Sign In

Remember Me

היום הרביעי של הביקור בסינט ג'ון

מאת: מיטל אור / עוברים הלאה

היום הרביעי של הביקור הרשמי היה אחד הימים הפנויים ביותר שלנו מאז שנפגשנו עם הקהילה. לפי לוח הזמנים כל שהיה לנו לעשות הוא להתכונן לראיון הקבלה בפרדריגטון. לכן, בתחילת הבוקר עשינו את דרכינו לעבר חצי האי קינגסטון אליו עוברים באמצעות מעבורת.

סך הכל יש שלוש מעבורות שונות שיוצאות בזמנים מוגדרים מראש. עלינו על מעבורת בצידה האחד ונהנינו מכל רגע. על מנת להרגיש את המעבורת טוב יותר יצאנו מהרכב והתלהבנו מהנוף ואדוות הגלים שמסביב. הגענו לחצי העיר והתחלנו לנסוע, פשוט להסתובב. בחלק מהמקומות ישנם שבילים ולצידם עצים עבותים מרשימים וכשהחלה הנשירה ליפול מעלינו הרגשנו כמו בסרט. החוויה הייתה מושלמת עבורנו, לעבור בנהר, לראות חוות שונות והמון טבע. אבל… זו לא השכונה שאנו נגור בה בכל מקרה כיוון שהיא חור לכל דבר ולפעמים לא ניתן לצאת ממנה וכשישנן הפסקות חשמל אז המצב יכול להיות קשה מאד.

המשכנו לטייל בסנט ג'ון, חיפשנו עוד שכונות ולאחר שהתכוננו לראיון הצטרף אלינו זוג ונסענו שוב לעבר המעבורת (השלישית שעוד לא עברנו דרכה) ועשינו טיול קצרצר באי. לאחר שחזרנו לכיוון סנט ג'ון נסענו ל"פרנצ' וויליג'". האזור שייך לרות'סיי ובמקרה עוד לא היינו בו.

מעבר לזה, לא עשינו הרבה. חזרנו למלון, הוא היה עייף והלך לנוח ואני קצת עבדתי והשלמתי עבור חלק מהלקוחות תכנים שהיה חשוב להם לקבל. שמחתי לעבוד קצת, הריחוק הקשה עליי והחיבור לעסק מדי פעם עושה לי טוב ומזכיר לי שאני יכולה לעבוד מכל מקום בעולם.

הבטחתי לכתוב על המלונות וחבילת הטיסה שלנו, אבל על מנת לא לבלבל בין הנושאים, אני אכתוב את הכל בנפרד.

< למאמר הקודם         למאמר הבא >

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.