Sign In

Remember Me

משפחה זה משפחה זה משפחה

משפחה זה משפחה זה משפחה

מאוד השתדלתי שלא להביע את דעתי לגבי נושא האימוץ, כדי שלא להיכנס לעימותים עם אנשים, אבל עכשיו אני כבר לא יכולה לשתוק.

מהי משפחה?

המשפחה ממנה באתי היא משפחה שמוגדרת "נורמטיבית". אבא ואמא, שתי אחיות, גיסים, אחיינים ואחיינית. יש לנו היסטוריה ארוכה ביחד, יחד עם שמחות, עצבות, ריבים ושתיקות. אנחנו אוגדים יחדיו אוצרות של זכרונות משותפים, כאלו שלא יהיו לי עם אף אחד אחר.

בעלי בא ממשפחה שהסבים גידלו אותו. הוריו היו בגדר נעלם במשך שנים, ואמא שלו חזרה לחייו רק כשהתחיל להרוויח כסף, בשביל לדרוש כסף עבור עצמה, כי היא היתה מכורה לכל דבר אפשרי בעולם (כולל אהבה עצמית ושום דבר לתת לסביבה). הוא מגדיר את עצמו כמישהו שגדל ללא הורים. ההורים שלו היו סטרייטים לחלוטין (מה שבעיני מדינת ישראל הופך אותם ל"נורמטיביים"), פשוט חרא של הורים.

חברים שלי, זוג הומואים, מגדלים תאומים נהדרים והם אוהבים אותם ודואגים להם כמו שרבים אחרים וסטרייטים לא היו עושים. זוג חברות מגדלות ילדים לתפארת כבר יותר מ-20 שנה, והן אימהות לדוגמה ומופת. אבל אף אחד מהם לא טוב בשביל מדינת ישראל.

מדינה שאומרת לאזרחיה, השכם וערב, כי הם אינם ראויים לזכויות כמו אחרים, כמו הזכות להתחתן כמו שהם רוצים, להוליד ולאמץ ילדים, ואפילו לנסוע בשבת בתחבורה ציבורית, כמו שצריך להיות במדינה נורמלית, היא לא מדינה דמוקרטית, בה כל אזרחיה שווים. אבל בזה אני לא מחדשת שמדינת ישראל היא לא מדינת כל אזרחיה. זה לא ככה עם הערבים, ולא ככה עם חילוניים, ולא ככה עם להטבק"ים ומי לא, זאת אומרת חוץ מסקטורים מוגדרים מראש, שלהם מותר לחיות כשווי זכויות בישראל, והם אפילו מקבלים יותר, כי לאחרים במילא לא מגיע.

שלא יאכילו אתכם בשטויות כמו "לא מקבלים זכויות, בלי למלא חובות". יש מספיק אזרחי מדינת ישראל שמקבלים זכויות בלי למלא את "חובתם למדינה", כולל תשלום מיסים וגיוס לצבא. יש הרבה כאלו שמקבלים הרבה זכויות (וכסף) כי את האחרים שמים כשטיח לדריכה של כל מי שרק רוצה. והבעיה, חברים? שאזרחי מדינת ישראל מוכנים להיות השטיח. בכל דבר, בכל תחום ובכל מקום.
בחודשים האחרונים אזרחי אירופה יוצאים לרחובות במיליונים במחאה על הפעולות האחרונות של החברים של ביבי לקבע שחיתות, חוקי איסורי הפלות, התערבות בוטה של הרשות המבצעת ברשות השופטת (כמו פיטורי שופטים והצבת שופטים נוחים לשלטון הפולני).
אזרחי ישראל: "אני רק רוצה לחיות את חיי בשקט, מה את רוצה ממני". וואלה, צודק. שלא יפריעו לכם בחיים הנוחים, שעולים לכם קרוב ליוקר המחיה בשווייץ, רק בלי אותן המשכורות.

נשבעתי לעצמי שאני לא אהיה בעמדת המטיפה, במיוחד מאחר שעזבתי את ישראל כשאחת הסיבות לעזיבה היתה האיחס שהרגיש לי בכל מקום מהשחיתות, הפוליטיקה והאנשים. נשבעתי לעצמי. אבל רע לי שחברים שלי (הסטרייטים והלא-סטרייטים) והמשפחה שלי (כן, אלה הסטרייטים) מוכנים להישאר במדינה שמשתינה עליהם בקשת, רק בגלל שהם לא מוכנים לעשות אקסטרה מאמץ בשביל לשנות את החיים שלהם ולגור במדינה שהם באמת יכולים לנשום בה, לחיות בה. וכשאומרים לי: "אבל במדינה אחרת תהיי זרה", אני אומרת:

ובמדינת ישראל אתם לא זרים??

ברלינאית ברמ"ח איברים ומגשימת חלומות

Subscribe
Notify of

11 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיכה
Guest
6 years ago

הבעיה של ישראל.השחיתות.העושק. העושק של המדינה.של המיגזר הפרטי.והאזרחים עושקים זה את זה. לא יעזור שום ממשלה.הממשלות הפכו את האזרחים לעניים.כל המערכת עושקת.והפכה את האזרחים לשודדים. ולכן כשהאזרחים רקובים אין תקנה. אין סיכוי בעולם.שבמדינות אחרות כולם צדיקים.השאלה מה הרמה ובכמה אחוזים.פה כולם גנבים אולי מאונס.או שהתרגלו לנורמה כזאת.נכון שזה לא מאה אחוז.אבל הרוב משליך על הכל. תוסיפו תרבות גסת רוח.רוב האזרחים גסי רוח.מתנשאים.עממיים.וזה כולל כל סוגי האנשים מימין ושמאל.המון פלצנים. ואחד שונא את השני. הצביעות חוגגת.והנאמנות פוחתת. נכון שזה לא כולם.אבל זאת הרוח הנושבת.החרא צף.וזאת ההרגשה. כל החברות במשק.וכל העסקים רובם ככולם עושקים אותך.האזרח הקטן. ומה איכפת לי ביבי.או טיבי. אתה… Read more »

שמש חיליק
Guest
6 years ago

את יוצאת מהנחה שמה שטוב לך, טוב לכולם.

את מציגה את החיים בטוב ורע. ישראל רע, גרמניה טוב.

חשיבת שחור לבן, הכל או לא כלום היא לא החשיבה היא טובה שיש.

גרמניה זה הבית לכל בחורה פמיניסטית מערבית. לא מתאים לכולם.

The Lost European
Guest
Reply to  שמש חיליק
6 years ago

אתה צודק, גרמניה לא מתאימה לכל אחד, אבל ישראל לא מתאימה לרוב (אני מדבר על ישראל של היום ולא מה הייתה המטרה הלאומית של האומה "הנעלה" הזאת), המטרה כיום בישראל (במגזר החילוני) היא רק "לדפוק אחד את השני" ורק מחפשים דרכים איך לפלג את המדינה במקום לאחד ולהתאים אותה לכולם

אנונימי
Guest
Reply to  The Lost European
6 years ago

אני מסכים לחלוטין. ישראל היא כיום אופציה רק למי שרוצה הוויה מזרח תיכונית.

The Lost European
Guest
Reply to  אנונימי
6 years ago

בדגש על המזרח-תיכונית ולא ים-תיכונית

חולם בהקיץ
Guest
6 years ago

כדי שיהיה טוב במדינה.נדרשת סבלנות של עוד עשורים רבים.המדינה אינה ברמה מערבית.התחבורה מפגרת בעשרות שנים.גם התחרות בארץ חלקית.והשחיתות עדיין קיימת.
גם הציבור אינו מספיק מבין שניתן לשנות את המצב.ולכן יש עוד זמן רב.
גם העיסוק בעבר מפריע להווה.ונדרש זמן לאיחוי פצעים וקרעים ושסעים.

תמיר
Guest
6 years ago

פוסט יוצא מכלל!

אנונימי
Guest
6 years ago

אני מעריך אותך כבלוגרית אבל בפוסט הזה את רק מאכילה את הטרול, שהוא הפוליטיקאים שמתפרנסים מהפרד ומשול באמצעות כל הנושאים שמעוררים מחלוקת עזה ושבעבורם לא משנים בכלל (ראה דת, מסורת, שינאת זרים). כל הקריירה של כמה מ"מנהיגי ישראל" התבססו אך ורק על אותה הטכניקה.

המדינה הפכה לשונה מאוד מהחזון של מקימיה והאירוניה בלבקר את היורדים מהארץ היא שישראל כל-כך השתנתה בשנים האחרונות שמי שנשאר כאן כאילו היגר למדינה זרה…

Guest
6 years ago

אני דווקא לשמח לראות שאתר "לרדת מהארץ" מביע את דעתו על הנעשה בארץ באופן נחרץ, זה באמת לא נתפש. מדינה שיורקת על האזרחים שוב ושוב ושוב. וכל פעם זה קבוצה אחרת וחבל שאין סולידריות אמיתית כדי להפיל את השלטון. בכל אופן, תודה אישית (:

אנונימי
Guest
Reply to  RadicaLifeStyle
6 years ago

סולידריות לא תמצא בחברת מהגרים ממילא, אבל אצל הישראלים בפרט קיים מצב של הכחשה רצינית. קשה לרבים מהם להכיר בכך שההורים שלהם לא עשו בדיוק דיל מוצלח כשהם בחרו להגר למזרח התיכון, וחלק גדול מהפטריוטיות הישראלית המזוייפת נובע מכך. אפילו נתקלתי במזרחים (קרי מרוקאים) שמסבירים שהמעמד הסוציו-אקונומי הנמוך שלהם נובע מדיכויי אשכנזי ומביאים כדוגמא את ההצלחה הגדולה יחסית של מרוקאים בצרפת, למרות שאשכנזים שהיגרו למערב משגשגים כלכלית לאין שיעור יותר מאשר האשכנזים שהיגרו לישראל.