Sign In

Remember Me

שלכת

שלכת

אני ממש אוהבת את הסתיו כאן. הכל מסביב מאדים, מצהיב וגם קצת לפעמים נשאר ירוק. הכל מתערבב בהכל, וכל מי שמסביב יכול להרגיש את השינוי…

הטמפרטורה יורדת עוד קצת (היום אנחנו ב-8 מעלות), הרוח מתגברת, ויורד עוד גשם (בזה דווקא אין שינוי מהקיץ). כולם מסתובבים עם מעיל אקסטרה עליהם, מחזיקים שוב מטריות, והצעיפים מתעופפים. הריח באוויר הוא של משהו חדש. קסום.

יש לי אמא ושתי אחיות בישראל, ויש לנו קבוצת ווצאפ כזו, של עדכונים. אני שולחת להן תמונות של סתיו, והן באמת מגניבות, אבל אז אני חושבת לעצמי שהשלכת כאן אמנם ממש יפה, אבל בצפון אמריקה, ובמיוחד בצפון-מזרח ארה"ב וקנדה, השלכת מדהימה פי 10

 

אוטוטו קריסמס, וזה כבר פוסט אחר לגמרי…

ברלינאית ברמ"ח איברים ומגשימת חלומות

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Editor
6 years ago

גם בצרפת אותו הסיפור רק שפה יותר חם. יש 8 מעלות בחוץ אבל עם שמש כמו בישראל ומרגיש בדיוק כמו באמצע פברואר בארץ ! ובצהרים אפילו 15 מעלות. כמעט ולא יורד פה גשם אגב. בדיוק כמו האקלים בארץ רק בלי כל האיכסה והלחות.
וכן את צודקת, השלכת מהממת באירופה, אבל בצפון אמריקה אפילו יותר. למרות הכל, לקחתי תמונות מהממות של שלכת, ולצעוד בפארקים מקושטים היטב בעלים צבעוניים של שלכת על הרצפה זו עדיין חוויה שמעולם לא הייתה לי בישראל. תודי, אין דבר כזה שלכת אמיתית בארץ, כשראיתי בפעם הראשונה בחיי איך נראת שלכת אמיתית הייתי בשוק.
תמונות מהממות !