Sign In

Remember Me

אני פורש מניהול האתר. מחפש מנהל/ת תוכן חדש.

ראשית, אני רוצה להודות ליותר ממאתיים אלף גולשים שגלשו באתר שצפו ביותר ממיליון דפים בחמש השנים האחרונות. ותודה מיוחדת למאות האנשים שהכרתי דרכו, עם חלקכם נפגשתי והיה לי העונג להכיר חברים חדשים.

את הפוסט הראשון כתבתי באפריל 2010 ביום העצמאות של מדינת ישראל, אז התגוררתי בשכונת פלורנטין בת"א, שלמתי 3,000 ש"ח שכר דירה עבור 50 מ"ר, נאבקתי ביוקר המחייה המטורף ושאלתי את עצמי מה אני עושה כאן? איזה עתיד צפוי לי בארץ? הרגשתי אימפוטנט.

לא השקעתי מחשבה אם אנשים יתעניינו באתר, כי לא היו אז אתרים שתכליתם לעודד הגירה, אלא כמה סיפורי הגירה בפורומים שונים. החלטתי לפרוק את התיסכול שהצטבר והקמתי את האתר עם כמה מאמרים ספורים. לאחר שבועיים קיבלתי את המייל הראשון:

מאת: יואב (שם בדוי)
נושא: כל הכבוד
ההודעה:
תשמע אני כבר שנים רוצה לעזוב את הארץ בדיוק מהסיבות שכתבת רציתי לומר לך כל הכבוד שאתה שפתחת אתר כזה במדינה שלנו זה דורש ממש אומץ….
ותשמע אולי בעזרת האתר אני באמת אצליח לעוף מפה סוף כל סוף קיצר תדע שיש מלא אנשים שחיכו לאתר כזה שנים אני מקווה שהוא באמת יעזור לאנשים….

 leaveisrael-oldכך נראה האתר בשנת 2010
(ראה היסטוריית האתר)

מעודד מהמייל הראשון שקיבלתי, המשכתי לעדכן ובמהלך השנים שחלפו נכנסו לאתר מאות אנשים ביום ועשרות מכתבים בשבוע.

אחד החברים הקרובים והיקרים לליבי כתב מאמר על מחירו של האננס בארץ, מאמר שזכה למאות שיתופים וליותר מ- 10,000 לייקים. רק באותו שבוע נכנסו לאתר יותר מ- 80,000 מבקרים והוא התראיין בתוכנית הבוקר של ערוץ 10 בטלוויזה. השיא הזה היה מבחינתי הזמן לפרוש מניהול האתר.

האתר ליווה אותי במסעותיי מתל אביב לרומא, בנגקוק, פרנקפורט ולאחר כמה שנים של נדודים מצאתי את עצמי משתקע סופית בלונדון, שהפכה לי לבית.

בשנה האחרונה הייתי עסוק בלחיות את החיים שלי בלונדון, לעבוד כשכיר, ללמוד אנגלית, לטייל באנגליה, צרפת ושוויץ ולנהל מערכת זוגית עם נסיכה קוריאנית (שלא מכבר חזרה לסיאול), כך שלא היה לי להט להמשיך לעסוק באתר. יש לי פרוייקטים אחרים על הראש…
בקיצור, אתר leaveisrael.com זקוק למנהל תוכן חדש, מנהל שיכתב מאמרים רלוונטים להגירה.

למי מתאים התפקיד?
אם אתה מסכים לרוח הרעיונות באתר ואתה אוהב לכתוב ולשתף אחרים ברעיונתיך אתה מוזמן ליצור עימי קשר. החשיפה תגיע לכעשרים אלף מבקרים בחודש ותעזור לרבים שרוצים להגר אבל זקוקים לדחיפה קלה או קצת מידע מעודכן. כשהקמתי את האתר, גרתי בישראל, אך השתמשתי בו כדי לדרבן את עצמי להגר, כמו שאומרים "הסנדלר הולך יחף", וזה בסדר אם זה מוביל למטרה, עכשיו תורך!

[נכון להיום יש לנו מנהלת אתר, אך אם אתה רוצה לכתוב באתר, צור עימה קשר]

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

6 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments