון כדי להימנע מכל הבאלגן. כרטיס טיסה לחו"ל עולה לכם יותר, אז חיסון לא תקנו?

אחד הדברים הגאוניים בתמחור בשוק החופשי הוא שמי שצריך את החיסון הכי הרבה הוא זה שישלם עבורו את המקסימום, כך יוצא שהחיסונים מגיעים לאנשים שמטבעם נמצאים במגע עם הרבה אנשים אחרים. דווקא זקנים נשארים בבית ויחסית מוגנים, ולמרות שהם בקבוצה הסיכון הגבוהה ביותר, הם לא מפיצי המגיפה, ולכן במצב שהחיסון היה נמכר בשוק החופשי, כמות ההדבקות היתה יורדת משמעותית. מה שהמדינה הבוזזת עשתה, היא החליטה איזה קבוצה לחסן משיקולים פוליטיים, לא מקצועיים, והמדינה תמיד טועה, וכך קרה שהחיסונים מגיעים קודם לאנשים זקנים שאינם מפיצי המגיפה, במקום לאנשים שמפיצים את הוירוס בקרב קבוצות הסיכון.

אילו השוק החופשי היה מתמודד בחופשיות עם המגיפה, בלי שהמדינה תפריע אז שנה לאחר פרוץ המגיפה, היא היתה בשלבי הכחדה מתקדמים, לפחות במערב. הכישלון המהדהד של המדינה, הכמות הבלתי נסבלת של המתים, היו אמורים לעורר מחשבה שהקונספט של 'מדינת הרווחה' נכשל בגדול, אבל אתם בזים לשוק החופשי, אתם מכנים אותו ואת יזמיו בשמות גנאי: חזירי, לא מרוסן, תאב בצע, גרידי והפער (הצודק) בין העניים (הבטלנים) לעשירים (היזמים) מטריד אותכם, מדיר שינה מעיניכם וזה רק משום שאתם אכולי קנאה כי החיים שלכם עלובים, כישלון חרוץ שנובע מחוסר בגרות ותקווה אינפנטילית שהמדינה תעזור כי מגיע לכם. לכו לעבוד!

המדינה תאוות הכוח בחרה בפתרון הקל. היא הטילה את האחריות על האזרחים והאשימה אותם בכישלונה. אם אנשים אשמים אז אפשר לכלוא אותם בבית, לסגור את העסקים, לקנוס ולהעניש אותם. המדינה מצאה במגיפה תירוץ אולטימטיבי להפחיד אותכם. כשאני יוצא לטיול רגלי (ללא מסיכה), אני רואה אותכם מזיעים מאחורי המסכות, את עיניכם המבוהלות ואת טיפשותכם שאיפשרתם לכך לקרות. מי היה מאמין שיבוא יום והמדינה תכלא אנשים בבית? תסגור עסקים? תשלח את אזרחיה השבים מחו"ל לבידוד ותשקול לאזוק אותם באזיק אלקטרוני כאילו היו פושעים. מאסר בפועל ללא משפט, ללא עבירה, ללא קורבן, סתם למען הפרוטוקול. רוסיה הסובייטית וצפון קוריאה הופכות למודל לחיקוי, העולם השתגע.

למדינה לא מזיז שאנשים מתים. הדבר היחיד שמניע אותה לפעולה הוא הגדלת כוחה, ואם מותם של מיליון אזרחיה ישרת זאת, היא תתמוך בכך ללא היסוס. אפילו לאליל שלכם צה"ל, "צבא המוסרי ביותר בעולם", אין בעיה אם חייליו ימותו ״מהסיבות הנכונות״, לפעמים מותם משרת את הפוליטקאי הבן חלאה משום שחייליו הם לא יותר ממספרים סידוריים, הם רכושו. לכן במדינות נאורות יש חוקה, או לפחות זכויות אדם יסודיות שנועדו להגן על האזרחים מפני בריונית המדינה. לפני יותר ממאה שנה האזרחים של אותם מדינות הבינו את זה. אתם, הדור הרדוד והעצלן חושב להיפך, שצריך לתת למדינה יותר כוח כדי שהיא תטפל בכל הבעיות שהיא יצרה בעצמה. למדינה לא איכפת בכלל ממותם של אנשים. הנה סטטיסטיקה עולמית של מיתות בשנה: 17 מיליון מתים מבעיות לב, 9 מיליון מסרטן, 4 מיליון מבעיות נשימה, מיליון מאיידס, מיליון מסכרת, מילון מבעיות כבד, מיליון מתאונות דרכים, מיליון מבעיות בכליות, ומיליון וחצי מתים בשנה משלשול! כן, ולא ראיתי את פקידי המדינה הבוזזת דוחפים לאנשים פקקים בישבן, עדיין…

650 אלף אנשים מתים בכל שנה משפעת, האם מישהו העז לחשוב שבגלל וירוס השפעת נשתק את העולם? לא. כי משום בחינה רציונלית ומוסרית זה לא נכון. אתה לא פוגע בזכויות האדם של חפים מפשע והופך אותם לקורבנות כדי, אולי, למנוע מאנשים אחרים לחלות או למות. הערך של האנשים שאולי ימותו ממגיפת הקורנה לא עולה או קודם לאחרים. אסור לכפות על אנשים להקריב את עצמם למען מישהו אחר. זה רוע בצורתו הטהורה ביותר. מהתפיסה הזאת מגיעים בקלות להצדקה של רצח שש מיליון יהודים חפים מפשע בגז.

זה אידיאל אלטרואיסטי שמנוגד לטבע האדם, לרציונל ולמוסר. האלטרואיזם, כלומר, הקרבת עצמך למען האחר, למען הציבור או למען הכלל, כפי שפוליטיקאים אוהבים לברבר בלי להבין, היא הפילוסופיה שהובילה לסוציאליזם, קומוניזם, פאשיזם, נאציזם וכמובן לדתות האיווליות שהבסיס של כולם הוא "אלטרואיזם". ולכן למען הציבור המדינה תלאים את חיסוני הקורונה, הרי אסור לכם לקנות אותם בשוק חופשי, זה לטובת הכלל יגידו לכם הפוליטיקאים ואתם תהנהנו בראשכם כי חברות התרופות ימכרו את החיסונים במחירים מופקעים ללא הרגולטור! וזה בדיוק מה שהמדינה רוצה שתאמינו כי כך אפשר לשלוט בכם. אז המדינה מחליטה את מי לחסן ומתי, ואתם תשתקו, חכו בתור ותגידו תודה שזה "בחינם" (למרות שילמתם על זה ביוקר במיסים או באיכות חיים). שיקפוץ האידיוט שיגיד שישראל מובילה עולמית בחיסונים לנפש?

לא אכפת לכם מהבחור ישראלי אלמוני שהתאבד בגלל שוועדה החריגים הקומוניסטית אסרה אליו להיכנס למדינה שלו. לא אכפת לכם משרירות הלב של המשטרה שאונסת נערה ישראלית שיצאה מביתה ללא מסכה, לא איכפת לכם מעריצות המדינה, כי אחרת היה מרד או שהייתם יורדים מהארץ בגו זקוף. ✈️

אשים מראה מול הפרצוף האמיתי והמסוכן שלכם: כבר עשרות שנים אתם מפנטזים על גיוס חרדים לצבא ״למען שוויון (סוציאליסטי) בנטל!״ בברית המוצצות היו מצדיעות לכם הזונות! הרי "כפייה" היא פעולה חיובית בעולם המושגים המעוות שלכם. גם אותכם גייסו בכפייה כאילו ישראל היא מדינת ערבית בצפון אפריקה, עולם שלישי. אז למה לא לכפות על אנשים גם לכבוש מסכה? או לאסור אליהם לטייל ולהיפגש עם חברים. אני בכלל לא מדבר על חיתוכים באברי המין של תינוקות, אתם קוראים לזה ברית מילה, ומייד תצעקו "זה בריא!!" כי כשהמוח חדל לתפקד, ועובדות לא מענינות, מה שנשאר הוא לדקלם את תעמולת הפולחן הפרימיטיבית מלפני אלפי שנים. אז אם בעיניכם לחתוך לתינוק את הבולבול זה בסדר, אז איך תבינו לאדם יש חירויות שלמדינה אסור לפגוע? אתם פשוט שטופים ברוע מבעבע שרק טיפשותכם גדולה ממנו.

אם המדינה הצליחה להדביק לכם מסיכה על הפרצוף למשך שנה שלמה, השלב הבא הוא כיסוי מוחלט של הראש, התירוץ לא משנה, הסיבה האמיתית: טיטוש הזהות, מחיקת ״האני״ וסגידה לקבוצה. האינדבידאל מת.

ועכשיו תצעקו: "אפילו צעירים מתים מקורונה!" ותהדקו חזק את הרצועות כי כך אמרו לעשות בחדשות

לפני שנה כתבתי באתר על המגיפה ואחת התגובות מייצגת נאמנה את המונח 'אישיות סמכותנית' – שהיא אדם בעל דעות קדומות, צייתן, נכנע לסמכות בצורה עיוורת ומגנה כל אדם הסוטה מהנורמות השמרניות. האדם הזה הוא אתם.

תגובתו למאמר שכתבתי שנה שעברה: איך ולמה רימו אותנו הפוליטקאים והטילו סגר לא נחוץ
"אתה מדבר הרבה על זכויות ועל פילוסופיה, כשבסופו של דבר המצב פשוט. אם תישאר בבית חודש-חודשיים, אתה תורם להצלה של חיים של אלפי ועשרות אלפי אנשים… וכן, להיות אנוכי זה דבר רע, בעיקר כשאנשים חולים ומתים בגלל חוסר הנכונות שלך לציית להנחיות."

תפקיד המדינה הוא לא למגר מגיפות, גם לא להקטין את מספר חולי הסרטן או לדאוג לחינוך, לחשמל ומים בבתים. זה לא עבד וזה לא יעבוד, אפילו אם ההורים אמרו לכם, הם טעו. למה הפוליטיקאים צריכים להחליט בשבילכם מה נכון ומה מותר, מה שגוי ומה אסור? למה שהם יחליטו מי יקבל את החיסון, האם יש להם חוכמה עילאית? האם הם יודעים כמה בתי חולים צריך ומה השכר הנכון? האם באמת צריך את מכון התקנים? את הבנק המרכזי, האם המדינה צריכה לשלוט על הכסף? האמת, הם לא יודעים דבר יותר ממכם, אבל נתתם להם את הכוח לקבוע בשבילכם. ברגע שהשתכנעתם בחיוניותו של הרעיון האווילי 'טובת הכלל' זה בהכרח בא על החשבון שלכם. מכיוון שאין דבר כזה "כלל" או ציבור, כי כולנו אינדיבידואלים, אז כולם מפסידים, מלבד הפוליטיקאים שחיים על חשבוננו כעלוקות ובוזזים את עמלנו.

בשנה האחרונה הפוליטיקאים החלו בריגול לא חוקי אחר אזרחים באמצעות איכון טלפונים על ידי שב"כ (אילו אנשי השב״כ והמוסד האימפוטנטים היו משרתים את היטלר או סטלין, גם להם היו מצייתים. בושה) הם נתקלו בהתנגדות זעומה אז הם הגדילו בהדרגה את ההגבלות והאיסורים עד לנקודה בה צעקתם שזה שכואב מדיי. אז זרק לכם הרודן 500 ש"ח מתנה ואתם צהלתם (על "המתנות" שקיבלתם תשלמו ביוקר במיסים או בירידה באיכות החיים). מזכיר את הקיסר נירון ברומא ששיעבד את אזרחיו, אך חילק להם מתנות. הקיסרים בממשלות העולם שיכורים מכוח, כוחה של המדינה התעצם, תיאבונה גבר, אם אין מרד אז למה שלא ימשיכו את האיסורים וההגבלות? ככל שמחלישים את זכויות האדם, כך חוגגת המדינה את ניצחונה עליכם.

האם משהו במאמר הזה קיצוני מדיי לטעמכם? אתם מפקפקים בנתונים, בעובדות ובמסקנות. אולי תוהים מה האינטרס שלי, כאילו זה משנה משהו? יש לי מלא אינטרסים, אולי הרווחתי מיליון דולר מכתיבתו (הלוואי), אבל מה שרלוונטי הוא התוכן עצמו ולא אישיות הכותב. והסיבה שהוא "קיצוני" היא כי אתם "פרווה", לא בשר ולא חלב, אלא אמצע, לא רוצים לחשוב או להכריע. אתם מרגישים בנוח באמצע, באיזור הנוחות, הטימטום, בלי דעה עצמאית, אלא להיות כמו כולם, זה פחות מאיים. כי הרי אף אחד לא יכול לבקר אותכם שאין לכם דעה, נכון? אבל אם בכל זאת זה מעניין את האינדיבידואליסטים שבינכם להתעמק אז הנה הסבר פילוסופי שמכסה את פעולותיו של המין האנושי משחר ההיסטוריה ועד היום –

שני עקרונות מנחים את האנושות: אינדיבידואליזם 🦸‍♂️ וקולקטיביזם ☠️

הם מייצגות על ידי 2 פילוסופים יוונים – אפלטון ואריסטו שהיה תלמידו. למעשה, כל המאבקים בעולם והמלחמות ומנגד הישגי המין האנושי וההצלחות הם תוצר של הפילוסופיות מאחורי הרעינות המנוגדים של שני האנשים האלו. הפילוסופים הם אלו שמעצבים את חיינו, לא הפוליטיקאים, שהם כלי בידי הפילוסוף.

בפשטות, הקולקטיביזם הוא תוצר משנתו של אפלטון, שרואה במוחו של האדם כלי מוגבל שאינו מאפשר לו להבין את המציאות (התפוח בעולם הצורות, סוג של תפוח אידיאלי שהאדם לא יכול לראות או הבין) ולא משנה כמה יתאמץ או מה יעשה. האדם הפשוט אינו יכול להבין את חייו, ולכן, ישנם "חכמים" בעלי סגולה לתפוס את המציאות האמיתית, ורק הם (האל, המנהיג, המדינה, הרב) יכולים לומר לאנשים מה נכון ומה אסור. זו הפילוסופיה השולטת כיום. בתפיסה זו כוחה של החברה הוא בלתי מוגבל ולכן היא יכולה לכפות על האדם הפרטי מה לעשות. אם טובת הקבוצה תחליט לשלוח אותו לשבועיים "למלונית קורונה" זכויות יפרו למען הקולקטיב.

זה נוגע לכם, כי כיוון שבעינכם טובת הכלל קודמת לאינדבידואל (מדינת רווחה, לדוגמא). נתתם למדינה את הכוח להחליט מה לעשות עם החיסונים, מה לעשות עם המיסים ומה לעשות עם חייכם. לא אתם ולא הפוליטיקאים הבוזזים מבינים שהפילוסופיה של אפלטון היא זו שמנווט את חייכם ועיצבה את תפיסת עולמכם. ברגע שהאם תרזה שהיתה חולת הנפש כרונית בעלת נכויות רגשית, הקריבה את חייה למען אחרים, ואתם למדים שהיא אישה נהדרת, בזה חרצתם את גורלו שלאדם, כפרט, אין זכויות, שחייו שייכים לאחר, לקבוצה והיא תשתמש בו למען טובתה.

אם אתם חושבים שאני קיצוני, אז נחזור לעובדה המצערת שגיוסתם בכפייה, בעיני מדינת ישראל החיים שלכם שייכים לה. הקרבתם שלוש שנים מחייכם למען הקולקטיב וצדקתם זאת. אלא אם סירבתם ונשלחתם לכלא. אני לא קיצוני, אתם מתכחשים לעובדות.

האינדיבידואליזם מנגד פותח על ידי אריסטו שהיה הראשון להכיר בשכלו של האדם ככלי שמאפשר לו להבין את המציאות ולהתמודד איתה בהצלחה. היות והאינדיבידואל מסוגל להשתמש בשכלו (יש תפוחים, הוא רואה אותם והם כפי שהם) יש לו זכויות אדם טבעיות שאף אחד, גם לא הקבוצה, יכולים לגזול ממנו. היות והאדם הוא אדון לחייו, הוא חי למען עצמו ולא למען הקבוצה, ולכן זכותו היסודית היא לרדוף אחר האושר האישי שלו, לשגשג ולפרוח ואלו אפשריים רק בתנאים של חירות.

קהילה שמכבדת את חירויות האדם תקיים פוליטיקה שבה יזימת אלימות היא בלתי-מוסרית מיסודה וכלכלתה הקפיטליסטית תיהיה השיטה היחידה שמעניקה לאדם חירות מלאה להגשים ולמצות את חייו עד תומם.

קהילה שוחרת שלום לא תוכל להחליט בשביל האדם הפרטי מה לעשות, כי זה לא חוקי, אפילו אם מיליון אנשים יצביעו בבחירות דמוקרטיות שצריך לשלוח מישהו בריא למלונית קורנה, הם לא יכלו לעשות זאת משום שכוחה של החברה מוגבל וזכויות האינדיבידואל בלתי ניתנות להפרה בשום מצב.

לאינדיבידואל אחד יש זכויות שגם לקולקטיב (שמונה מיליון אינדיבידואלים) אסור להפר

סוף דבר

המגיפה הזאת שינתה משהו. המנטליות הסמכותנית חלחלה עמוק בנפשכם, היא נטבעה באישיותכם ואתם כבר פחות עצמאיים, פחות מאושרים, פחות בריאים, פחות נהנים מסקס 💦 והכי גרוע, הפסקתם לחשוב ונתתם לאחרים להחליט בשבילכם. אולי יקח עשור, אני מקווה שהרבה פחות שאתם תתחילו להשתמש בשכל ולחשוב בהיגיון 🧠 לחזור לשפיות, תיקחו אחריות על חייכם ותחזרו לחייך. ככל שזה יקרה מהר יותר, האנושות תתגבר על ההשלכות הנוראיות של המגיפה הזאת שהיא לא בגלל וירוס, איידס הרבה יותר מסוכן, אלא בגלל… תמיכתם העיוורת בקולקטיביזם. 🧟‍♂️🧟‍♀️ (אימוג'י זומבי)

מי שקרא והזדהה מוזמן לכתוב לי, קשה למצוא חברים חדשים בתקופה זו. 👬👫

מי שלא בא לו להיות חבר שלי, אבל מחפש פילוסוף ומורה דרך שיקרא על אריסטו ואיין ראנד, ומי שרוצה לשחק בתפקיד הרע שמגלמת המדינה שיקרא את אפלטון ורוב הפילוסופים שבאו אחריו.

ספר חובה לקריאה בנושא: המדריך החדש לאמריקאניזם 📖

גילוי נאות: אם אתם רואים שוטר, שימו מסיכה. אם השוטר ביקש לראות תעודה מזהה, אז להציג ואם צריך להתנצל. יש לו נשק, לכם אין. תיהיו חכמים.

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

29 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ישראלי שמתגורר אי שם באירופה
Guest
1 year ago

מעודד ביותר, ללמוד שיש עוד אנשים מבני עמי עם מעט שפיות. יישור כוח. לצערי, לא נשאר לאן לברוח. המערב השתגע.

יפה
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
1 year ago

מה שיפה אצלך.שאתה מצד אחד עקבי.
מצד שני לא הולך עם הזרם.
וזה יפה לשמוע שיש קו חשיבה עצמאי.
לצערי בארץ קו החשיבה תמיד נוטה לצד השני
אם אתה לא מסכים איתו אתה הופך לאוייב.
יקללו ישנאו ינתקו קשר.
ואם זה אדם אלים גם יכה אותך במקרה הטוב
במקרה הרע יהרוג

ציפור מעופף
Guest
2 years ago

קראתי כתוב יפה מאוד לרוב התחברתי.
עכשיו כתוב שם יפה מאוד מה לא לעשות
השאלה האמיתית היא מה עושים מכאן

תמיר
Guest
2 years ago

הישראלי הנודד, שם לב למה שמתרחש זה עתה בהודו. איך זה מסתדר עם התאוריות שלך? האמת היא שלקחת טרגדיה ופרשת את מה שמתרחש בכל העולם באופן שהנסיבות הטרגיות יתאימו להם, וזה לא הגון, לא ישר ולא נכון. הרצון שלך להתנער ממחנק המדינה הבוזזת עלול להרוג אותך יום אחד, כמו גם רבים אחרים. אני לא מזהה כאן שום ניסיון להפוך את אירופה לרוסיה או צפון קוריאה (נער את המגיבה וונוס, תודה מראש) אלא להציל חיים. אתה באמת רוצה להפיץ חיסונים שלא נבדקו כראוי? אתה רציני? אני מכבד את דעותיך, למרות שאני חושב שהן הזויות בחלקן. למזלינו רוב אוכלוסיית העולם לא רוצה… Read more »

Last edited 2 years ago by תמיר
Jordan
Guest
2 years ago

אף פעם לא הסכמתי הסתייגתי כל כך מדברים באותו הזמן. אני רק רוצה להגיד שבעוד הסירק דה סוליי שמתנהל פה במסווה של ספק מדינה בגוש הסובייטי ספק באסטה בשוק הכרמל סופו אבדון – אין חוסר הקיום שלו היה מוביל לתוצאה שונה: הבעיות שאתה מדבר עליהן הן בעיות חברתיות. כל רעיון המדינה וויותור על זכויות פרט למען הגנה על זכויות אחרות מוגבל באופן אינהרנטי ע"י החברה שמנהלת את המדינה. עם דברים רבים ממה שכתבת אני לא מסכים אובייקטיבית (כי הם פשוט לא נכונים): בכוחם של קבוצת אנשים להרוויח הרבה יותר מהתאחדות לעומת אם כל אחד מהם היה פועל באופן אינדיבידואלי –… Read more »

Kek
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 years ago

אתה אשכרה לא קראת ספרי פילוסופיה פוליטית מזרמים שונים בפוליטיקה ? או אפילו כלכלה . רק את משכבר בהטייה שכבר יש לך.

Kek
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 years ago

לא אבל לא להיות יותר פתוח לרעיונות אחרים גם אם הם מתנגשים בשלך,ואולי להבין אותם בצורה יותר בהירה ולא דרך איש קש , כזה או אחר. או דרך פילוסופיה אחת כמו אצלך. ובכללי לא להיות בור.

הסבר
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
1 year ago

לסיום – Jordan כתב:
"אותם אנשים חסרי חינוך וערכים, לדעתי, הם הם אותו מקור רוע שמוביל אותך (ואותי) לייאוש אינסופי מהמערכת." – הוא מאשים את עצמו כאדם חסר חינוך וערכים, והוא ממשיך לטעון שהוא מקור הרוע – ואתה Kek רוצה שאתייחס אליו ברצינות? הבן אדם חולה.
כוונת הדברים.
שיש אנשים השולטים במדינה
והם חסרי חינוך וערכים
והם הגורמים שהאזרח לא יחיה כראוי
כתוצאה מאינטרסים- עוולות- אטימות.
שחיתות- שוחד.יהירות וכדומה.
ולכן הם מקור הרוע שמביא את האזרחים לייאוש
יחד עם אנשים מהמיגזר הפרטי
שדואגים רק לאינטרס שלהם נטו
ומקפחים את הציבור.

תמיר
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 years ago

"תומך בקפיטליזם מלא, שבו יש חוקים ברורים: 1) הזכות החיים. 2) הזכות לחירות 3) הזכות לקניין פרטי."

סין?

הזאבה הבודדת
Guest
3 years ago

עד הקטע של החיסונים גמעתי את המילים שלך והרגשתי שאתה כותב את הבפנוכו שלי. מהקטע של החיסונים, המכיל הרבה טעויות פאטליות מקצועיות סיימתי את הקריאה כי עלתה המחשבה שאתה יודע לעוות בצורה כל כך טובה את האמת וזה מזכיר את היכולת המופלאה של המושחת שעומד היום בראש המדינה.
אני מתאמת מחקרים ועבדתי עם חברות תרופות ורק לאחר סיום פאזה שלישית ניתן להסיק לגבי בטיחות קצרת הטווח של התכשיר הרפואי. פאזה שניה בודקת יעילות בלבד. חברת התרופות יכולות להאיץ ייצור של החיסון אם תרצנה על ידי הכשרת קווי יצור נוספים אולם תמיד עדיף להשאיר את הביקוש גדול מההיצע מטעמי רווח.

Editor
3 years ago

סוף סוף עוד מישהו שמבין שמה שהולך בעולם זה לא נורמאלי. וליטרלי אין לאן לברוח, אפילו לסבאלברד הגיע החרא הזה. נמאס לי להיחנק כל פעם מהמסיכה הזאת, נמאס לי מאנשים פסיכוטים שמפחדים לשלוח את הילדים שלהם לבית ספר מפחד של איזשהיא שפעת סינית, נמאס לי מאנשים שתומכים בלהכריח אנשים להתחסן. אני שונאת כבשים. כבשים הם טעימים רק בצלחת, אבל אנשים כבשתיים מעלים לי את העצבים. כל פעם אני קורבן כי אני אינדווידואליט ושאני אוהבת לבלות רוב הזמן לב, ואו איזה פשע. ממש פשע לחשוב אחרת מהקבוצה. בואו תעלו אותי על המוקד כמו שעשו באירופה במשך 1000 שנה לאנשים כמונו …… Read more »

Last edited 3 years ago by Venus
גידעון
Guest
3 years ago

אני שואל את עצמי מה ניתן לעשות. בינתיים כל עוד הרוב ישאר נגד דעותייך (שאני אישית מסכים עם רובן), אנחנו קורבנות של המצב, כמו כולם.

גבי
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 years ago

כן,
קורונה זה ממש כמו מלחמת עולם,

לחלוטין יש כמות אדירה של צעירים שמתים במלחמה מלאת דם וסבל,
ולגמרי לא שמנים לבנים כמוך שיושבים בבית בין להרוויח בבורסה לבין להאנח כי אי איפשר לצאת להשתכר בבר.

אחלה השוואה

Edi
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 years ago

אתה צודק בזה שאתה אומר שנרמסו זכויות האדם הבסיסיות אבל בכל הקשור לגבי החיסונים כנראה שבכלל לא חקרת את הנושא, אתה אומר שהיה אפשר לאשר את החיסון מהר יותר אבל איך אפשר בכלל לדעת מה התופעות לוואי של החיסון לתווך ארוך אם יצרו אותו בפחות משנה הוא בכלל לא נבדק זה שהזריקו לך את זה ולא קרה לך כלום עכשיו או גם שבוע אחרי לא אומר שזה לא ישפיע בעוד שנה תבדוק טוב לגבי עיניין החיסונים כי בסופו של דבר הדברים שלך מתנגשים אחר בשני. אתה אומר שסומכים על המדינה בעיניים עצומות והיא רק מ*יינת את האנשים בחזרה אבל אתה… Read more »

שמואל
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 years ago

האם זה שנתקעת 7 חודשים בתיאלנד פגעו בזכויות שלך בתוך מהגר כשחזרת לבריטניה?
אם כבר דיברת על מערכת הבריאות הציבורית, שמעתי שהיא נוראית שם, כמה המערכת הפרטית טובה למי שיש כסף? האם ביטוח בריאות פרטי נגיש כלכלית לאנשים ממעמד הבניים שם או רק לעשירים?