Sign In

Remember Me

392 חיילים מתו סתם, עוד כמה ימותו? ולמה ישראל כבר הפסידה

392 חיילים מתו סתם, עוד כמה ימותו? ולמה ישראל כבר הפסידה

"תדע כל אם עברייה שבנה החייל מת לשווא, או בעצם בשביל להציל את כסאו של הפוליטיקאי המתעלל והנבל, ולשמר את כוחם של בכירי מערכת הביטחון המסואבת והמושחתת" 🇮🇱

התגייסות מרשימה של כולם, כל הרשתות החברתיות הישראליות מנוטרות על ידי ההמון הישראלי הכועס שהרסו לו את הפנטזיה של הבלתי מנוצח.
ברור שאם חלילה אכתוב ביקורת קלה על צה"ל או על הפוליטקאים, ההמון הישראלי יבצע פוגרום, ומנהלי הקבוצה, יזרקו אותי. הרי כרגע "אנחנו במלחמה", אמר המלך ביבי, אז הישראלים, מכל גווני הקשת הפוליטית מצייתים, ומתגייסים למען השליט וחבריו, שלרגע שכחו, שהיעד הסופי שלהם הוא הגבלת חירויות האזרח והקמת מדינת הלכה יהודית. אפילו מעט ניצני התקווה שהיו לי, מקרב טייסי המילואים שסירבו לשרת במילואים, נמוגה, הם התייגסו בהמוניהם ביום שמחת תורה = יום הטבח.

אני כל כך מתבייש בהסברה הישראלית, לא של הממשלה שהיא לא שונה ממשלות של משטרים ערבים, אלא מההסברה הספונטנית של הציבור הישראלי המפגר (במילה עדינה), שאני מנסה להתרחק כמה שיותר. מהמעט שאני נחשף, ישראלים רוצים להרגיש קצת נחמה, טיפת סודילריות, עוטפים את עצמם בדגל ישראל ומתהלכים בניו-יורק, מניפים דגל ישראל באנטארקטיקה, מדפסים את שמות החטופים ומפרסמים ברשתות והכי פופולרי לחפש סיבות למה כולם שונאים אותנו כי אין לנו ארץ אחרת (…גם אם אדמתי בוערת), כל מיני דברים מגוחכים ופתטים שעושים דווקא. אפילו שחקנים ישראלים בחו"ל התגייסו להסברה – מוטב היה שיתעסקו במקצועם, אותו הם עושים דיי טוב מאשר הסברה חובבנית וכושלת.

בהסברה הישראלית הרשמית אני מבחין בעיוותים, שנובעים מחוסר הבנה של המציאות, שנוגעת לאותה נקודה: אין פילוסופיה עברית, אתאיסטית וקפיטליסטית ששמה את האדם וחירותו במרכז, אלא פילוסופיה ציונית, דתית וסוציאליסטית ולכן ישראל נכשלת בכל היבט, בגלל האמת הפשוטה שאלוהים לא יעזור לכם, כי אין אלוהים, גם לא אלוקים או יהווה.

בעקבות ריקנות אידיאולוגית, אתם משווים את החמאס לנאצים. זה מכעיס ומעציב. איך מעיזים להשוות את הצבא הגרמני החזק ביותר באירופה בזמנו, שהחזיק באידיאולוגיה של טהרת הגזע לארגון טרור, ששלח ברברים מוסלמים על אופנועים ורחפנים לשטח ישראל לכמה שעות??! אתם מטומטמים? עצם השוואה של החמאס, חבורה של חולדות פרמיטביות שרוצחים עם סכינים ואונסים נשים, לנאצים מבזה, תקראו טוב: מבזה את ששת מיליון היהודים שנרצחו בשואה. עצם קיום ההשוואה של החמאס לנאצים הפך את הנאצזים והשואה מאירוע בקנה מידה עולמי ברשעותו, לעוד אירוע טבח מקומי, שהיה גם ברואנדה, בסוריה ומתקיים בהרבה מדינות. הפוליטקאים ובכירי צה"ל ומערכת הביטחון הישראלית ששונאים אותכם בדם (אבל מסתירים זאת היטב), שמוצצים את כספכם, ובגללם, ורק בגללם לא נמנע הטבח ב- 7 לאוקטובר, ניכסו את השואה לעצמם, הפכו את השואה לסתם עוד אירוע לא נעים. אם עדיין חיים בישראל ניצולי שואה, הם חשים בושה שאתם מעיזים להשתמש בהם כדי להשיג כמה נקודות בדעת הקהל העולמית. עכשיו מהרגע שהשוותם את הטבח של החמאס לנאצים, כל העולם רשאי להנמיך את החשיבות ההיסטורית של השואה – נתתם להם הצדקה. מעתה כל ילד שנחטף ונאנס בעולם אפשר לקרוא לחוטפיו "נאצים", תתביישו. אגב, הנאצים לא חטפו או אנסו, הם היו הרבה יותר גרועים.

ההשוואה לדאע"ש מקוממת. אמנם לא מחרידה כמו ההשוואה לנאצים שאתם מתרפקים עליה בעונג, אבל היא פשוט שגויה. אילו החמאס היה מתוחכם כמו דאע"ש אז אשקלון ואולי גם אשדוד היו נכבשות. לשמחתכם, החמאס הוא לא דאע"ש כי אחרת היו עשרת אלפים נרצחים, אז תפסיקו את ההשוואות הדיבליות שלכם, זה לא עוזר להסברה.

החמאס הוא ארגון דתי, וכאן טמון הכישלון והעיוורון שלכם – כל עוד אתם מהלהלים ומשבחים את היהדות, כורתים לבניכם את הזין – לעולם לא תצליחו לנצח את האיסלם שמקיים את אותו פולחן ברברי. רק חשיבה עברית, רציונלית ואתאיסטית יכולה להשמיד את החמאס. שחיילי צה"ל מתפללים 3 פעמים ביום לבורא עולם, והמוסלמים מתפללים 5 פעמים, הפסדתם מראש. אם אתם לא מבינים או מסכימים, אז חכו, פיגוע הטרור הבא בדרך 🙁 וזה באשמתכם. שיהיה ברור – הצעקה של "שמע ישראל" לא חזקה יותר מהצעקה של "אללה עכבר". אבל מנגד, הפילוסופיה של התבונה, אינדיבידואליזם, הישגים וחירות הם אלו שירסקו את החמאס, את הטרורסטים ואת האידיאולוגיה של האיסלם המשוגע.

מראיינת בריטית שאלה נציג ישראלי, עוד אידיוט אוכל חינם, על עיסקת חילופי השבויים, והוא בכלל לא הבין את השאלה – זה משל לעיוורון אחר שיש לישראלים: תמיכה בטהרת הגזע היהודי.
נשמע רע, אבל מדוייק. ישראלים, ככלל, לא מבינים מהו אינדיבידואל, זה מוביל לחשיבה שבטית-קולקטיבסטית שהיהודים בהכרח נעלים יותר מהמוסלמים. בקיצור, משום שאתם הגזע היהודי הנבחר הסכמתם לעסקת חילופים שבויים: 50 יהודים תמורת 150 לא יהודים. יחס של 1:3. כך, שהמראיינת הבריטית שאלה את נציג הממשלה מדוע ממשלת ישראל מסכימה לשחרר יותר אנשים, האם הוא חושב שערך אדם מוסלמי שווה פחות מערך של יהודי. התשובה הסמוייה היא: "כן!! יהודים הם הגזע הנבחר!!", אבל נציג הממשלה לא הבין את השאלה, עשה פרצוץ מפותע ובירבר. בנתיים אנשים מהמערב שתומכים בישראל מקבלים מסרים לא הומוניסטים מישראל ומתבלבלים. הם תומכים בישראל, מגנים את החמאס כארגון טרור רצחני, אבל מתקשים, כמוני, לתמוך בממשלה הישראלית הדתית, לאומנית וגזענית שלא הפרידה את הדת מהמדינה מיום הקמתה.

