Sign In

Remember Me

ציונות : ההונאה הגדולה בהיסטוריה

ציונות : ההונאה הגדולה בהיסטוריה

הרצל היה בן אדם גאון. הוא הצליח לפתח תיאוריה כלכך מוצלחת שגרמה לאנשים לוותר על הג'וב שלהם כרופא ברוסיה כדי לעבור למדינה זרה וחדשה ולעבוד שמה כמנקה. כשמבינים את ההשלכות והתוצאות של מה שהוא עשה, מבינים איך תיאוריות אנטידמוקרטיות דומות, כמו הנאצים והקומוניזם, הצליחו.

החלום הציוני, זאת הגרסא היהודית של החלום האמריקאי. כי מוכרים לך חלום, שקט נגד "אנטישמיות", הצלחה כלכלית ב"מדינת היהודים" ומה אתה מקבל בתמורה ? מדינת עולם ראשון, עם תשתיות של עולם שני ומנטליות של עולם שלישי. ישראל היא מקרה מיוחד, מדינה סובייטית בסגנון מרוקאי וונאבי ארצות הברית. בישראל תראו כיצד התרבות הקומוניסטית הסובייטית, התרבות הערבית והתרבות האמריקאית חיים בהרמוניה וגורמים לגיהינום על פני האדמות.

הרי למה לא, בואו נמציא עם שנקרא לו, "העם היהודי", ונחליט שהם צריכים לעבור למדבר, חור במזרח התיכון, מוקף בשבטים ערבים וחמולות שעסוקים בלריב אחד עם השני על משחקי אגו וכבוד, ונתקע שם את כל היהודים. ולמה, כי לצערם הרב הם נולדו יהודים, וכי "מקומם הוא בארץ ישראל", ומי החליט שמקומם בארץ ישראל ? ספר שנכתב לפני 2000 שנה, או יותר נכון, מי שפירש אותו.

אתם שמעתם על מישהו שהחליט להקים מדינה לכל הפרוטסטנטים או לכל הצוענים ? הרי יהודים הם לא היו המיעוט היחידי שנרדף ע"י הקתולים בימי הביניים באירופה. קודם כל, הקתולים רדפו את כל האנשים שהאמינו בדתות פאגניות (למשל בכמה אלילים), הדתות האלו נעלמו לגמריי מאירופה.

בנוסף, הנוצרים הקתולים גם רדפו את בני דתם, בעיקר פרוטסטנים (זרם בנצרות) וכופרים שלא מוכנים להשתחוות לפסל של קדוש וללכת לכנסייה בימי ראשון. אבל אם כבר לקדם את ה"חלום הציוני" בואו נערוך את ההיסטוריה ונמציא שהיהודים הם היו המיעוט היחידי שנרדף.

זה ממש לא נכון. מי שלא היה חלק מהקהילה הגדולה, הנוצרית *הקתולית* היה נרדף. ולא רק היהודים. אפילו קתולים שלא רצו לקיים מצוות ! מה שאנשים לא מבינים, זה שאם יהודי היה מחליט להתנצר, היו מפסיקים לרדוף אותו ומקבלים אותו לקהילה. למשל בקתדרלה בReims, יש שני פסלים מימי הביניים, פסל של אישה עם עיניים פקוחות שמסמלת את הנצרות, ופסל עם עיניים מכוסות, שמסמלת את היהדות – מה שאומר שכל היהודים צריכים להתנצר. והנוצרים באמת מאמינים שכל היהודים צריכים להתנצר. אני לא אומרת שאני מסכימה איתם, כי לכל אחד יש זכות להאמין במה שהוא חושב, וזה ממש לא בסדר לרדוף אנשים כי הם לא חושבים כמוך, אבל העובדה היא שאם יהודי היה רוצה באמת להשתלב בחברה של ימי הביניים, אם הוא היה מתנצר, היו שוכחים שהוא יהודי ומקבלים אותו מיד. אבל עצם זה שהנוצרים באמת מאמינים בזה, אומר שהם רואים את היהדות כ*דת* ולא כ*גזע* או כ*עם*.

עכשיו תגידו לי שהאינקוויזיציה רדפה אחרי היהודים. זאת טעות. האינקויזיציה מעולם לא רדפה יהודים ישירות. היא רדפה אחר יהודים שהתנצרו, אבל שהמשיכו לקיים בסתר את המנהגים של היהדות, והם נחשבו כנוצרים כופרים, לא כיהודים.

אין דבר כזה עם יהודי. זאת המצאה של הציונות. אבל כן יש דבר כזה עם עברי, שהיה מחולק ל-12 שבטים, וביניהם שבט יהודה (= "יהודים"). העם העברי לא קיים יותר. כפי שלמדנו בהיסטוריה, כל היהודים התפזרו בגולה ולאט לאט התערבבו עם המקומיים. זה למשל אשכנזים הם עם מראה אירופאי ומזרחים הם עם מראה ערבי. זה כמו לומר שהעם הגאלי, העם הסלטי והעם הגרמאני עדיין קיימים. באירופה כולם מעורבבים ! העמים האירופאים התערבבו ביניהם כבר מנפילת האמפריה הרומית, וביניהם, גם יהודים. זה למה אתם רואים אצל אנשים, שלפתע אחד מהם יוצא רזה, השני עם מבנה גוף מלא, חלק עם עור יותר כהה, אחרים עם עור בהיר, שיער מתולתל, שיער חלק, שיער בלונדיני, שיער שחור… וכולם חיים באותה מדינה. כי זאת תוצאה של ערבוב של 2000 שנה בין עמים שלא קיימים יותר.

למשל ברוסית, כשרוצים לדבר על יהודים, אומרים "עבריים". ממשלת צרפת לא מכירה בקיום של העם היהודי. וכמובן ישראלי מצוי יתחיל לצעוק "אנטישמיות, אנטישמיות!". ממש לא. בן אדם עם אזרחות צרפתית, הוא *קודם* כל צרפתי, ואז הדת שהוא רוצה. זאת אומרת שלפי ממשלת צרפת, יהודי צרפתי הוא קודם כל צרפתי, ואז יהודי. הם לא מכירים ב"מוצא" יהודי, כי אין דבר כזה. וכמובן אל תשכחו, שראש ממשלת צרפת, אליזבת' בורן, היא משלנו. אבא שלה יהודי, שברח מברית המועצות. הוא עשה בשכל. הוא הגיע לצרפת בלי כלום, כפליט, בשנות ה-40 לאחר המלחמה. נתנו לו הכל, עזרו לו להשתלב בחברה. הוא התחתן, הביא ילדים… ואחת מהן הפכה לראש ממשלת צרפת. מעניין מה היה קורה אילו היה מקשיב ל"חלום" הציוני והיה מגיע לארץ ישראל ? הוא כניראה לא היה מגיע אפילו לחצי למה שהגיע בצרפת, ובטח שלא הבנות שלו. כי בישראל היו קוראים לו "רוסי מסריח" ושולחים אותו לעבוד בעבודות פרך. ובטח ושבטח הילדה שלו לא הייתה יכולה להפוך לראש ממשלה, אילו היה עולה לארץ…

הציונות זאת הונאה. כי מצד אחד, מוכרים לאנשים נואשים מוצר פגום. במקום לעודד את היהודים להילחם נגד האנטישמיות, שנובעת לרוב מעצם העובדה שאנשים מעולם לא פגשו יהודי בחייהם, הם פשוט מחליטים להתבכיין ואומרים להם "זה בגלל שאתם נולדתם שייכים ל"גזע" היהודי, אתם לא יכולים להתמחק מזה, נידנתם להיות יהודים, אתם צריכים לעלות לארץ". זה שטויות. אין דבר כזה גזעים אנושים, ובטח שבטח אין דבר כזה גזע יהודי. הרצל הקדים את היטלר. פשוט מאוד.

מזל שהצרפתים (וכמה יהודים) נלחמו נגד האנטישמיות. מזל שנפוליאון החליט לתת אזרחות צרפתית לכל היהודים, והוא נלחם נגד האנטישמיות. אפילו רובספייר תמך בשיוויון זכויות ליהודים. ואלו היו נוצרים. ואז בעקבות מה שהנאצים עשו, הגרמנים התחילו להילחם בכל הכוח בשנאת יהודים ובגזענות… אבל לא, עדיין יהיה את הישראלי המצוי שיצעק, "כולם אנטישמים". בעת שבאירופה ובמדינות צפון אמריקה מלמדים את הילדים לקבל את האחר ואהבת הזולת, בישראל מלמדים את הילדים שנאת חינם וש"כולם שונאים אותנו, גויים מסריחים". יחי ההבדל הקטן.

אל תשכחו שבפולין ובמדינות מזרח אירופה, במשך מאות שנים, היהודים נהנו מחופש דת. פולין הייתה מאוד מתקדמת לימי הביניים ולעת החדשה. בעת שצרפת, גרמניה והולנד, היו שקועות במלחמות דת, היהודים פרחו בפולין. חופש דת, שיוויון זכויות של כל הדתות. מערב אירופה הייתה באיחור במובן הזה, אבל זה הגיע בסופו של דבר.

ישראל נהפכה למפעל ליצירת אנשים פרימטיבים וחשוכים, גזענים ושלא שונים מהקתולי הצרפתי הממוצע של המאה ה-16, שקרא לענות ולשרוף פרוטסנטים, רק כי הם לא חושבים כמוהו.

וכמובן, כמובן, איזה מין רעיון דבילי זה לשים במדינה אחת שתי קבוצות של אנשים עם תרבויות שונות ולצפות שהם יסתדרו ביחד. הכוונה, לערבים ואירופאים. זה בידיוק מה שקורה באירופה. וכמובן, המזרחים היו קורבן לחלום הציוני. כי הקמת מדינת ישראל גרמה לממשלות של המדינות שלהם לרדוף אותם, לקחת מהם את הרכוש, וזה הגיע למצב שהם היו צריכים לברוח מהמדינה. ואז פתאום ממשלת ישראל באה ואומרת "בואו תעלו לארץ!" והם עולים. דוחפים אותם במעבורות, בשכונות עוני, ומפלים אותם במשך שנים על צבע העור שלהם ועל שמות המשפחה שלהם. ולזה קוראים מדינה יהודית. ועכשיו, הגזענות ממשיכה. כי כמעט כל ההומור הישראלי מבוסס על סטריוטיפים של עדות, צבע עור, ושמות. עכשיו כבר לא יורדים על המזרחים, אלא על האשכנזים. גם המזרחים וגם האשכנזים יצאו מפסידים בעניין הזה.

וכמובן, תמיד יבוא אלייך משום מקום הבחורה ההיא שהייתה מנתחת מוח ברוסיה, ושהחליטה לעלות לארץ ולעבוד בתור מנקה. אחרי הכל, בשביל "לחיות על הארץ הקדושה, זה שווה את זה". זה מסוג האנשים שנותנים לי חשק לדפוק את הראש בקיר. ביננו, אני מעדיפה להיות מנתחת מוח ברוסיה. כי מנתח מוח יוכל למצוא עבודה בתחום במדינה מערבית, כמו צרפת, גרמניה, איפה שיש מחסור ברופאים. אבל ב"ארץ המובטחת" לא יכירו בדיפלומות שלך, ותצטרך לעבוד בעבודות עם שכר רעב.

וכמובן, לא נשכח את כל הגזענות ממנה סובלים יוצאי ברית המועצות, שלא מכירים בהם כיהודים כיוון שהם "לבנים מידי" ויש להם מבטא. הלו, יהודי ברית המועצות זה האשכנזים המקוריים, שלא התערבבו עם מזרחים. הם התערבבו פה ושם עם רוסים, אבל גם אנשים שהם 100 % אשכנזים, הם לבנים כמו שלג, עם שיער בהיר ואפילו עיניים בהירות. אבל רק בישראל יגידו שהם לא נראים יהודים. כאילו לשפוט אנשים על המראה שלהם, מראה על גזענות. זה לא שונה ממה שהיטלר עשה. יהודי יכול להיות שחור, לבן, שזוף, הודי, סיני. יהודי זה דת. זה ממזמן אבל ממזמן לא עם.

והחלום הציוני לא רק שהרס ליהודים, אלא גם הרס לאירופה. כי אחרי מלחמת העולם השנייה, מלא עזבו את אירופה. אלו שנשארו הרוויחו וקיבלו פיצויים ענקיים מהממשלות, תמיכה והכל. אלו שבאו לארץ, מתים מרעב ומקור. הממשלה מפקירה את ניצולי השואה ולאף אחד לא אכפת. למשל ממשלת דנמרק שמרה את כל הבתים של היהודים עד סוף המלחמה, שוודיה וצרפת קיבלו פליטים יהודים וכד'. וכמובן, כשיותר מחצי היהודים עזבו את אירופה, לאירופאים היה חסר לפתע אנשים משכילים, עובדים, חכמים. הם שמו לב לטעות הנוראית שהם עשו, ופתחו את שעריהם להגירה. אבל לא להגירה של מוחות, אלא לכל המיץ זבל והשכבות הנמוכות של האוכלוסיות ממדינות עולם שלישי. כי באופן מפתיע, האנשים המשכילים של אותן המדינות, או שמעדיפים להישאר במדינה שלהם ולפתח אותה, או שעוברים לארצות הברית. וכמובן, יש מקרים יוצאי דופן. אבל לצערי הרב, זה לא הרוב. ואי אפשר להתחכש לעובדה שזה מה שקורה באירופה… וגם בישראל.

לבסוף, בגלל החלום הציוני, מלא אנשים ביטלו על האזרחות שלהם, מה שאומר שהדורות שאחרי לא יכולים אפילו לחזור למדינת מוצאם אם הם רוצים. למשל יש לי חברה שהסבים שלה עלו מארצות הברית, והם ביטלו את האזרחות. היא לא זכאית בכלל לאזרחות אמריקאית בגלל זה, כי הסבים שלה חתמו על מסמך שהם לא רוצים את האזרחות הזאת. תראו איך הציונות הזאת הורסת חיים. מחליטים בשבילנו איפה אנחנו צריכים לגור. בן אדם הוא יצור שמהגר, וזכותינו לחיות איפה שאנחנו רוצים.

הציונות הפכה ממש לחלק של הדת היהודית, שזה כאילו להפריד בין חלון לבניין. זה בלתי אפשרי. ומי שלא מאמין בציונות, אפילו לא נחשב יהודי. וכמובן, הציונות אפילו לא מכירה בזה שיהודי יכול לרצות לא להיות יהודי. אני למשל. אני לא מגדירה את עצמי לא כיהודיה, לא כעברייה ולא כנעליים. אני לא רוצה שום קשר ליהדות, ושום קשר לציונות. אבל לפי הציונות "נידונתי להיות יהודיה", כי אמא שלי יהודיה. פשוט אידולוגית השטן. הציונות לא שונה מתורת הגזע. הציונות הפכה את היהדות לגזע, בידיוק כמו שהיטלר רצה. זה שנולדתי יהודיה זה לא אומר שאני צריכה להיות יהודיה. מבחינתי זה דת. לא רוצה להיות חלק מזה. ואני לא מכירה בקיום ה"עם היהודי", אלא בקיום "העם העברי" שמבחינתי אני לא חלק ממנו. וזאת זכותי, ואף אדיאולוגיה קומוניסטית ופשיסטית מהמאה ה19 תחליט בשבילי מי אני, מה הזהות שלי, ואיפה אני צריכה לחיות.

וכשמבינים את זה, וזה מאוד קשה להבין את זה, כשגדלים בשטיפת מוח שלא הייתה מביישת כל מדינה דיקטטורה קומוניסטית, אז מבינים שאין לנו מה לחפש בישראל.

והכל בגלל החלום הציוני, שהוא הרס לא רק ליהודים, אלא גם לאירופאים. וזאת הסיבה, שהציונות זאת ההונאה הכי גדולה בהיסטוריה.

מאת
אני לא באה להראות את הצדדים היפים בסיפור ההגירה כפי שרבים נוהגים לעשות. אני באה להראות לכם מנקודת מבט של מישהי צעירה, עד כמה זה קשה ומאתגר להגר. אני רוצה לתת את התקווה לעוד אנשים בגילי וגם צעירים יותר, שלא רואים את עתידם בארץ וחולמים להגר בעתיד.

Subscribe
Notify of

17 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אבי
Guest
11 months ago

אני מסכים עם כל מילה שכתבת ונוס,ניסחת היטב.

אחד העם
Guest
Reply to  אבי
10 months ago

גרשון בלייכרדר היה הבנקאי היהודי המולטי מיליונר שהלווה כספים למקים גרמניה ביסמרק למימון מלחמותיו וגם לענייניו הפרטיים. הוא גם היה היועץ האישי של ביסמרק שסייע ויעץ לו לאחד את גרמניה. הבנים שלו נישאו לנוצריות ועל אף זאת כאשר נכדיו ביקשו מהיטלר לקבל פטור מחוקי הגזע – היטלר סרב בתוקף. הם הצליחומלהימלט מגרמניה אך את אחותם שלחו לגטו ריגה. אני מסכים עם מה שכתבת שהציונות היא הונאה לאנשים נואשים אבל הדוגמה שהבאתי ממחישה שבכל מקום שהיהודים ניסו להיטמע באוכלוסיה שהם היו בה ולהיות לא יהודים אלא אירופאים וכדו' – הם לא התקבלו שם והמשיכו להיחשב לזרים. אין הסבר רציונלי לאנטישמיות והיא… Read more »

Last edited 10 months ago by אחד העם
תיקון קטן
Guest
Reply to  אחד העם
10 months ago

לא היו מליוני יהודים בגרמניה.
ואכן אנטישמיות קיימת רק בשתי דתות.
איסלאם ונצרות.כי לשיטתם הם החליפו אותנו.
אז הדת שלנו מיותרת.הם הבינו שלא ניתן
להעלים את היהודים כי הם עם עיקש מדי.
בכל טופן ההסבר הפשוט שאנחנו המקור
הדת שלפניהם וזה מערער אותם.

אחד העם
Guest
Reply to  אבי
10 months ago

בהקשר למה שכתבתי אצטט מתוך ויקיפדיה לגבי הרב הילה (אלחנן) וכסלר (שנחשב לאחרון המקובלים בגרמניה לדעת פרופ' גרשם שלום) פרסם בשנת 1881 בעילום שמו את החוברת "דבר אזהרה לישראל", שבה טען שנגלה לו בחלום כי האנטישמיות העולה תביא השמדה וחורבן חסר תקדים על יהודי אירופה וכי עליהם להקדים ולעלות לארץ ישראל." במאמרים האקדמיים שפרסמו פרופ' גרשם שולם ופרופ' רבקה הורוויץ מובאת הפליאה שהוא היה הראשון שחזה עוד לפני שהחלה האנטישמיות על בסיס גזע "שהאנטישמיות החדשה תביא להשמדת יהודי גרמניה ושלא יועיל להתנצר" (כפי שאכן קרה 50 שנה לאחר מכן בחוקי נירנברג) ושרצונם להשמיד את "האלמנט השמי" (אז בזמנו טרם השתמשו… Read more »

איציק
Guest
Reply to  אחד העם
10 months ago

יש הרבה כאלה, קרא: https://en.wikipedia.org/wiki/Persecution#Ethnic

ירון
Guest
Reply to  אחד העם
10 months ago

בתור למשרפות, הצוענים קדמו ליהודים.

Flying Dutchman
Guest
11 months ago

עד היום הייתי בטוח שרק אני הגעתי לתובנות הללו. מאמר מצויין מכל בחינה.

Reply to  Venus
11 months ago

אני התחלתי להגיע לאותן תובנות בדיוק באותו שלב
מאוד מזדהה עם התגובות והמאמרים הנוקבים שלך, יש לי דרך חשיבה פילוסופית דומה לשלך על הציונות ונושא ההגירה.
רק אנשים אינטליגנטיים באמת יכולים להגיע לתובנות כאלה נכונות כבר בתיכון ובחטיבה. כבר בכיתה ח׳-ט׳ התחלתי להרהר על הגירה והונאת הציונות. בתיכון לפני עשור(2010-2013), החלטתי שאהגר בעתיד

Flying Dutchman
Guest
Reply to  Venus
11 months ago

כן, כי באתר מסוג זה זה קל למצוא אנשים עם דעות כאלה. ובנימה אישית, אני מאוד נהנה לקרוא את מה שאת כותבת כאן. זה נותן המון השראה והרגשה טובה לאנשים שחושבים להגר מישראל.

Admin
11 months ago

אחד המאמרים הטובים עד כה, גם מהנה לקריאה וגם כתוב נפלא. הציונות גרמה למשפחה של הצד של האבא היווני שלי להגר לישראל – והם בסך הכל הצליחו לשרוד במעמד הביניים. אבל המשפחה של אמי האיטלקיה לא התרשמה מהציונות, והם התפזרו ברחבי העולם המערבי שם הם הצליחו ליצור עושר גבוה הרבה יותר מאשר המשפחה של אבי. לפני שנים רבות אמא שלי אמרה לי שכשהיא עלתה לישראל בשנות השישים, היא האמינה שישראל היא מדינה חלוצה בעבודה קשה נקים מדינה מוצלחת ומשגשגת. היום היא מבינה שזה היה חלום, הדתיים-חרדים בחסות הדת הרסו את המדינה מהיסוד. היום הבן שלה מתחזק אתר שמעודד ישראל צעירים,… Read more »

Kek
Guest
Reply to  Venus
11 months ago

היי ונוס יש לך קישור לבלוג שלך?

Member
11 months ago

פוסט מבריק. הציונות לא רק שהיא הונאה אלא גם אם היתה כנה היא נכשלה כישלון חרוץ. הפרויקט הציוני היה אמור להסתיים ביום הקמת המדינה ולהפסיק לעודד הגירה של יהודים (או ספק יהודיים) מכל העולם לכאן. הדבר הנכון היה לעצור את ההגירה ביום הקמת המדינה ומי שנמצא כאן זה ביתו. כל השאר שיסתדרו. העובדה שיש כאן ארץ קולטת הגירה משמעה – למרבה הצער – שישראל היא סוג של פרק ב' לאזרחי כל העולם הטוענים ליהדות. אלו שעדיין בפרק א' לא צריכים את ישראל והם נשארים לחיות במדינות המתקדמות – בין אם באנגליה, ארה"ב, צרפת וכו'. אלו שלא הצליחו, או שנרדפים בגלל… Read more »

Reply to  הנוסע המתמיד
11 months ago

נכון, לא חשבתי על זה. אבל יגיד לך קיכלי הסהרון במאמרו טיפ מספר אחד: אל תהיו גיבורים שקנדה קלטה מיליון עולים, אז למה ישראל לא יכולה?
אבל שאני חושב על זה, הייתי אומר שמדינה מוצלחת היא מדינה שמעודדת את הטובים ביותר באזרחי העולם להגר אליה (למשל, ארה"ב) בגלל שהם יכולים להעניק ערך ממשי (כישורים, הון וכדומה), ולא בגלל דתם.

עצם זה שמדינה מחלקת אזרחויות לאנשים בעל דת מסויימת, זה גזענות לשמה! ומה הפלא – ישראל מדינה גזענית למופת.

ארהב
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
10 months ago

ארהב קולטת מהגרים לא חוקיים
מדרום אמריקה.ללא שום בקרה כלשהיא
הם נכנסים וזהו מגורשים וחוזרים.
הגבול הדרומי הפך לאבן שואבת
של כל מהגרי העולם כולו.גם באירופה ככה.