Sign In

Remember Me

מדוע ממשלת ישראל תומכת ברוסיה?

מדוע ממשלת ישראל תומכת ברוסיה?

פיפי נפגש עם נשיא רוסיה פוטלר, במעון רה"מ בירושלים.
ראש הממשלה פיפי בפתח הפגישה:

"אני רוצה לקבל בברכה את ידידנו הגדול נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. שרה ואני שמחים לארח אותך שוב בביתנו כאן בירושלים, ולהודות לך על הקשר האמיץ בין רוסיה וישראל שמשרת את העמים שלנו, את המדינות שלנו ואת השלום והיציבות באזור. ברוך בואך לירושלים.״

הציטוט מאתר משרד ראש הממשלה, אני מוסיף את צילום מסך כאן, במידה ופיפי וחבריו המסריחים יורידו את הפוסט עם פוטלר מהאתר.

בשנה האחרונה מתחוללים על אדמת אירופה פשעים נגד האנושות, רצח של עשרות אלפים אנשים, חטיפת תינוקות, עינויים, ומה לא. אפילו העולם המערבי הרדום התעורר למראה הזוועות במלחמה באוקראניה ומספק נשק הגנתי והתקפי לאוקראניה והרבה – טנקים, מטוסים, טילים…. ומה ישראל סיפקה? כמה אוהלים.

לא רק אירן – זו ישראל, המדינה המוסרית בעולם, סיפקה לצבא הרוסי מל"טים ב- 400 מליון דולר, שהופלו באוקראניה. לא שזה מונע מההנהגה הרוסית להשתלח בישראל להאשים ולאיים עליה. וזה עובד.

הפוליטקאים הישראלים מפחדים מהדוב הרוסי.
הפוליטקאי הישראלי מימין ומשמאל הוא פחדן אך יחד עם זאת גם מעריץ מנהיגים סמכותניים – זה משתק אותם מלסייע לאוקראניה, מתוך חשש שהביריון הרוסי יעביר לאירן טכנולוגיה גרעינית.

אבל זה לא עובד ככה. בריונים מבינים שפה כוחנית, וזו טורקיה של דיקטטור אחר שמספקת כמויות גדולות של נשק לאוקראניה, והרוסים מכבדים אותם ונזהרים. עם ישראל זה להיפך. המדיניות הרופסת והפחדנית של ישראל מול רוסיה מבטיחה שהרוסים ייסעו לאיראנים לפתח נשק גרעיני.

וכשלאירן יהיה נשק גרעיני – כולם יזכרו את האיפוטנטיות הישראלית… ואל תצפו שמישהו יעזור לכם.

פתרון: ישראל צריכה לחסל את פוטלר.
מציאות: אם ארה"ב לא חיסלה, אז ישראל הפחדנית תחסל?

אני חי בהזיות, אילו הייתי ראש ממשלה, סביר להניח שתוך שעה היתה מתקיימת הצבעת אי האמון כש- 119 חברי כנסת היו מסלקים אותי מהתפקיד, אבל אולי בזמן הזה הייתי מצליח לשלוח טייסת מטוסים לחסל את פוטלר ברוסיה, את חברו אסד בסוריה ולהכריז מלחמה על החמאס.

לנושא אחר

קראתי שהשבוע נרצחו כמה אנשים באיזו התנחלות כלשהי. עצוב.

הפוליטקאים בישראל חגגו את הרצח. הם לא מכירים את הנרצחים, לא איכפת להם, אבל אין כמו פיגוע טרור איסלמסיטי ורצח של ישראלים חפים מפשע כדי לקרוא לאחדות ולהצדיק את דרכם שלא שונה הרבה משולחי מהמחבלים. פיגועי טרור משרתים את המטרות של הפוליטקאים הישראלים, בדיוק כפי שפגיעה בחפים מפשע בעזה משרת את החמאס. האם לחמאס איכפת מאזרחיו שמתו? בוודאי שלא, אז למה לפוליטקאים בישראל שיהיה איכפת מישראלים שנרצחים??! להיפך! בבחירות ב- 1996 פיפי קיבל רוב זעום ונבחר לכהן כראש ממשלה, זה היה לאחר תקופת פיגועים ברחבי הארץ שהחמאס הוציא לפועל ושירתו את פיפי היטב. מצד אחד החמאס חשש מהסכם שלום עם ישראל שאותה מעוניין להשמיד, מצד שני פיפי וחבריו המסריחים חששו שהסכם שלום ישמוט סיבת קיומם הפוליטית. החמאס ופיפי עובדים בסימביוזה ומזינים זה את זה. פיפי רוצה בהצלחתם החלקית (פיגועי טרור מזדמנים ורצח ישראלים בודדים) כי הפיגועי טרור גורמים לעליית הפופולריות שלו (ושל מנהיגים סמכותנים בכלל).

צילום תמונה ראשית: לע"מ

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments