Sign In

Remember Me

יחי פלסטין!

יחי פלסטין!

הרבה עבר על האתר מאז תחילת השנה ורק לאחרונה עברנו לשרת חדש, הוספנו אבטחת SSL ועוד דברים שישפרו את חווית הגלישה למבקרים. תוך כדי שדרוג האתר מצאתי פוסט ממתין לאישור שמופיע בצילום המסך בהמשך:

מעבר למחשבה שעברה 'אין לאנשים מה לעשות בחיים' (גם אם זה רובוט) נזכרתי שיש אי שם באזור ישראל כמה מיליוני אנשים שמגדירים את עצמם כפלסטינים ורוצים להקים מדינה. האמת כבר שנים תומך במדינה משלהם, לדעתי זו אינטרס ישראל ויש לי חשש שדווקא להנהגה הפלסטינית נוח אם מצב 'הקורבן' שישראל 'השטנית' להגדרתם מתעללת בהם, כי אחרת למה לא הכרזתם מדינה אתמול? אולי כי אז תצטרכו לקחת אחריות, לנהל מדינה ולדאוג לאזרחים שלכם מה שאתם לא ממש טובים בו.

מאז שעברתי ללונדון לפני שלוש שנים התחלתי לחוש תיעוב, חלחלה וסלידה של ממש מהאיסלאם. כל עוד גרתי בישראל לא ממש ראיתי מוסלמים כי הם גרים בערים שלהם ולא רואים אותם בערים יהודיות. אבל כאן בלונדון הם מרגישים בבית, הם כמובן נתמכים בהמוניהם על ידי משלם המסים (כמו החרדים אצלנו). הם מעשנים ברחובות וזורקים את בדלי הסיגריות על המדרכה, מדברים בטלפונים בזמן נסיעה בתחבורה ציבורית וגסי רוח (בדיוק כמו החרדים). אף דור לא השתלב בקהילה הבריטית והאירופית לא דור ראשון, לא השני ולא השלישי, שלא לדבר על מוסלמים אתאיסטים – לא פגשתי כאלו. המוסלמים בלונדון יוצרים לעצמם שכונות עוני משלהם, בכיתוב ערבית, האנגלית שלהם משובשת, הם לובשים לבוש ערבי מסורתי, נראה ששבוע שלם לא התקלחו והם תומכים בגלוי בפגיעה בזכויות נשים, הומואים, לא מוסלמים בכלל ויהודים בפרט. להם אגב, מותר להסיט נגד הערכים ההומניסטים והליברלים שהמערב מאמין בו, אבל לאירופים אסור חלילה לומר מילה רעה על המוסלמים אחרת, זו גזענות.

ועכשיו נחזור לפלסטין (שאני תומך מלא בהקמתה). אז מה זאת פלסטין? עוד מדינה מוסלמית שלזכויות אדם אין משמעות (נשים בערב הסעודית לא רשאיות לנהוג). ראיתם פעם מצעד הגאווה בעזה? ברור שלא. המקום היחיד שחוקי בו משכב זכר הוא בבתי הסוהר העזתים שם נאנסים אסירים כעונש על התנהגות לא טובה. אז שפלסטין תקום היא תהייה קרוב לוודא סוציאליסטית, דתית, ענייה ומפגרת בלי חירויות הפרט.

אז כן, פלסטין חופשית ועצמאית, אבל לא מישראל אלא קודם כל מעצמם.

…ותודה ל- MeRvox שנתן לי השראה לכתוב פוסט זה.

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

21 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שלומי
Guest
6 years ago

תני,

זכור את מילותיי…

לאחר שבאנגליה תהיה מלחמת אזרחים בין האנגלים למוסלמים.

ואיטליה, כבר עזבה את האיחוד האירופאי (צפוי ב 10 שנים הקרובות)

אתה תזכור, כמה חבל שויתרת על האזרחות הישראלית

אבי עופר
Guest
6 years ago

אני בעד להגר לפלסטין, ופשוט לנקות אותה מערבים.

חולם בהקיץ
Guest
6 years ago

המוסלמים חונכו שמי שאינו מוסלמי הוא כופר בנוסף החינוך השמרני הנוקשה שהם מקבלים מונע מהם להכיל תרבות ליברלית.והם מתייחסים לבחורה בלבוש קליל כפרוצה.
בסך הכל הם שבויים במילכוד עצמי.
פרי החינוך.וההסתה.והשמרנות הקיצונית.ואת הפירות אוכלים האירופאים.ושכניהם הלא מוסלמים.
בכל אופן אירופה ואמריקה גדולה.ועדיין יש מקומות שאין בהם מוסלמים.
גם בישראל יש ערים מעורבות.עכו.רמלה.לוד.חיפה.נצרת עלית.כרמיאל.יפו.וערים רבות עם תושבים מוסלמים.כך שהם גרים בכל עיר בארץ באחוזים משתנים.
את הבעיה המוסלמית רק אירופה צריכה להתמודד איתה.כי לאזרח רגיל אין מה לעשות.ולכן רבים מהגרים בתוך אירופה ומחוץ לאירופה

The Lost European
Guest
Reply to  חולם בהקיץ
6 years ago

אנא, אל תגזימו בעניין המוסלמים באירופה, גם מדינות כמו צרפת בהן יש בסביבות 5% מוסלמים לא אומר שהאירופאים "סובלים" בארצותיהם, רק זה מוכיח עד כמה תקשורת הפרופגנדה הישראלית (המזכירה יותר את הצפון קוריאנית) "אומרת לכם" מה לחשוב, בנוסף, רוב החרדיים והמסורתיים מחונכים על אותם עקרונות שמרניים ומוגזמים שעליהם מחונכים המוסלמים האדוקים

אנונימי
Guest
6 years ago

Pokerface,
אני מסכים עם 100% מהדברים שכתבת. סוציאליזם נורדי לא יכול לעבוד בישראל, שהיא ביסודה מדינת מהגרים כמו אמריקה בה אף אחד לא חש שהוא חייב מאומה לאף אדם אחר והוא מוכן לקדם עצמו על חשבון כל השאר. זו אחת הסיבות שישראל משגשגת כל-כך במלחמה ובעימות, כי זה הזמן היחיד בו אנשים מרגישים שהם באותה הסירה עם השאר.
ישראל היא גם מדינה מזרח תיכונית לכל דבר. כשרבין ביקר בטהראן בשנות ה-60 הוא התרשם שהאיראנים שונאים ערבים יותר מכל דבר בגלל הדמיון שהם רואים בין עצמם להם.

The Lost European
Guest
Reply to  אנונימי
6 years ago

אומנם סוציאליזם נורדי לא יוכל לעבוד בישראל (מהסיבות שציינת כמובן), אבל שוק-חופשי-סוציאלי דוגמת גרמניה אכן מסוגל לעבוד בישראל, המודל הגרמני הוא בעצם קפיטליזם שמוגן על ידי סוציאליזם מתון, במילים אחרות, השוק הוא חופשי ולא לאומי, אך המדינה דואגת לפגוע במונופולים ובפערים בין העשירים לעניים, אבל בשביל באמת לחולל שינוי בישראל נדרש שלום מוחלט, בשביל לקיים קיצוץ נרחב בתקציב הביטחון המיותר והמוגזם (שחלקו נועד "לשטיפת מוח" על מנת לגרום "לעדר הישראלי" להצביע לליכוד)

The Lost European
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
6 years ago

אני מסכים איתך בעניין שמיסים פוגעים בזכות הקניין שהיא כמובן זכות בסיסית של האדם, ואיני תומך יותר מדי בהעלאת מיסים (או במיסים על האזרח כלל), הקפיטליזם יכול לחיות כל עוד לאזרח יש עבודה ו/או חסכונות ופרנסה קבועה, בכל דקה שהוא מאבד את אחד משניהם, הוא נידון לגזר דין מוות (מתוך הטענה שאסור לגזול את חירות האדם), אומנם האזרח "האמיד" כביכול יוכל לחיות ללא "עושק", אך הנכה, המובטל, ואפילו האם או האב, ישללו כלל זכיותיהם מפני שגורלם נקבע למוות בעקבות חוסר ממון

אנונימי
Guest
Reply to  The Lost European
6 years ago

תקציב ביטחון ענק זה מיתוס שלאומנים מפיצים. למעשה שוודיה לא מוציאה באחוזים פחות על ביטחון מאשר ישראל.