עיסקת השבויים היא קטסטרופלית (לא למדתם כלום מהעיסקה של גלעד שליט), היא מבוססת על פחדנות ישראלית ומאותת לכל העולם – ישראל היא רוסיה (אחיות לנפש, תשאלו את ביבי), ישראל היא רעה, מסואבת, עם צבא ענק ומגושם שכל מה שהוא מסוגל הוא להפציץ אלפי בנייני מגורים מתוך רגשות נקם, ולכבוש בית חולים בעזה שבמרתף יש לו דלת משוריינת. אוו! איזה הישג!! בשביל זה מתו מעל ל- 390 חיילים??!

  • איפה הכרזת המלחמה על קטאר? להיפך, ראש המוסד, עושה דברה של ממשלת הטאליבים היהודית בירושלים רץ לקאטר והשתווחה לנציגה.
  • איפה הכרזת המלחמה על אירן? להיפך, דבר היחיד שישראל מסוגלת: הרגה את מפקד הגדוד של שכונת הפלוצים בעזה. So what? בשביל זה יש לצה"ל F-35?
  • איפה השמדה מוחלטת של מנהיגיו הפוליטים, הצבאיים והדתיים של החמאס? אף אחד לא יודע איפה הם. השב"כ עסוק לרגל אחרי טלפונים של ישראלים, שכחתם?
  • איפה מצור מוחלט על עזה (מים, חשמל, מזון, תרופות), ופתיחת הגבול בין עזה לרפיח באמצעות הפצצות, ש-2 מליון עזתים ינהרו למצרים? להיפך, ישראל מתחננת ממצרים לתווך ומעבירה ביודעין טונות של ציוד חיוני לחמאס במסווה שקרי של סיוע אזרחי.

כפי שכתבתי בפוסט הקודם, חיילים! חיזרו הביתה! שמרו על עצמכם, אחרת תמותו לשווא, אותו מבצע שישראל קוראת לו "מלחמה", ששיתק את כלכלתה והבריח את תושבי עוטף עזה (הישג לחמאס). היה צריך לקחת בחשבון שכל השבויים מתו, אסור לנהל שום מבצע צבאי להשמדת האוייב, תוך התחשבות במצב השבויים. את זה האירופים והאמריקאים הבינו מזמן, אבל ישראל היא מדינה אימפוטנטית. אילו ישנה הזדמנות לשחרר שבויים במבצע (ולא כעיסקה) היה ראוי לעשות זאת, אך רק כמטרה משנית ולא עיקרית. ההבדל בין "טוב לרע" הוחלף בעיניי ישראלים ל- "אנחנו והם", מה שהוביל לעיוות המוסרי שישראל משחררת פושעים וטרוריסטים וחמאס משחרר חפים מפשע, נשמע לכם הגיוני? (מסתבר שכן).

הסכם הכניעה של ישראל, כלומר עסקת השבויים, מעמיד את החמאס כארגון לגיטימי שאפשר לעשות איתו עסקים, ולא כארגון טרור. החמאס מתגלה בעיניי העולם כארגון הומניטרי שהחזיר את החטופים בריאים ושלמים, ולכן "הישראלים סתם היסטרים" יגידו במערב. לאורך כל הדרך החמאס מכתיב את התנאים, מנצח וחיילי צה"ל מתים לשווא. (למעשה כבר 17 שנה – הפרחים לביבי).

ברקע המלחמה, כוחות החושך של הימין הדתי בישראל ("ארץ ישראל מנהר מצרים עד הנהר הגדול נהר פרת") שאמונתם דומה לאמונתם של אנשי החמאס, הופכים להיות הכוח הפוליטי הדומיננטי. במילים אחרות, אל תופתעו אם מאיזה התנחלות יצאו כמה יהודים משיחיים על אופנועים ויתחילו לבצע טבח בכפר ערבי. חוסר היכולת של ישראל להבחין בין טוב לרע (אלא רק בין "אנחנו והם") מעמיד אותה בסכנה שמנהיגיה יהיו העתק למנהיגי החמאס הטרוריסטים. (כתבה: פיקוד המרכז: "טרור יהודי לא נאכף").

וכעת לנקודה העיקרית – מדוע חיילים מתים לשווא? משום שישראל לא רוצה לשנות את המשוואה, במילים אחרות, היא מעדיפה את מותכם היום על פני פתרון בעתיד.
שום דבר שממשלת הטאליבים היהודים תעשה לא יהפוך את התבוסה המדממת לניצחון, כלום. אז אמר שר בממשלת ישראל שפתרון אפשרי אחד הוא פצצת אטום על עזה (אמרתי כבר שהשלטון הישראלי והרוסי אחים תאומים?). אז צה"ל השמיד אלפי בתים כפי שלמד מהצבא הרוסי שאותו הוא מעריץ אך גם משקשק מטילי ה- S-400 שלו בסוריה שאותם היה צריך להשמיד מזמן. נ.ב: האוקראינים כבר השמידו ארבעה סוללות), אז צעקתם שחמאס גרועים יותר מהנאצים ודאע"ש, נו, ו…? נותן לכם תחושת הקלה רגעית? תתעשתו, הם ממשיכים לשגר רקטות אחרי יותר מחודש וחצי. בוז לצה"ל.

שורש התבוסה, המקור לכל נרצח וחטוף בעבר, בהווה ובעתיד, הוא שישראל מציעה את אותו הפתרון לתושבי עזה: עוני, סבל, דם ועתיד קודר שהחמאס מציע להם, אבל לפחות בשפתם. אז מדוע שתושבי עזה יתנגדו להנהגתם הרצחנית? מאותה הסיבה שתושבי בני ברק וירושלים תומכים בהנהגתם המטוררלת של הרבנים. אין להם חלופות אחרות.

ישראל הדתית, הלאומנית והבדלנית מסרבת לכל פתרון לגבי הסכסוך הישראלי-פלסטיני. החמאס חוגג, הוא לא רוצה לנהל מדינה, הוא רוצה לנהל מלחמה נגד ישראל. ביבי, הדתיים והחרדים חוגגים, הם לא רוצים פתרון לפלסטינים, נוח להם שהחמאס בשלטון, כך מצב הסכסוך ימשיך על אש קטנה, עד שהתפרצה למלחמה. זה, אגב, אותו ביבי ובכירי צה"ל, שתמכו בחמאס ודאגו לטפחו (ומשום מה הם לא בכלא).

כדי לנצח את החמאס, לא רק במישור הצבאי, אלא החברתי והפוליטי על ישראל להציע חלופה לתושבי עזה, יהודה ושומרון – מערכת ערכים חילונית, רציונלית וקפליטסטית ששמה את חירויות האדם ואושרו במרכז.

אפילו תושבי עזה, בורים וחמומי המוח, יתמכו בקיום של מדינה חופשית. כך זה בכל העולם, וזה לא יהיה שונה בעזה וביהודה ושומרון.

רק רגע! כתבתי שאילו ישראל היתה מציעה אלטרנטיבה לפלסטינים היא היתה מנצחת את החמאס, ציטוט: "ישראל תציע מערכת ערכים חילונית, רציונלית וקפליטסטית ששמה את חירויות האדם ואושרו במרכז", הצחקתי אותכם? הרי ישראל לא מציעה זאת לאזרחיה, להיפך. כל ממשלות ישראל לדורותיהם שיבחו והיללו את חגי ישראל והעמקת התרבות היהודית בבתי הספר, אז אם לאזרחיה היא מציעה גיהינום דתי וחקיקה יהודית, אז לשכנותיה היא תציע ערכים של אינדיבידואלים, הגשמה עצמית, חירות ועושר כלכלי??

אז מה הפתרון שלכם "לבעיה" הפלסטינית? (אתם נוטים להתייחס אליהם כבעיה)
אתם חיים באשליה אינפנטילית שהם יסכימו למשאלת ליבכם שישראל לא תכיר בהם כמדינה פלסטינית, ולכן הם נדונים לחיות תחת שליטה ישראלית לנצח. אתם באמת חושבים שהם יסכימו רק אם תשתמשו בכוח? או בעצם "מה שלא הולך בכוח, ילך ביותר כוח", במתן זכויות יתר ליהודים ושלילת זכויות ללא יהודים, אז תמשיכו להילחם עוד מאה שנה, גם צבא גדול ומגושם של משגיחי כשרות ומש"קי דת מנשקי מזוזות – לא יעזור לצה"ל לנצח, להיפך (רוסיה+אירן=ישראל. השילוב הכי גועלי בעולם).

לכן, אזרחים וחיילים ישראלים ימשיכו למות סתם או בעצם כדי להציל את שרידותו של הפוליטקאי המתעלל והנבל, ולשמר את הכוחם של בכירי מערכת הביטחון המסואבים והמושחתים.

למועמדים לפני שירות צבאי: בקרו באתר פרופיל חדש – התנועה לאזרוח החברה בישראל.

המאמר הראשון – חייל! סרב לשרת! הגר לחו"ל
המאמר השני – חיילים! חיזרו הביתה! שמרו על עצמכם, אחרת תמותו לשווא
המאמר הבא: העתיד של ישראל נראה קודר מאי פעם.

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

39 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דור
Guest
3 months ago

מצחיק שמפריע לך שמשווים את חמאס לנאצים (שזו השוואה נכונה מבחינת המוסריות והאכזריות שלהם), אבל באותה נשימה, לא מפריע לכם להשוות את ישראל לנאצים:comment image

כמה סתירות וצביעות אני מוצא פה בכל מאמר, מדהים… יאללה הגיע הזמן לעוף מפה.

חבל שבמקום להתעסק בלעזור לאנשים בהליכים הבירוקרטיים של ההגירה, אתם מבזבזים את הזמן שלכם בלהיות פריקים

Kek
Guest
Reply to  דור
3 months ago

אתה בכלל מעוניין לעזוב? או שאתה עוד ימני- לאומני סמכותני?!

יודעקצת
Guest
4 months ago

אחי יש לך כל כך הרבה סתירות במה שאמרת אבל דבר אחד אני מסכים איתך , הפסדנו .

Jone Jone
Guest
4 months ago

הישראלי הנודד/ היהיר הלבן בדוק.
אתה טמבל עם תעודות כנראה ואני אסביר לך למה
כי כמו שאני לא יכול להוכיח שיש אלוקים. אתה לא יכול להוכיח שאין.
אז איך נוצרנו טיפה סרוחה? יש לך תשובה יותר טובה.. למה אתה חי מה מחיה אותך
כי עוד רגע תמות והחלבון יחזור לארץ כי מה שהחיה אותו יסתלק מה זה היה? תחשוב

אתאיסט
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 months ago

אתה יוצא ממש טמבל פה. זה קונצנזוס פילוסופי גם אצל תיאולוגים מאמינים וגם אצל גדולי האתאיסטים, שאי אפשר באמת להוכיח אם אלוהים קיים או לא.
בדרך כלל הדיון הוא בהאם אלוהים כנראה קיים.

אתאיסט
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 months ago

למה אתה משתגע כל כך בגלל תגובה כל כך מתונה? חחחחחחח "גדולי האתאיסטים" = האתאיסטים הכי מוכרים ומוערכים בעולם בקשר להגהות הדעה שלהם (ריצ'רד דוקינס, כריסטופר היצ'נס וכ"ו), כמה קטנוני וילדותי ממך להיווכח אפילו עם המונח הזה… בכל מקרה, אתה כנראה אידיוט נרקיסיסט שלא מסוגל לקבל אפילו קמצוץ של ביקורת או את האפשרות שאולי הוא טעה במשהו, שולי ככל שיהיה. ואם אני משקר בזה שאני אתאיסט, ואני בעצם פנאט הלכתי שרוצה משטר שריעה יהודי – רק בגלל שאני אומר בסך הכל שאי אפשר להוכיח אם אלוהים קיים או לא – אז כנראה שגם הבחור בסרטון הבא הוא פנאט דתי פסיכופת,… Read more »

משה מ
Guest
Reply to  אתאיסט
3 months ago

גם אי אפשר להוכיח אם זאוס קיים או לא, או פוסידון.
בנוסף, גם לגבי האנומן (האל הקוף מההינדו) אין לנו הוכחה או שלילה.
מה אנחנו למדים מזה? שיש אינסוף טענות פוזיטיביות בעולם (נניח לטעון שמשהו קיים) וחובת ההוכחה היא על מי שטוען טענה פוזיטיבית.
או בקיצור, ללא מילים לועזיות, אתה לא יכול לטעון איזה קשקוש שבא לך ואז להגיד שזה נכון כי הצד השני לא יכול להפריך את זה.

SID
Guest
Reply to  Jone Jone
4 months ago

"עוד רגע תמות והחלבון יחזור לארץ כי מה שהחיה אותו יסתלק"
זה בדיוק מה שקורה כשמישהו מת. איזה חלק מזה לא הבנת? או שדווקא הבנת הכל ומשקשקים לך הביצים לפגוש את המציאות?
וחוץ מזה אתה בכל מקרה הולך לגיהנום כי רק בתגובה הזאת עברת על איזה אחת או שתיים מעשרת הדברות. תקן אותי אם אני טועה, אני לא בקיא בחוקים של מחלות נפש.

...
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
4 months ago

חולק עליך, תתפלא כמה מהאלקטורט שלו הם חברי מרכז ליכוד או קרובי משפחה שדואגים לג'ובים שהולכים להיגמר. ההערצה למנהיג העליון לא באה בחינם, למרות שמתובלת מלמעלה בשנאה ובמשיחיות. בדיוק כמו בכל שלטון מושחת יש מי שממוקם קרוב אבל גם קצת רחוק מהצלחת.

Last edited 4 months ago by ...
Member
5 months ago

שוב, וואו. כמה שאני לא קורא את המאמרים שלך אני עדיין מצליח כל פעם מחדש ללמוד משהו. יש לך מן דרך מיוחדת להסתכל על החיים ולפרש את הסיטואציה באופן שאף אחד אחר לא מצליח. הנה נקודות חכמות שהשכלתי מהן: אין פילוסופיה עברית, אתאיסטית וקפיטליסטית ששמה את האדם וחירותו במרכז, אלא פילוסופיה ציונית, דתית וסוציאליסטית ולכן ישראל נכשלת בכל היבט———הפוליטקאים ובכירי צה"ל ומערכת הביטחון הישראלית ששונאים אותכם בדם (אבל מסתירים זאת ממכם), שמוצצים את כספכם, ובגללם, ורק בגללם לא נמנע הטבח ב- 7 לאוקטובר, ניכסו את השואה לעצמם———עכשיו מהרגע שהשוותם את הטבח של החמאס לנאצים, כל העולם רשאי להנמיך את החשיבות… Read more »

Last edited 5 months ago by הנוסע המתמיד
איתי
Guest
5 months ago

הבעיה העיקרית שהייתה ונשארה היא המיקום של ישראל על המפה, כאי יהודי מוקף באוקיאנוס מוסלמי. אי אפשר לנצח ביחסי כוחות כאלה אף מלחמה. הישראלים המטומטמים שהתעקשו להקים מדינה במזרח התיכון, לא יוכלו לעולם לחיות בשלום אך ורק מהעובדה הגיאו פוליטית הפשוטה הזו. 55% מיהדות העולם שהחיים שלהם חשובים להם יותר מכל אדמה שהיא, חיים חיים טובים באמריקה ובאירופה. 45% ציונים מטומטמים חיים על חרבם 75 שנה ומקריבים את ילדיהם ומשפחותיהם למולך הציוני. לא ניתן לנצח חמאס, ג'יאהד או כל ארגון טרור כזה או אחר- מהסיבה הפשוטה שלא ניתן לנצח אידאולוגיה דתית. כל ההסברה הישראלית היא חובבנית ומבוססת על כל מיני… Read more »

Screenshot_20231108-073327_X
Calm Techno
Guest
5 months ago

צודק יא מלך לא שווה להתגייס, לא שווה למות, לא שווה להקריב למען המדינה – אף מדינה לצורך העניין. לא רק ישראל. ברור לנו שכמו כל דבר בישראל היה "חרטוקה", "קומבינה", "טיוח" ככה שקרתה פשלה רצינית והאסון האזרחי הכי גדול של האומה הזו אי פעם. 424902430 מערכים, 2349299 צוותים וכמה ערבים בלי סירה בלי מטוס עם איזה איסוזו מקס שנת 2000 מחזיקים אותנו הפוך מהביצים ועושים עלינו דאחקות. מדינה שהיא בדיחה עצובה, ואז עוד רוצים שנלך לשרת אותם…. אה סליחה, מחייבים. וואלה דפקתי פטור מהצבא לפני הגיוס פרופיל 21 לפני שנה חבל לי על החברים חבל על כולם אבל מה… Read more »

צהל
Guest
Reply to  Calm Techno
5 months ago

צהל צבא שמקבל שבעים מיליארד שקל זה רק ברמה ההצהרתית. יש עוד תקציב סמוי.וכן יש עוד מערכות בטחוניות שמקבלות תקציב חשאי. כמו כן סיוע אמריקאי קבוע וחד פעמי לאור נסיבות חריגות. ותרומות של יהודים מהארץ והפזורה. תכלס הצבא לא נותן לך ביטחון איך צבא כזה עמד מנגד כשטובחים אנשים במרחק קצר מאוד מבסיסי צהל ואין צבא. אני באמת תוהה מה מועיל צהל? כדי להגיע לאסוף גופות או לתת תגובה. צהל הוקם להגן על העם ולמנוע את ההתקפה. ולא לנקום אחרי הטבח. זה מה שצהל עושה שנים נוקם ולא מונע. בשביל זה מתים אלפים מקום המדינה. כולל נכים.נפשית.פיזית. נעדרים ממלחמות. ומבזבזים… Read more »

תמיר
Guest
5 months ago

הישראלי הנודד,
כרגיל, מאמר יוצא מהכלל שכתוב בכישרון רב ומשקף במידה רבה את הדברים שאני מאמין בהם (חוץ מהכרזת המלחמה על קטאר…).
אחת הבעיות הקשות במערכת הפוליטית בישראל היא חוסר דמיון. אנשים ששטופים במוח על ידי לאומנות או דת, לא יכולים לקבל את העובדה שהמדיניות שלהם מבוססת על טעויות בסיסיות ושיש מקום לעשות שינויים מפליגים ועמוקים בצורת החשיבה שלהם. המאמר שלך מדגיש בדיוק את זה וממחיש באופן שאינו משתמע לשתי פנים שהעתיד יהיה רע יותר, אלים יותר, מדמם יותר, מופרע יותר.

בדוי
Guest
5 months ago

מה אכפת לי מחיילים תכלס? הם בחרו להשתתף בעימות מזויין. אכפת לי רק מהאזרחים שנהרגים, אפילו ש99% מאזרחי עזה תומכים בחמאס ו99% מאזרחי ישראל תומכים בצה"ל אני משתדל לשפוט לכף זכות כי אי אפשר לדעת. אבל טרורריסטים או חיילים? מעניינים לי את הביצה.

בדוי
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
5 months ago

אין כזה דבר בכפייה אחי, 1500 לפסיכיאטר ערבי/רוסי ואתה בחוץ. כן מעצבן שחרדים וערבים לא צריכים לשלם ואני ואתה כן, אבל אין גיוס חובה בפועל, רק על הנייר. גילוי נאות אני בן 20 והמון חברים שלי בחוץ בגלל זה

...
Guest
Reply to  בדוי
5 months ago

זאת בדיוק הבעיה, שהמדינה מאפשרת בעצימת עין להשתחרר על "נפשי/רפואי", פוטרת ערבים, חרדים ודתיים לאומיים באופן רשמי.
משחררת כל ערס עם רישום פלילי מינימלי לא רלוונטי כי מפחדים מאנשים ש "יעשו בעיות".

ובסוף, מי שנושא בנטל במקרה הטוב ומת במקרה הרע היא האוכלוסייה ההגונה והיצרנית.

והנה עוד אחת מהסיבות למה אין עתיד למקום המקולל הזה. מי שיכול שיברח, אם לא בשביל עצמך אז כדי להציל את הילדים שלך מלמות כדי להגן על אוכלוסיות בזויות שחיות על חשבונך ועל ליטרלי חשבון החיים שלך.

התרבות הישראלית במיטבה – דפוק או שתידפק. אז עדיף שתברח.

