Sign In

Remember Me

שלוש מוסלמיות לובשות רעלה שחורה צעקו חלאל!

שלוש מוסלמיות לובשות רעלה שחורה צעקו חלאל!

לאחר שהטיסה לישראל בוטלה בעקבות המלחמה, טסתי ישירות מלונדון לבנגקוק, תאילנד. אני מתגורר בלונדון בתקופת הקיץ, ועובר לתאילנד בחורף. בפועל אני גר ב- 2 מדינות, מי אמר שצריך להגר למדינה אחת בלבד? 🙂

בפוסט הקצר הזה אשתף על חוויה מאוד ספציפית שעברתי בקניון במרכז בנגקוק.
ראיתי דוכן של The Chocolate Factory חברה תאילנדית לייצור שוקולדים. אמנם אלו לא שוקולדים שווצרים או בלגים, אבל תשוקתי העזה לשוקולד מריר (לא חלב!) הובילה אותי אליהם ללא היסוס. המוכרת האסיאתית החביבה מסרה לי דף מודפס עם רשימה של כל פרלינים השוקולד ועט שאסמן את השוקולדים הנבחרים. היו בסביבות חמישים סוגים. רציתי שילוב של שוקולד מריר עם אלכוהול, הבחירה המעודפת עליי. שאלתי אותה והיא ציינה ארבעה פרלנים עם אלכוהול… ואז לפתע הופיעו שלוש נשים שלבושות ברעלה שחורה, נדחפו ושאלו בגסות where halal chocolate? המוכרת התאילנדית התעלמה מהם בתחילה, המוסלמיות צעקו על המוכרת התאילנדית ?where no alcohol, המוכרת התאילדית השיבה "כולם עם אלכוהול"… המוסלמיות הצביעו על שוקולדים מסויימים וגערו במוכרת, המוכרת שתקה, אז אמרתי להן They are all made with pig fat.

המוכרת (יש שיגידו אנטישמית) לא רצתה למכור והן עזבו. קניתי את הפרנלים הנחשקים והמשכתי בדרכי.

זה דיי נדיר לראות רעלות בתאילנד, הן היו תיירות ממדינה ערבית כלשהי. בכל אופן האירוע הזה החזיר אותי למציאות. בעוד אני ביקשתי שוקולדים עם אלכוהול, הן סירבו לכל שוקולד עם אלכוהול. איזה הבדל!

התביישתי בשבילן, נשים בוגרות שחיות בעולם של איסורים רעים, ממורמרות, לבושות בשחור בשיא החום, אולי הן עברו ברית מילה, מי יודע.

ואז התחוור לי שהמקרה ההזוי (והעצוב) והזה, מזכיר מאוד את רוב רובם של הישראלים שחיים בארץ הקודש. ישראלים רוצים כשר בלבד, שגרוע יותר מחלאל המוסלמי = מאות איסורים שאינם קיימים באיסלם… לפחות מותר לצרוך אלכוהל, אבל בשר וחלב??!

כלומר, מה ההבדל בעצם? מה ההבדל בין המוסלמים ששומרים חלאל ליהודים ששומרים כשרות?
אחד אומר בעזרת אינשאללה, והשני בעזרת השם. שניהם כורתים את איברי המין של ילדיהם, שניהם גרים במזרח התיכון, מדברים שפה שמית, שניהם מתפללים ליישות דמיונית שיצר האדם ברגע קודר של בורות. מאוד דומים.

רוצה לומר, שהישראלי המצוי כל כך בטוח שהוא "נעלה" על המוסלמים הברברים, אבל תחליפו של שלוש המוסלמיות האלו ביהודים דתיים או מסורתיים ותקבלו תוצאה זהה, במילים אחרות; כשראיתי את המוסלמיות האלו = נזכרתי בישראל. הישראלים חושבים שהם עם סגולה, אבל האמת העצובה, שישראלים דומים לשכינהם הערבים הרבה יותר משנדמה להם.

ללא תקופת החילון באירופה שהובילה יהודים "אשכנזים" לזנוח את היהדות ולאמץ את ערכי החירות ומחשבה הרציונלית, ישראל של 1948 היתה סעודיה. לא סתם הממשלה היהודית-טאליבנית בירושלים כיום כמהה ליחסים דיפולמטים עם ערב הסעודית, מצא מין את מינו.

נפש שספוגה ברעיונות דתיים היא נפש מגעילה, דוחה, הרסנית ומסוכנת. ממש גועל נפש התמונה הזאת כמו תמונת המאמר.

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

17 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מוניקה
Guest
4 months ago

תרבות המגיע לי. כמה ימים אחרים שפרצה המלחמה הרבה ישראלים היגרו ליוון בקבוצה של הישראלים ביוון כתבה מישהי פוסט נוגע ללב איך הם הגיעו ליוון ביום רביעי ושכרו דירה ל4 ימים עד יום ראשון. הם לא טרחו לחפש דירה אחרת בגלל שהם מאמינים ושישי שבת היה שמור לאלוהים ולשמירה על מצוות. בראשון פרסמו פוסט קורע לב איך הם יגיעו ,וזה לא בסדר,הם נאלצים לעזוב את הדירה ואין באפשרותם דירה אחרת,למה לא מתחשבים בהם כתבה הבחורה לא מדובר בנופש.ובאיזה זכות המחירים גבוהים עבורם. האם אותה בחורה טרחה בכלל לבדוק את שער היורו טרם היציאה מארץ כנראה שלא.היורו לפני המלחמה היה 4.02… Read more »

Kek
Guest
Reply to  מוניקה
4 months ago

וואו! אז מה האימייל שלך?

מוניקה
Guest
Reply to  Kek
4 months ago

ראיתי לפני שבוע היו טוב באנגלית,שפה שרובכם לא שולטים בה. סרטון על מישהו שראיין איש עשיר. המראיין התחיל את השיחה בשאלה.אם היתי מחזיר אותך לגיל 25 בלי כסף מה הייתה עושה ? ענה לו המרואיין מחפש אנשים שמצליחים עם כסף,מתחבר אליהם ולומד מה הם עשו כדי להגיע לשם. אומרים 5 החברים שלכם מעידים עליכם. אם יש לך חברים שהם במינוס ובחובות יתכן שגם אתם תהיו או תגיעו לשם בשלב אחר בחיים. אם אתם תלויים בחברים שלכם שהם יעשו, שהם יבדקו, הם יתרגמו לך באנגלית. איך פעם מישהו פה אמר לי ״אם חברים שלי יעזבו יחד איתי את הארץ,אאעזוב גם״ -זה… Read more »

Kek
Guest
Reply to  מוניקה
4 months ago

וואו…את לגמרי לא בכיוון פשוט ניסיתי להתחיל איתך בקטע רומנטי

Kek
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
4 months ago

התרחקתי

Editor
Reply to  הישראלי הנודד
4 months ago

גם גברים כאלו לא חסר, ומשום מה הם גם נמשכים לזרות. יותר קל להם שמישהי תלוייה בהם בשביל שהות. לא נפלתי לזה ואני לא מאחלת לאף אחד, אבל היו כמה הזויים שניסו להתחיל איתי וקרץ להם שאני זרה. התרחקתי מיד, אני לא מטומטמת. יש דרכים חוקיות להגר בלי להקלע למערכת יחסים רעילה. ולא חסרים בנות ובנים חמודים בחו"ל, שפויים בנפשם שרק רוצים לאהוב.

תמיר
Guest
Reply to  מוניקה
4 months ago

עם כל הכבוד, זו ערימה של שטויות…

Calm Techno
Guest
5 months ago

כשר זה חלאל, אלוהים זה אללה, דת זה זבל, והשם לא קיים :))

Last edited 5 months ago by Calm Techno
אווה מילר
Guest
5 months ago

אתה רק מפספס דבר אחד קטן, שישראלים או אתה מתכוון להגיד יהודים יותר נכון (התייחסת הרי לנשים האלו כמוסלמיות ולא כערביות או כל דבר אחר, הן יכלו אפילו להיות מאירופה רחמנא לצלן עם איזה דרכון מהאיחוד) לא מנסים לכפות את האמונות שלהם כמו המוסלמיות שהצגת בסיפור שלך כשהם בחו׳׳ל (ארץ ישראל זה משהו אחר אבל בחו׳׳ל עסקינן הרי) בטח, אם תיקח את הקיצוניים ביותר בכל דת תקבל אותה תוצאה- או ש, יהודים קיצוניים לרוב פשוט לא יתקרבו למקומות האלה מראש. אגב, תובנה מגניבה- שאנחנו דומים אחד לשני, יש לזה רקע היסטורי, אתה לא מגלה כאן את אמריקה- ידוע, מוכר. העלבון… Read more »

Editor
5 months ago

יוו אותה המגיפה הגיע אפילו לתאילנד ?? יש אותן בצרפת, והן לא בהיכרח מתלבשות כמו באפגניסטן. בכל פעם שאני עמדתי בתור בקפיטריה באוניברסיטה, נפלתי על בנות בסגנון הזה. רובן היו לבושות כמוני, ואפילו אימצו את האופנה הצרפתית. אבל כשמגיע הרגע עם הקופאית, הן אומרות "זה חלאל?" ואני כזה *facepalm* פעם אחת, קרה לי, שהלכתי לקפיטריה והגעתי רבע שעה לפני סגירה כי היה לי מבחן. היה תור ומסתבר שנשאר רק טוסט עם פסטרמה (חזיר) וגבינה. זה מה שרציתי במקור הכי, והתפללתי שישאר לי כי היו לפני איזה 5 בתור. וכניראה, הכוח העליון הקשיב לי, כי כל פעם שהמוכרת אמרה שזה מה… Read more »

אווה מילר
Guest
Reply to  Venus
5 months ago

מה זה משנה לך אם הן אוכלות חלאל או לא? את מצד אחד בזה למי שכופה את האמונות שלו על אחרים אבל את די מצפה שכולם יישרו קו עם האמונה שלך. כל עוד הן לא פוגעות באף אחד מותר להן לוותר על הסנדביץ חזיר כי זה לא מתאים להן, ושומו שמים מותר להן גם להתעצבן עם עצמן (כל עוד הן לא פוגעות באף אחד).

Editor
Reply to  הישראלי הנודד
5 months ago

לא הייתי עונה טוב יותר. גם באתר הזה יש את הישראלי המכוער. דיי כבר. כל החיים שלי אני מקבלת הטפות מוסר ושקוראים לי כופרת כי אני אוכלת חזיר, ועוד מ"חילוניים" לפי דעתי. גם לי יש זכות להתעקש שיכבדו את החופש שלי מדת. מה שלצערי הרב ב-2023 לא מובן מאליו, כשרואים עלייה בהתקרבות לדת בעולם, וזה לרוב האיסלאם. ויש לי חברים קתולים שהולכים לכנסייה בימי ראשון, הם הרבה יותר מכבדים ומקבלים מאשר כמעט כל דתי שפגשתי בארץ. בכנות, אם היו אומרים לי שאני חייבת לבחור דת, הייתי בוחרת בנצרות הקתולית בלי להסס. אין הגבלות דביליות על אוכל, רוב האנשים הם חילוניים…… Read more »

Last edited 5 months ago by Venus