Sign In

Remember Me

כיצד הריסת בית משפחתו של מחבל פוגעת בנו

כיצד הריסת בית משפחתו של מחבל פוגעת בנו

צהל הרס את בית משפחתו של מחבל שרצח ישראלים (קישור)

למי שלא מכיר אותי, אז לפני שתתייגו אותי כסמלני, נתחיל בזה שאילו האיסלם לא היה קיים, לא היה מאושר ממני, בעצם כל דת, כי אני אתאיסט, אבל הנקודה של המאמר היא לא להגן על רוצח פלסטיני או על האומה מפגרת ואלימה ששמה פלסטין, אלא להוכיח לכם כיצד פגיעה בזכויות אדם של האחר תגיע באופן לא צפוי גם אליכם בתל-אביב או בירושלים.

ראשית, נסכים שרוצח, ״המחבל״ דינו הוא, לצורך הדיון, הוצאה להורג, אין שום נסיבות מקלות. בקביעה זו אני מסכים שהמחבל איבד את זכויותיו ועונשו הוא מקסימלי, שכל רכושו אם קיים יעבור למשפחות הנרצחים ומצידי גם עבודות פרך בייסורים עד לגזר דין מוות.

עכשיו נניח שלמחבל קוראים מוחמד, על שם הנביא הפסיכופט-פדופיל של האיסלם. למוחמד יש הורים וחמישה אחים ואחיות, שזה לא מפתיע מכיון שקהילות דתיות נוהגות להשריץ הרבה ילדים, בין אם אלו מוסלמים או יהודים.

אחותו הצעירה של מוחמד סבלה בחייה לא מעט הצקות, לא רק בגלל שמוחמד היה נוהג להציץ לה במקלחת שהיתה מתקלחת והוא היה מאונן תוך כדי, אלא שכאישה במשפחה מוסלמית, בתוך קהילה דתית בג'נין, מעמדה נחות ביחס לגבר (״נשים קלה עליהן הדעת״ כפי שפסקו חז״ל).

בהסתברות סטטיסטית אחת למאה רצה הגורל ואחותו של מוחמד ניחנה באיטלגנציה גבוהה במיוחד ואישיות מופנמת. היא הפכה ל"עוף זר" בגלל שרוב תחביבה עסקו באומנות, ציור, פיסול ויצרתיות שלא נפוצה בקהילת הדתית בג'נין (או בבני ברק). היא תמיד השתוקקה לקרוא וללמוד כל דבר מהעולם המערבי שהעריצה בסתר ליבה. חלומה הוא להגר מעמה הנחשל והפרימיטיבי ולעבור לסידני אוסטרליה לעסוק בעינייה.

אבל רצה הגורל ואחיה המנאייק רצח אנשים, בשם הדת, ואז הגיעו חיילים מדת אחרת והרסו לה את בית הוריה.

  • האם אחותו, חסרת השם, אשמה?
  • האם זו לא תורתו הקדושה והנצחית של העם היהודי מהגזע הנבחר שמצווה "לא יומתו אבות על בנים – איש בחטאו ימות", מדוע אם כך, הוריו ומשפחתו של הרוצח-מחבל צריכים לתת את הדין על בנם?
  • מבחינה משפטית, האם עונש לא אמור להיות אינדיבידואלי? או שברגע שבן משפחתכם עבר עבירה אז כל משפחתכם אשמה? רגע, למה לעצור במשפחה, למה לא להעניש את כל העדה, או את כל העם?

כי לתפיסתכם, זה ״הם״ נגד ״אנחנו״, אתם חושבים כקולקטיב, כעדר, וזכויות אדם זה ליפי נפש.
לשיטתכם, מותר לפגוע בזכויות הקניין של הוריו, אחיו ואחיותיו של מוחמד בגלל שהוא מוסלמי וטרוריסט, ולכן זה מכשיר את ההצדקה לפגוע בהם, גם אם לא פשעו. אם זה לא ברור, הבית הינו רכושם של הוריו של מוחמד, לא שלו.