Last edited 5 months ago by ...
בדוי
Guest
Reply to  ...
5 months ago

אם האוכלוסיות האלה כל כך הגונות כמו שאתה מתאר הם היו גם לא הולכים ולא מלכלכים את הידיים שלהם מהתחלה. אני גאה מאוד בכך שאני לא משרת בצה"ל. אני לא מוכן לבזבז שנייה מחיי על מנת להגן על מדינה בינונית זאת, זה לא שוויץ או משהו. שלא נדבר על הפלסטינים שאני לא רוצה לפגוע בהם.

בדוי
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
5 months ago

יש מיליון מדריכים באינטרנט, תכתוב בגוגל פרופיל חדש, תכתוב בגוגל טרגט 21. יש מיליון ואחד מתנדבים שעוזרים להשיג פטור. זה לא קשה בכלל וכל אחד שלא רוצה לשרת לא חייב. וכן אני עובר בחודשים הקרובים לאיטליה

בדוי
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
5 months ago

תודה אחי

העותמאני המעופף
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
5 months ago

אני התחלתי לקרוא בלוגים באתר הזה בערך בגיל 16 ואני יכול לומר שיש לזה השפעה על ההחלטה שלי ללכת לפסיכיאטר ולא להתגייס. עם זאת אני לא מסכים עם בערך חצי ממה שנכתב כאן למעלה

יהושפט
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
5 months ago

אפשר גם פשוט לסרב לשרת, לא ללבוש מדים ולשבת חודש בכלא צבאי. ממש לא נורא כמו שצה"ל מנסה להפחיד. זה הרבה יותר קייטנה מאשר כלא. יש בסיסים שבהם השירות הרגיל הוא יותר גרוע מהכלא.

SID
Guest
Reply to  בדוי
5 months ago

אתה חרטטן! להגיד לך איך אני יודע שאתה חרטטן? רופא עם מקצוע מעולה, שכר גבוה ועתיד מבטיח לעולם לא יסכים לסכן את כל זה בשביל 1500 ש"ח. זה כלום בשבילם. לקחת עוד משמרת, לעבוד עוד כמה שעות בקליניקה פרטית ירוויחו להם הרבה יותר. זה לא רוסיה בשנות ה- 90, תפסיק לדמיין דברים. ועכשיו לעניין הגיוס. בישראל יש חוק גיוס חובה וכל מי שמקבל צו חייב להתגייס. האם יש דרכים לצאת מזה? אני בטוח שיש, אבל בן אדם ישר והגון פועל לפי החוק ולכן הגיוס הוא כן בכפייה. ועוד דבר, גישת הקומבינות והנורמליזציה של שחיטות זה דבר דוחה וממש לא הייתי… Read more »

בדוי
Guest
Reply to  SID
5 months ago

על פסיכיאטר יש חסיון, יש המון פסיכיאטרים פרטיים שאם תדבר איתם מאחורי הקלעים הם יכתבו מכתב המלצה לשחרור תמורת בצע כסף. אני מספר לך מניסיון אישי שלי, של חברים, של המון אנשים בגילי שאני מכיר. כן הרוב לא יסכימו לזה אבל יש כאלה שכן ואני לא אגיד שמות וזה דורש מחקר וחיפוש. אתה לא אוהב קומבינות? בחירה שלך תעשה 2.8 כי מכריחים אותך

SID
Guest
Reply to  בדוי
5 months ago

לא, אני לא אוהב קומבינות ואני לא אוהב שחיטות וכבר עשיתי 3 + מילואים אז ההפחדה שלך לא מרגשת אותי.
אין לי טענות אליך בגלל שאתה לא רוצה לשרת בצה"ל, בדיוק ההיפך, אבל אני לא רוצה לחיות במקום שבו מי שמצא קומבינה הסתדר ומי שלא נדפק. אני מעדיף לעוף מפה ולא לראות את הגועל הזה יותר.

בדוי
Guest
Reply to  SID
5 months ago

מסכים איתך, אבל לצערי ילד אחרי גיל 16 חוקית לא יכול לעזוב אם אין לו פטור ומן הסתם לפני זה הוא לא יכול בלי העזרה של ההורים. בשלב הזה זה כל אחד לעצמו, אין ברירה אלה לעשות קומבינה. זה לא משהו להתגאות בו אבל באמת שאין דרך אחרת. אני מקווה שבמקום קומבינה זה יהפוך לנורמה וכולם יעשו.