Pokerface
Guest
6 years ago

כמו שאומרים – Tell us something we DON'T know.. חלק גדול מהמוסלמים באירופה לוקים בצביעות קשה. הייתי מצפה שאם מישהו מהגר מהמדינה שלו למדינה עם תרבות ומנטליות שונה, זה כי הוא מזדהה עם הערכים שלה. אם הם ברברים, שטופי מוח מאיסלאם, שונאים כל דבר שקשור למערב – אז למה לחיות במערב? יש המון מדינות מוסלמיות פרימיטיביות שיקבלו אותם. הם פשוט נהנים מהעובדה שבמדינות מערביות הם יכולים לעשות מה שבא להם ולהתנהג איך שבא להם מבלי שהאירופאים הנונשלנטים יעשו להם משהו. נראה שאחרי משבר הפליטים בסוריה האירופאים רק אוהבים אותם עוד יותר.. נו, לך תבין.. בקשר לסוציאליזם, כמו The Lost European,… Read more »

The Lost European
Guest
Reply to  Pokerface
6 years ago

הדעה שלך היא בדיוק נכונה! התקיימות של אנרכיזם-קפיטליסטי יכולה להתקיים בתנאי שהעם והמשקיעים מבינים שרווח אפשר לייצר רק על ידי מסחר ועסקים הוגנים, במדינה בה "המטרה הכלכלית" המרכזית של כלל המשקיעים ובעלי העסקים היא "לדפוק", ולעשוק, קפיטליזם חזק מדי עלול לגרום להתחזקות יתר של המונופולים ובכך המדינה תאבד בכלל סיכוי להשפעה על המשק, (כיום למדינה יש אפשרות להשפיע על המשק, אך היא אינה מנצלת את ההשפעה בגלל "חברויות" הון-שלטוניות)
ורק לצורך ההבהרה החוזרת
אני דוגל בשמרנות-ליברלית שהיא מרכז ימין, ואני אכן מאמין שההשפעה היחידה שהמדינה צריכה לעשות היא למנוע מונופולים ותאגידי שליטה "חזקים מדי"

The Lost European
Guest
Reply to  Pokerface
6 years ago

לגבי המוסלמים, אני חולק על דעתך, תלוי באיזה מוסלמים מדובר, הידעת כי בסביבות 40% מהעובדים בNHS (שירות הבריאות הציבורי הבריטי) הם מהגרים? מתוכם בסביבות 10% הם מוסלמים שהם בערך בין דור שני לשלישי באירופה, חלק מהמוסלמים בהחלט מצליחים להסתגל באירופה, וחלקם לא, ולכן חלקם נוטים לכיוון הדת, ומשם כבר נוצרים הבעיות

Pokerface
Guest
Reply to  The Lost European
6 years ago

כמובן, לא אמרתי שמדבור ב*כל* המוסלמים. זה שהם עובדים זה לא אומרים שהם משולבים בחברה, זה אומר שהם צריכים כסף כדי להתפרנס. הכוונה שלי הייתה בעיקר להזדהות ערכית – ליברלית, פתוחה, סובלנית.. אדם יכול לעבוד, גם אם הוא טייס או מנתח בכיר, ועדיין יכולה להיות לו מנטליות ותפיסת של עולם פרימיטיבית (ראה למשל את אימן אלזוואהירי, סגנו של בן לאדן, רופא כירורג בהכשרתו, ואת בן לאדן עצמו שהיה מהנדס). לחלק גדול מהמוסלמים באירופה הדת חשובה מאוד, וכל דאחקה על הנביא אנס-הקטינות שלהם מסובבת להם את הראש. אני לא אומר שלחלק מהיהודים הדת לא חשובה באותה מידה, אבל עדיין יש יותר… Read more »

The Lost European
Guest
6 years ago

הישראלי הנודד,
קודם כל אתחיל מזאת שאני מסכים איתך ברוב דבריך ואינני בא לזלזל או ללעוג מעט לדעותיך או לחוויותיך, אבל ראשית אני רוצה להבין מדוע המילה "סוציאליזם" משתמעת לך כמו "אסון כלכלי" או "מדינת עולם שלישי", אינני סוציאליסט בדעה הפוליטית שלי, אלא שמרן-ליברלי (כן יש חיה כזאת), ושנית אינני מסכים עם הטענה שהמוסלמים בבריטניה מקבלים אותו מעמד כמו החרדים בארץ, אומנם הם כן מקבלים הגנה דתית, אבל לחרדים בארץ יש זכויות של "סוג א'" ואין דבר שכזה בבריטניה, ושלישית באיזה שכונה/רובע בלונדון אתה מתגורר? ברוב חלקי לונדון הקהילה המוסלמית היא די קטנה