Sign In

Remember Me

החופש שלך מתחיל כאן!

החיים היומיומים משעבדים אותנו לשיגרה. אותם מחשבות חסרות מעוף מתרוצצות לנו בראש ויוצרות עתיד משעמם ובינוני, אך אילו היינו עוצרים רגע ומתסכלים על העולם מנקודת מבט כללית ולא מחייבת היינו מגלים שהעולם הגדול מצפה מאיתנו שנעשה את הדברים שאנחנו אוהבים באמת.
גורלנו לא נגזר להיות עבדים למערכת. אנחנו בני האדם! תכלית חיינו היא האושר האישי שלנו.

האמן בעצמך!

זו חובתך המוסרית לעצמך להיות מאושר, לעשות את הדברים שאתה אוהב ולהגשים את חלומותיך.
השתחרר מהלך הרוח החסר ביטחון שכובל אותך למציאות יומיומית אפורה.
החירות שלך נובעת ממחשבותיך והן ניזונות מרגשותיך. תן למחשבותיך לפרוח בלי פחד. תשחרר אותם והן יובילו אותך לעולם חדש, מלהיב, מסעיר ומאתגר.

צא מאזור הנוחות!

התחל את מסעך לחופש עכשיו, אל תחכה למחר, צא והילחם על החיים, העתיד והאושר שלך.

החופש שלך מתחיל כאן!

בגיל 15 קיבלתי החלטה ששינתה את חיי – החלטתי לפרוש מהנורמות החברתיות ובצעד הזה בחרתי, לראשונה בחיי, בחירות לנהל את חיי כפי שאני רוצה ולא כפי שאחרים מצפים ממני. זה לא גרם לי לחיות חיי בדידות או עוני, נהפוך הוא – זכיתי לעבוד כשלוש שנים כאנליסט בחברת השקעות פרטית בהרצליה ללא קשרים אך הודות לכישורים. להקים עסקים, להפסיד חצי מיליון ש"ח ולנסות שוב.
התשוקה שלי לחירות הובילה אותי לנסות את מזלי במקומות שונים בעולם ולהכיר חברים חדשים. אני גר בחו"ל בגלל שבחרתי לעשות זאת, למרות הפליאה וההתנגדויות של קרובים יקרים לליבי. אני חי בחו"ל כי כאן אני מרגיש מאושר וזו התכלית.

בחרתי להוסיף את הסרטון מעורר ההשראה הבא משום שהוא משקף בבירור את ההבדלים בחופש הפיסי: קל לראות שאדם שמרחף במצנח רחיפה חופשי יותר מזה העומד על הקרקע, אך קשה יותר להבין שאדם ששבוי בהלך רוח כובל מגביל ומחליש את רוחו מאשר אדם סקרן וליברל. ובמילים ברורות יותר; כשאתה נכנע לנורמות החברתיות שמצפות ממך כיהודי וכישראלי לשמור כשרות או לשרת בצבא, אתה עומד על הקרקע בעוד אדם שמגדיר את עצמו כאזרח העולם, ליברל ואתאיסט הוא זה שמרחף במצנח הרחיפה כי הוא אינו מחוייב לכוחות המשיכה הדתיים והלאומניים של הראשון.

גם אתה יכול להיות חופשי – רק תחליט! 🙂


4:46 דקות של תענוג

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

3 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments