Sign In

Remember Me

למה להשמיץ את הארץ?

מאת: (מייל מגולש מזדמן באתר)
נושא: למה להשמיץ את הארץ?

הודעה:
אין לי בעיה עם זה שמי שלא טוב לו פה שיירד מהארץ! אבל למה להשמיץ? למה לירוק לבאר ששתית ממנה? או אולי עדיין שותה?
העובדות הן שחיים פה שישה מיליון יהודים מרצונם החופשי. עד כמה שידוע לי איש לא מחזיק פה מישהו בכוח אבל למה ללכלך?

ברוכים הבאים לישראל את המכתב הזה קיבלתי הבוקר מגולש מזדמן באתר. כשקראתי אותו חשבתי שדובר הממשלה כתב אותו. זה דוגמא מובהקת כיצד חושב הישראלי המצוי, זו הדעה השולטת, הזרם המרכזי, מאדם שמוחו חדל לחשוב באופן עצמאי וביקורתי ואת מהוויו הוא סופג מהעיתון, מהעדר, מההמון. אז אולי בגללך ירדתי מהארץ. וכעת לתשובות:

"אין לי בעיה עם זה שמי שלא טוב לו פה שיירד מהארץ!"
כנראה שיש לך הרבה בעיות בחיים. זו הסיבה שאתה מתחיל את המכתב עם המילה "בעיה".
ברור שלא איכפת לך שאנשים ירדו מהארץ, הרי אתה תומך בטיהור של אנשים מרצון. שאנשים שחושבים אחרת ממך יעזבו ואתה תישאר רק עם יהודים כשרים ופטריוטים. ממש תענוג!

"אבל למה להשמיץ?"
"חופש הביטוי" הוא מושג שלא קיים בתפיסת העולם שלך, וגם לא אצל אסלאמיסטים, פאשיסטים, לאומנים וגזענים שבעיניהם מי שחושב אחרת הוא משמיץ וראוי לגנאי.

"למה לירוק לבאר ששתית ממנה? או אולי עדיין שותה?"
הגיע הזמן לספר שהמים מהבאר ששתתי ממנה בארץ המובטחת היו מים עכורים, בטעם לוואי. הזבת, החלב והדבש היו ספוגים בכימיקלים וטעמם מסורס בגלל הכשרות.
במשך שנים שתתי את המים האלו והתרגלתי לטעם המר, כמו ילד מוכה חשבתי שאם בבית, ישראל, זה מר – אז כך גם הטעם אצל השכנים במדינות המערביות.

אולי אתה מתכוון לחינוך מטעם המדינה? בית הספר הממלכתי בישראל הוא בית גידול לאנשים ממוצעים, בינוניים ומשעממים עד אימה. בית הספר השניא עליי את מקצועות הספרות, המתמטיקה, האנגלית ובעצם מה לא? במידה רבה המדינה שאתה גאה בה בגלל שטיפת המוח שעברת אחראית "להתבגרות" המאוחרת שלי. כל עוד הייתי שבוי ברעיון "המדינה היהודית" שכל גזען מנפנף בה המשכתי לשרת אותה ולשלם מיסים. אילו לא היו מוכרים לי "לוקשים" לא הייתי מתגייס לצה"ל ויורד מהארץ עוד לפני שמלאו לי 20.

כבר הפסקתי לשתות מהבאר "הכשרה" והמזוהמת. כיום אני שותה את המים שלי בגרמניה. אירופה מציעה לי שפע חומרי ועושר רוחני בדגש על: זכויות אדם, סובלנות לזר ולשונה, ליברליזם, אתאיזם ועוד… (שמעת על זה?)
עצוב, אך בעיניי, ישראל של היום מזכירה את גרמניה של לפני המלחמה: מדינה גזענית ומיליטריסטית, מדינה שכובשת עם זר ומתכחשת לקיומו. מדינה שמפלה בין אזרחיה, בין דתות שונות וכמובן פוגעת בזכויות האדם של "עובדים זרים". הרי בעיניי המנהיגים היהודים העובדים הזרים נושאי מחלות (מזכיר לך את יוזף גבלס?)

"העובדות הן שחיים פה שישה מיליון יהודים מרצונם החופשי. עד כמה שידוע לי איש לא מחזיק פה מישהו בכוח"
אתה טועה. התגייסתי לצה"ל בכפייה. אילו הייתי מסרב הייתי נשלח לבית כלא צבאי בכוח. למדינה יש נשק, רובים ואת כוחה היא מנצלת כדי להשליט את מרותה.
אזרחי מדינת ישראל מקבלים אזרחות ישראלית מלידתם, כאזרחי ישראל נשללת מהם הזכות לגור ולעבוד באירופה או בארה"ב ואף כניסתם לחלק ממדינות העולם נאסרת לחלוטין. אז, ליתר דיוק חיים בישראל אנשים שאין להם ברירה. אילו היתה להם אזרחות כפולה, הם היו עוזבים. חלק מהחברים שלי תקועים בישראל בדיוק בגלל הסיבה הזאת.

"אבל למה ללכלך?"
שוב, תפיסת העולם השמרנית שלך מתייגת כל מי שחושב אחרת ממך כ"מלכלך". הגיע הזמן שתתבגר. סע לטיב טעם, תקנה בייקון עם חמאה ותכין לך ארוחת בוקר טעימה עם 2 ביצים. אולי עם קצת עזרה מחלבונים שבייקון וביצים עשירים בהם המוח שלך יחשוב באופן רציונלי…
זה עדיף מחלאה של שבת (פחמימות וסוכרים).

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

10 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments