Sign In

Remember Me

הטיסה לישראל וחזרה לבריטניה כמשל ✈️

הטיסה לישראל וחזרה לבריטניה כמשל ✈️

ביקרתי בישראל, לשבוע וקצת. רציתי לחגוג עם המשפחה את ליל הסדר כי בשבילם פסח הוא מסורת וידעתי שהם ישמחו לראות אותי. אז הגעתי שבוע לפני ליל הסדר וחזרתי יומיים אחרי, כדי להימנע ככל האפשר משהות ארוכה בארץ הקודש.

מה שהיה מעניין הוא ההבדל בין הטיסה לישראל והטיסה חזרה לבריטניה, ועל זה רציתי לכתוב את הפוסט הקצר הזה –

ראשית, העובדות
בטיסה מלונדון לישראל, המטוס היה מלא חרדים טאליבנים ותחושה שהמטוס שייך לאמא שלהם.
בטיסה חזרה ללונדון, לא היה חרדי אחד.

בכיוון אחד היה המון רעש, בלאגן וליכלוך. והשיא היה שהטאליבנים החליטו באמצע הטיסה להתפלל. אחרי שקבוצה אחת יצרה מניין, התמלאו טאליבנים אחרים בקנאה דתית, והחליטו שהם יראו לכולם שהם יותר קנאים ויצרו מניין נוסף. הם דיברו עם הדיילים/ות בבוז, צעקו, התעלמו מההוראות, ועשו מה שבא להם.

בכיוון השני, היה שקט, נקי והיו לי שלושה מושבים ריקים, אז שכבתי וישנתי נהדר.

הטיסות האלו הזאת מייצגות את ישראל
בטיסה לישראל ראיתי את ישראל הדתית, הענייה והמפגרת שמקדשת קראסונים עם מרגינה ושומן טראס כי מה זה משנה הבריאות, העיקר הכשרות, הלאומנות וההקרבה העצמית למען השבט היהודי-ישראלי שמתנהג כמו גולית הבריון.

בטיסה ללונדון ראיתי את ישראל הליברלית, המערבית והמתקדמת שרואה באינדבידואל ובאושרו מטרה שיש לשאוף אליו.

המסקנה שלי
ישראל פותחת שעריה למהגרים דתיים, לאומנים וטפילים, העיקר שיהיו יהודים בני הגזע הנבחר. במילים אחרות, ישראל מושכת אליה את הזבל האנושי שתפיסת עולמו האידיאולוגית אינה שונה מתומך דעא"ש מצוי, ומקיאה מתוכה את האנשים הטובים והאיכותיים ביותר, בעיקר צעירים, חילונים ומשכילים שיורדים מהארץ.

טיפקנו כרטיסי טיסה בחגים או שבתות, ככה, לא תתקלו באיזה טאליבן במטוס ותיהיה לכם טיסה הרבה יותר שקטה ונעימה ✈️

בתמונת המאמר: צילום של צדיקי הדור בטיסה שמתכוננים למניין וחוסמים את המעבר במשך דקות ארוכות.

עידכון: פרסמתי את המאמר הזה בקבוצת הוואסצפ שלנו, וקיבלתי תגובות מלבבות 😍

על זה אמרו חז"ל: מדינה אחת = דעה אחת. כל מי שחושב אחרת נבלה

השתקת דעות שונות על ידי תביעות היא פגיעה בחופש הדיבור, לא?

התקפה של "דיסוננס קוגניטיבי" שגורמת להשתוללות ומובילה לאלימות

מישהו טרח להקליט הודעה קולית ולהעלות אותה לקבוצה. להקשיב ולהתמוגג! 🏳️‍🌈

לא משווה אותם לדאע"ש ברמת האלימות, אבל הפילוסופיה הדתית דומה

זה ממש נכון, אלפי שנים של קיבעון מחשבתי ורוע רצחני

"אני לא דתי ולא קרוב לזה" אבל לא אוכל חזיר. אתה מהם? 🙂

בעיניי, מי שלא אוכל חזיר מסיבות דתיות הוא טאליבן

דתיים מכל הדתות לא מבינים אתאיסטים, זה מבלבל ומפחיד אותם

אילו האייטולות החרדיות היו חזקות כמו באירן, הם היו תולים גייז ואתאיסטים ברחבת הכותל בירושלים. ושירותי הביטחון היו מסייעים להם בדיוק כמו שהשב"כ חרג מסמכותו וריגל בטלפון אחר ישראלים חולי קורונה. אויי, איזה פשע!

☪️ = ✡️ = ✝️ = ☠️🔥

 

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

21 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנגנון שיורי בינלאומי לבתי דין פליליים
Guest
1 year ago

תתבייש לך!!שונא ישראל עלוב!!
המאמר הזה מתובל בנדיבות באנטישמיות והוא גם נראה מתאים יותר לדר שטרימר מאשר לאתר שכל הפרוגרסיבים בו מגדירים עצמם כ"ליברלים".

צליל
Guest
1 year ago

עוד שנה אני אמורה לקבל את האזרחות האירופאית שלי,ככה אבא שלי אעדכן אותי לאחרונה. ואני מוצאת את עצמי בימים אחרונים במערבולת רגשית. הכעס הזה שנשאר לך על המדינה, זה הכעס שאתה מבקר בו מידי פעם. אם זה בביקור בארץ, הוא בשיחה עם המשפחה. את הכעס הזה אני רוצה לפתור, כאשר אאעזוב את המדינה תיתן לי האפשרות לוותר על האזרחות הישראלית שלי ובעצם להרזיק בזהות אחת שהיא אירופאית. אני עדיין יוכל לבוא לבקר משפחה וחברים בארץ תמורת 90 יום ויזת תייר. יש לי הרבה כעס על המדינה ועד שלא אפתר אותה עם עצמי, לא משנה איזה מדינה אעבור אליה, הכעס הבלתי… Read more »

Libertarian
Guest
1 year ago

יופי של פוסט. כה ירבו עוד כאלה תאני.

ליברטריאן
Guest
1 year ago

אמרת:

ישראל מושכת אליה את הזבל האנושי שתפיסת עולמו האידיאולוגית אינה שונה מתומך דעא"ש, ומקיאה מתוכה את האנשים הטובים והאיכותיים ביותר שיורדים מהארץ.

סטיפן מוליניו (Stefan Molyneux) סיפר בוידאו על ישראל, ששתי האוכלוסיות שהיה להן אינטרס להקים מדינה, היו או אוטופיסטים סוציאליסטים קומוניסטים, או דתיים.

מי שפשוט חיפש מדינה דמוקרטית קפיטליסטית (יחסית) שטוב לחיות בה היגר לארה"ב או מערב וצפון אירופה.

יש לי הרגשה שהחרדים ובכלל כל שאר המדינה רק נהיים יותר אגואיסטים וחסרי כבוד לזולת ולמקום.

Last edited 1 year ago by ליברטריאן
Bar
1 year ago

אהבתי את הכתבה, חצי מסכים ואנמק – את תנועת האזרחים בישראל אפשר לחלק ל- (1) היגרו לישראל, (2) נולדו בישראל, (3) היגרו לחו"ל. קיימים נתוני הגירה של ישראל באינטרנט בהם אפשר לראות בברור שיש מגמת חיובית בתנועה לישראל ממדינות עולם שלישי ושני (על פני הכיוון ההפוך), ומגמה שלילית בתנועה ממדינות עולם ראשון לישראל. כלומר "חיצי ההגירה" הם באמת עולם שלישי -> עולם שני -> ישראל -> עולם ראשון. וזה סך הכל הגיוני מבחינת המיקום של ישראל בעולם לפי מדדי ה-OECD, מצב התחבורה, דיור, הפרדת דת ומדינה, השכלה וחינוך, ועוד; ומכך שבני אדם בטבעי מעוניינים לשפר את איכות החיים שלהם. כך… Read more »

Last edited 1 year ago by Bar
הגזמה והקצנה
Guest
Reply to  Bar
1 year ago

יש לך טעות.אתה שוב מכליל.וחוטא לאמת. כל אדם משכיל יכול להגר בקלות.למה הוא לא עושה זאת?מהסיבות שלו.כי הוא אוהב את הארץ.נח לו בארץ.או רגיל לארץ.או מסובך לו בחוץ לארץ.אדם משכיל יכול להגר לקנדה בקלי קלות.חלק גדול מהמהגרים הם מברית המועצות לשעבר.שהיו פה כמה שנים טובות.למדו ועברו לקנדה.ארהב.וכדומה. הם בעצמם מהגרים.חלק גדול מהישראלים גם חוזרים לצייר תמונה שלו ואם היו כולם מהגרים.זה קשקוש ילדותי.תתפלא יש רבים שלא יהגרו גם כשיוכלו. בכל מדינה יש בעיות ורוב העם לא מהגר. אולי במדינות קורסות ועניות יש עניין של רבים להגר רק באתר לרדת מהארץ.הדמיוני האוטופי וההזוי כולם רק רוצים להגר.והיו מתים להגר מפה לו… Read more »

Bar
Reply to  הגזמה והקצנה
1 year ago

לגבי החלק הראשון של תגובתך – לא מבין איך מה שרשמת סותר את מה שאמרתי. כפי שרשמתי יש המון אנשים משכילים בישראל שלא מהגרים מסיבותיהם (קבוצה 2 בתגובה שלי למעלה), ביניהם רופאים, עובדי הייטק, מהנדסים וכולי. וכולם פה יודעים על זה, אף אחד לא חיי באוטופיה באתר הזה. לגבי החלק השני של תגובתך – האתר הזה הוא לא "עיתון המדינה", הוא פורום מצומצם של אנשים בראש דומה שרוצים להגר. כפי שתמצא בפייסבוק מיקרו-קבוצות של אוניברסיטאות, של קיבוצים, של זרמים פוליטיים ושל דתיים או אתאיסטיים; כך גם קיים הפורום הזה שהוא של אנשים שרוצים – כמו ששמו מייצג – לרדת מהארץ.… Read more »

Bar
Reply to  הישראלי הנודד
1 year ago

מסכים מאוד, הרוב בהחלט לא חילוני/אתאיסטי וזה בעיה בדמוקרטיות (גם flawed) כשאוכלוסיה אחת משקיעה בהשכלה והשנייה ברבייה. ברית, פסח, שבת, נישואים וגירושים וזה רק קצה הקרחון, שעם הזמן יחמיר בגלל דמוגרפיה. אם ב-2048 לפני התחזיות כל ילד שני יהיה חרדי אז לא רחוק היום שתהיה פה מהפכה דתית כמו באיראן – לא בצחוק, בשיא הרצינות.

Last edited 1 year ago by Bar
אחד שחי בארץ
Guest
1 year ago

רוב האנשים הם בבסיס טובים.אז להכליל ולהציג התנהגות כמכלילה או מייצגת זה לא עובד להגיד שמי שנשאר בארץ זה זבל אנושי זה לטנף. אדם מטונף נוהג לטנף על אחרים.סתם שאלה ההורים שלך בטח גרים בארץ.גם הם זבל אנושי? אתה חושב שלהגר זה טיול לסופש.יש לך טעות. גם אנשים " איכותיים" רבים לא מהגרים מכאן. למרות שיש להם את היכולת התעסוקתית להגר. ולמצוא עבודה ראויה.כי הגירה זה דבר קשה מאוד. רבים היגרו וחזרו אף על פי שהם הסתדרו שם. אבל להסתגל מנטלית זה קשה ביותר.אולי אצלך הכל קסום ורוד וקל.אצל אחרים זה קשה ביותר. ומה עם כל השאר שלא יכולים להגר.כי… Read more »

סליחה ומתנצל
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
1 year ago

לא הצלחתי למחוק את התגובה.
אני מתנצל מראש.
אני לא חושב שיורד זה דבר שלילי ממש לא.
וגם לא שמי שעולה הוא חיובי יש אוהבי ישראל בחול
יותר מאנשים בארץ.ויש שונאי ישראל בארץ יותר
מאנשים בחול אז יש ויש עימך הסליחה.לגבי התגובה שלי זה היה מכוון נגד זה שזלזלו במי שגר פה.לכן הגבתי ככה ועל הדרך על האתר.סליחה
על הנימה האישית.אולי מגיב אחר זלזל.לא יודע כרגע בוודאות אבדוק בהמשך.