אז אם מותר לממשלת ישראל להורות לצה"ל להרוס את בית הוריו של המחבל, בחסות בג"צ, אז…

  • למשטרת ישראל מותר לרדוף את הוריכם בגלל שלא שילמתם דוח תנועה.
  • וגם מותר למדינה לרדוף אחריכם בגלל שאחד מבין משפחתכם חייב כספים לנושים.
  • ובוודאי שמותר להטיל עליכם אחריות על פשע שביצע השכן בקומה העליונה של הבניין.
  • אפשר להמשיך בעוד דוגמאות, אבל אני מניח שהבנתם את הרעיון…

אם מותר לפגוע בקניין הפרטי של הוריו של מוחמד, בגלל קשר דם, אז העקרון זהה גם למשפחתכם, ובהסכמתכם להריסת הבית איבדתם את זכותכם ופרטיותכם כי עקרונות וזכויות אדם של משפחתו של מחבל לא מעניינת אותכם, אז למה שלמישהו יהיה איכפת מכם? אז מה אם יש משטר צבאי, זה לא מכשיר ביצוע פשעים נגד חפים מפשע. והוריו של מוחמד הם חפים מפשע, גם אם לא נעים לכם לשמוע.

במילים אחרות, אם זכויות הקניין של הוריו של מוחמד בטלות בגלל פשעו, אז גם הקניין של הוריכם יהיו בטלות בגלל איזה חוב שלכם לכרטיס האשראי.

ואולי יום אחד תרצו לטוס לנופש באיטליה, אבל אנשי הביטחון הבריונים בשדה התעופה בן גוריון יעצרו אותכם, בגלל שהדוד שלכם לא שילם ארנונה. אם תרצו את החירות שלכם בחזרה, תשלמו את חובו של הדוד ואז תטוסו.

עכשיו, תארו לכם שאיזה קצין בכיר בצה"ל, אידיוט מוחלט ואוכל חינם, הגיע בטעות לאתר הזה (כי הם לא יודעים להשתמש במחשב), קורא את המאמר הזה ומלמל ״הרסו למשפחתו את הבית כדי להרתיע!".
אז נשאיר את זכויות האדם בצד, כי ממתי בכירי צה"ל, עם IQ נמוך ומוסר של קומבינטורים איכפת מאחותו חסרת השם של מוחמד ונמשיך את קו המחשבה של ההרתעה –
אם משטרת התנועה תקנוס נהגים על האפשרות שאולי הם יעברו צומת מרומזרת באור אדום, אני מבטיח לכם שזה ירתיע נהגים. אם שוטרי ישראל חמומי המוח יעקבו אחרי אנשים, יפרצו לביתהם, יתקינו מצלמות בחדרי השינה ועוד רעיונות של "האח הגדול", אני מבטיח לכם שהפשיעה תרד. בצפון קוריאה זה עובד מצויין וגם אין פשע מאורגן. זה מרתיע!

אחותו של מוחמד, היא למעשה – אתם, הישראלי שחילוני שרוצה לחיות חיים מאושרים ומספקים, שרוצה שיעזבו אותו בשקט ויאפשרו לו לחיות את חייו בלי הפרעות. מוחמד הטרוריסט הוא ממשלת ישראל על כל מפלגותיה הדתיות-טאליבניות שלא שונות ממוחמד המקורי. הממשלה רומסת את זכויותכם, וצה"ל כופה עליכם להתגייס לשירותיו, המיסים הם סופר גבוה ויוקר המחיה מחניק. אבל הממשלה עסוקה בלהגדיל את השעות ללימודי יהדות בבתי הספר = טליאבנים!

אבל הגענו למצב הזה לא במקרה, אתם תמכתם בגנרלים והצבעתם להם בהמוניכם – אתמול הם הרסו את ביתו של משפחתו של המחבל ומחר הם יהרסו את ביתכם. בלי חוקה שתגן על זכויות האדם, אתם תלויים בחסדים של הגנרלים והרבנים שהצבעתם להם.
במדינה שוחרת שלום, אזרחים בריאים בנפשם לא תומכים ברמטכ"לים וקציני צבא לכהן כפוליטיקאים, זה מאפיין מובהק של מדינות מוסלמיות ואפריקאיות, לא של מדינה נורמלית.

הישראלים מזכירים לי את הרוסי הפשיסט והבור שמאמין שמה שלא הולך בכוח, ילך בעוד יותר כוח. הרוסים רצו מלחמה באוקראינה והיא הגיע להם לבית.
אם אתם לא מבינים מדוע הריסת בית משפחתו של מחבל היא פשע נגד קניינו של הוריו, אז אל תתפלאו שיום אחד הממשלה תנגוס לכם בחסכונות בבנק, כי העיקרון זהה.
זה לא יעצור ביהודים מול מוסלמים, אלא ימשיך בדתיים מול חילונים, "הם" נגד "אנחנו", ואין יותר עקרונות מנחים, אלא רק בגלל שאני שייך לקבוצה הזאת, אני צודק ומותר לי לפגוע באחרים.

כמה הבהרות
הרשות הפלסטינית מעניקה בתים חלופים למשפחות המחבלים שצה"ל הרס את ביתם.
גם אם הריסת בית עשוי להרתיע, גם לכרות ידי גנבים ירתיע. אני מניח שאתם רוצים לחיות בקהילה שמכבדת זכויות אדם, אך אם לא, אז תעברו לצפון קוריאה, שם מוצאים להורג שלושה דורות מתנגדי משטר. הרבה יותר מרתיע מרק להרוס בית!

ודבר אחרון, "תדע כל אם עברייה שהפקידה את גורל בניה בידי מפקדים פחדנים, אוכלי חינם שראויים לבוז", הרי אילו צה"ל היה באמת רוצה להשיג הרתעה, אז למה לא להרוס את בתי בכירי החמאס בעזה? ולא ברור למה מנהיג החמאס, עכברוש דמוי אדם, עדיין חי.

כי אתם גיבורים על חלשים, ללכת להרוס את הבית של אחותו של מוחמד, זה הכי קל ומספק תחושה רגעית של "נקמה" כי כך צה"ל בונה את תורת הלחימה – על תחושות נקמה.

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

6 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tomer
Guest
10 months ago

כל מילה, אבל דברי החוכמה האלה יפלו על אוזניים ערלות, מפני שאזרחי ישראל היהודים בכלל לא רואים בפלסטינאים בני אדם שזכאים לגישה לשדה תעופה, נמל, נסיעה לעבודה שלא מערבת מעברי מחסומים, ייצוג פוליטי וכל שאר הדברים שברור להם, למשל, שאזרחי אוקראינה זכאים להם, ולכן אך טבעי להם לא לראות אותם שווים בפני החוק.

Flying Dutchman
Guest
10 months ago

אתה שואל למה מנהיג חמאס העכברוש עדיין חי? כי ברגע שהוא ילך, יבוא במקומו חרא אחר. וחוץ מזה, למדינת ישראל שוחרת המלחמה אין שום אינטרס למוטט את חמאס או חיזבאללה או אפילו את איראן. האינטרס של ישראל הוא לשמר את המצב הקיים כדי לטפח את תעשיית הנשק הישראלית, לקבל תקציבי עתק מאמריקה כל שנה ולהשאיר את אווירת מצב החירום על כנה באופן קבוע כי זה טוב מבחינה פוליטית לפוליטיקאים מכל הצדדים. וכמובן, תקציב הביטחון נשאר גדול וכל מי שניזון ממנו ממשיך להשמין בשקט ובשמחה.

Editor
10 months ago

כל מילה בסלע. אחותו של מוחמד לא אשמה במה שהיא נולדה. היא בידיוק כמונו, היא פשוט נתקעה בבוץ ורוצה לצאת משמה. זה כמו שאנשים בחו"ל מתחילים לדבר איתי על פוליטיקה בארץ ואני כזה "מה אתם רוצים ממני אני לא מבינה כלום" כאילו זה מרגיז שאנשים רואים אותך כשגריר של המדינה, אפילו שאת "ברחת" משמה ורוצה לשכוח אותה, עדיין תיפול על כאלו שיצפו שתדע את כל הסיטואציה הגיאופליטית בעל פה ושתתן להם נקודת מבט מפורטת ומנומקת על הקונפליט הישראלי-פלסטיני, שבניננו, מעניין לי את ה… כמו המלחמה באוקראינה וכמו ההכתרה של המלך שארל. זה לא מעניין אותי. אני רוצה לחיות בשקט !… Read more »

Last edited 10 months ago by Venus