בנוסף להיות פטריוט זה לא בושה.
לאהוב את ארצך ועמך ומולדתך זה זכות
לשנוא אנשים לא כמוך זה חטא ופשע.
יש הבדל עצום.

יהודי גאה
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
1 year ago

אם אלה מחשבותיך מותב כי תישאר בממלכה המאוחדת ושכף רגלך לא תדרוך בישראל עוד.

מישהי
Guest
Reply to  יהודי גאה
1 year ago

לא אתה תחליט מי מאיתנו ידרוך בארץ (אולי בעתיד כשתהפכו למדינת יהודה הדיקטטורית, עוד 30 שנה כל ילד שני חרדי והזרוע עוד נטויה). לא שאני ששה להרבה ביקורים פה, אבל אם ארצה, אז אני חושבת שהרווחתי את הזכות הזאת ביושר, הרבה יותר מרוב הפרזיטים שגרים בארץ.

Laozi
Guest
1 year ago

בתור חילוני אשר לא מרגיש שום זיקה לשום דת כולל יהדות( מה לעשות שההורים שלי נולדו יהודים וכך גם אני מקבל סטטוס כזה אוטומטית) אני מרגיש בפוסט הזה יותר מדי שנאה, האם יכולת פשוט לקום ולבקש מהאנשים טיפה שקט?
לרב אנשים רק פותחים בריבים במקרים כאלה או סתם שותקים ומתמלאים בשנאה. לדעתי הפוסט הזה היה מיותר לחלוטין.

Reply to  הישראלי הנודד
1 year ago

נכון מאוד ומדוייק- וההוכחה היא שישנם חוקים דתיים בישראל שפשוט אי אפשר לברוח מהם- למשל- הרבנות(נישואין וגירושין), חוק אי נסיעה ביום הכיפורים, וכמובן איך לא- הכשרות ו״חוק החמץ״ שרלוונטי מאוד לימים אלה של פסח בישראל. דוגמא רלוונטית- חוק החמץ הכפייתי-דתי: אגנוסטיקן/אתאיסט/ סתם חילוני בישראל לא יכול לקנות חמץ בסופר למשל- שם כל מוצרי החמץ מכוסים ולא ניתן גם במשלוח להזמין אותם(אני נזכר בסיפור שסיפרת לפני כמה שנים על אוכל שלא הסכימו למכור לחתולים בפסח בטענה שזה ״לא כשר״, בפודקסט מ-2019) . כל זה כתוצאה ישירה מחוסר ההפרדה של דת ומדינה, שאני מניח לצערי שהמצב הזה לא ישתנה לעולם, לצערנו אין… Read more »

Laozi
Guest
Reply to  The Individual
1 year ago

אני מסכים עם חלק נכבד מאד בדעות שלך כלפי המדיניות פה. נכון זה לא ישתנה לעולם כי המדינה פה היא קודם כל יהודית. כל מי שמרגיש שזה באמת משפיע עליו לרע, ושהוא מעדיף מקום שבו הדת אינה חלק מהתרבות, אכן עם הזמן יקבל את ההחלטה האמיצה פשוט לקום וללכת. חלק גדול מהאנשים שממורמרים פה ישאו בנטל הקשה הזה מכורח המציאות ( לא כל אחד יכול להוציא דרכון זר / לא לכל אחד יש את האמצעים הפיננסיים לעזוב) וישאר כעבד מיסים נוסף של המערכת. בסך הכל אני אשמח אם פשוט תראה את הצדדים היפים של המחוץ לארץ הקודש במקום להראות לנו… Read more »