Sign In

Remember Me

התאסלמות אוקספורד כמשל

התאסלמות אוקספורד כמשל

בתקופה האחרונה אני מאוד עסוק ולא יצא לי לטייל מאז החופשה הספונטנית בוורשה. זו הייתה ידידה ממוצא אפריקני, צעירה ויפה שהחליטה לנסוע לאוקספורד ולקחה אותי כשבוי. היא קנתה כרטיסי נסיעה ברכבת ליום שבת שעבר ונפגשנו בתחנת Paddington. אני קורא לה ברלה. כשהרכבת הגיעה והמון של אנשים דהר לתפוס מקומות, אני צעדיי בראש אך ברלה השתרכה מאחור כמו חילזון… כל האנשים עם פנים חמורות סבר ממהרים לעלות לרכבת, אבל ברלה שלי צועדת לה לאט ונהנית מהנוף.

ברגע האחרון תפסתי את ארבעת המושבים עם שולחן שנשארו פנויים ברכבת. אני יוכל לייחס את ההצלחה הזאת לתרבות הישראלית שהשפיעה, במקרה זה לטובה, על האישיות שלי. אחרי כמה דקות ראיתי את ברלה נכנסת בזחילה של ממש לתוך הרכבת אבל עם חיוך גדול. שום דבר לא בוער. את 2 המטרים מדלת הכניסה עד למקומות הישיבה שלנו היא עשתה בקצב של שבלול.

ברכבת אכלנו כמה חטיפים, ברלה שתתה בירה ואני קולה. נסיעה חביבה של שעתיים עם נופים יפים ושדות ירוקים עם פרות וכבשים.

הגענו לאוקספורד, ירדו מהרכבת והתרגשתי לחוות את העיר ולחלוק אותו עם ברלה יחדיו.

חשבתי שזה יהיה רומנטי לשוט בסירה רק ברלה ואני, אבל היא פחדה שהסירה תתהפך

עד כאן הכל היה נהדר, נשמע כמו אוטופיה ועכשיו נקודת מפנה בעלילה. לא עוד סיפור רומנטי, אלא משהו ספציפי, יותר נכון פוליטי, שאני רוצה לדבר עליו. את הרומנטיקה אשמור לפוסט אחר.

אוקספורד הוקמה במאה השמינית ונודעה לה השפעה רבה על אנגליה. הרבה דברים טובים קרו באוקספורד והיא מאוד או לפחות כך חשבתי מאוד אנגלית עד שהגענו למדרחוב המרכזי שם ראיתי דגל של פלסטין מתנופף ברוח. התקרבנו לדגל וראיתי דוכן עם חוברות למען פלסטין המסכנה ונגד ישראל הפושעת. בשביל ברלה האיסלאם הוא משהו לא מובן. אני אוהב שהיא מדברת חופשי, בלי התקינות הפוליטית שמסרסת את המחשבה. הראתי לה תמונה של בתים מופגזים בעזה מאחד העלונים וסיפרתי שהפלסטינים שלחו לעבר מחסום של הצבא חמור מתאבד עם חגורות נפץ. זה נשמע לה שרק אנשים תתי רמה שהיא מכנה riff-raff עושים. היא שאלה: מה האנשים בעזה רוצים? ואני השבתי: להשמיד את ישראל.

אני בר מזל שנולדתי בישראל, ועוד יותר בר מזל שהיגרתי ללונדון, הרי האנשים שנולדו בעזה לא בחרו בזה, הם קורבנות של האיסלאם ושל האומה הערבית המנוונת והלא מתפקדת. חשבתי לרגע, גם אני תומך במדינה פלסטינית, זכותם להגדרה עצמית בדיוק כמו כל מדינה אחרת, אבל איך זה יכול להיות שכל כך הרבה אירופים רואים בהם אומה מסכנה ונכבשת בלי להבין באמת מהי הישות הפלסטינית?

פלסטין – עוד מדינה דיקטטורית שתתעלל באזרחיה, תפגע בזכויות האדם ותפיץ ערך שלילי לאנושות

אז חשבתי שכשתקום פלסטין היא תיהיה עוד מדינה מוסלמית ערבית שבהם הדת שולטת בכל. אין זכויות אדם, כלומר הזכות לחיים מוטלת בספק, אלא אם אתה ממשפחה מיוחסת. הזכות לחירות שייכת לשלטון, והזכות לקניין מתבטלת כי בתי המשפט מתפקדים לפי חוקי השריעה. על מה בעצם האירופים האלו נלחמים? מכל הבעיות במזרח התיכון, כמו רצח של חצי מליון אנשים בסוריה, הם נתקעו דווקא בסכסוך הישראלי-פלסטיני ועוד בחרו בצד שמדכא את חופש הביטוי, את זכויות הנשים והגייז. הפלסטינים מסמלים את הרע וישראל למרות הביקורת מסמלת, עדיין, את הטוב. קחו את כל הדברים המכוערים בישראל: הדת + הסוציאליזם + צה"ל * ותכפילו באלף = קיבלתם את פלסטין.

אמרתי לברלה שאני רוצה גלידה. בזמן האחרון אני מכור לכל דבר עם גלידה. מצאתי בגוגל מפה מקום חביב עם ביקורות חיוביות והלכנו בערך חצי שעה (ברלה צועדת לאט, היא גם קטנת ממדיים יחסית אלי). יצאנו ממרכז העיר והמשכנו ללכת במזג אוויר יפה ואווירה ששונה מלונדון ואז ראיתי יותר ויותר מוסלמים, כאילו שהדוכן הפלסטיני היה שער עלייה לרגל. בסוף הגענו לגלידה. מקום גדול, ממש כמו מסעדה עם חמישים מקומות ישיבה והרבה גלידה. שאלתי אם יש רום צימוק, זה הטעם המועדף עליי. המוכרת השיבה שאין להם אלכוהול, אז הקשתי, לא חייב עם אלכוהול אמיתי, גם עם חומרי טעם וריח זה בסדר, אבל היא אמרה שאין אז הזמנתי בטעמים אחרים: גלידה לאכול, ושייק גלידה לשתות.

לאחר עשר דקות התחילו להשמיע מוסיקה ברקע וזה לא היה אנגלית, בעצם אני מזהה את השפה. קראתי למלצר ושאלתי אותו "באיזה מדינה אנחנו עכשיו?"
הוא השיב מופתע מהשאלה "אנגליה".
"אנגליה! אז למה המוסיקה בערבית?" שאלתי.
המלצר חייך במבוכה ואמר: "המנהל ערבי"
"אבל אנחנו באנגליה, המוזיקה לא אמורה להיות באנגלית?", שאלתי (כמובן שלא הייתי שואל אילו המוסיקה הייתה בצרפתית)
המלצר הצעיר לא ידע מה להשיב והלך לדוכן שם ראיתי אותו מספר למנהל על השאלות שליץ
המנהל הערבי-מוסלמי היה נראה אדיש. לא היה איכפת לו, כי זו המסעדה שלו והוא יעשה מה שבא לו. והוא צודק (זה הקניין שלו).
הסתכלתי מסביב וראיתי שני משפחות מוסלמיות עם הילדים שלהם. אבל רגע! הגעתי לאוקספורד.

איך אנגליה או בכלל אירופה הגיעה למצב הזה? הם קוראים לזה רב תרבותיות, חושבים שכל התרבויות שוות, כלומר תרבות הסודנית שהגיע כידוע להישגים מרשמים במדע, בטכנולוגיה ובאומנות שוות ערך לתרבות הצרפתית. אז אם סונים וצרפתים שווים, אז למה לא להביא אותם בהמוניהם? או שאולי האנשים שתמכו בהגעת מליוני המהגרים מהמזרח הלא נכון פשוט החליטו להתאבד?


השם הפרטי הנפוץ ביותר בבריטניה הוא… מוחמד
 

נקודה למחשבה למי שמכיר אותי יותר או פחות. האתר הזה הוקם כדי לעודד צעירים חילונים להגר לחו"ל, הביקורת והתסכול שלי כלפי ישראל הדתית והסוציאליסטית עם יוקר מחייה בשמיים גרם לי לרדת מהארץ שפעם אהבתי. בארבע השנים האחרונות אני גר בלונדון ורואה את החסרונות, אמנם הם קטנים מבישראל, אך הם קיימים ואני כותב עליהם. בישראל אלו היו החרדים והמתנחבלים וכאן אלו המוסלמים והנתמכי הסעד שרבים מהם מוסלמים (ושחורים: אחת מהם אני מכיר מקרוב: ברלה מקבלת קיצבה חודשית שמאפשרת לה לבלות איתי בלי לדפוק חשבון. שימו לב שמשלם המסים הבריטי מימן לברלה ולי את החופשה באוקספורד. היא טוענת שמגיעה לה בגלל שהיא פליטה מקונגו (הגיעה לפני עשר שנים בגיל 15 ומאז היא נתמכת). בעיניי זה לא צודק עקרונית, אם כי זה נוח שיש לי ידידה שזמינה לבלות מתי שבא, בלי אילוצי עבודה. זו עוד הוכחה איך מדינת הרווחה מנציחה את העוני בקרב השכבות החלשות.

כחלק מהתפיסה הכביכול נאורה של השמאל שכל האנשים שווים, כל התרבויות שוות וכמובן שכל הדתות נהדרות. האירופים הכריזו שהאיסלם והבודהיסטים באותה הרמה המוסרית. זה שבודהה שאף להתפתחות אישית ולא הרג אף אדם, בעוד מוחמד הפיסכופט רצח מאות אנשים במסעות ההרג שלו, זה לא רלוונטי בעיניהם. התקינות הפוליטית מסרסת את המחשבה. השמאל אוסר עלינו להשתמש במילים מסוימות כי "זה מעליב או לא נעים" ובכך מעצב את המחשבה מחדש. לרוע המזל חופש הביטוי מוגבל באירופה כי אם תגיד משהו לא נעים גם אם הוא מבוסס עובדתית יתייגו אותך כגזען.

"אלו לא מוסלמים", אמרה לי מוסלמית שהכרתי לפני שנים על פיגוע של דאע"ש שהתרחש באירופה.
"אבל הם הגיעו לכאן ממדינות מוסלמיות, הם מדברים ערבית והיה לאחד מהם ספר קוראן בכיס בזמן הפיגוע. אז מה הם, יפנים?", שאלתי.
"הם טרוריסטים", אמרה.
כך נוהגים גם האירופים. ברגע שמוסלמי מבצע פיגוע, הוא כבר לא מוסלמי – הוא טרוריסט. הם לא מצליחים להבין שהאיסלאם הוא מקור הרוע.

איסלאם הוא דת של שלום, חירות ושגשוג – הוכחה לכך היא חמישים מדינות מוסלמיות שהן כולן משגשגות ו…
או שבעצם לא?

האירופים מתכחשים לעובדות. הם עושים הפרדה בין מוסלמים (אנשים נהדרים) לבין קיצונים טרוריסטים (כמה בודדים). מה שמזכיר לי שהישראלים אמרו על יגאל עמיר שהוא עשב שוטה וכשבעצם הוא ייצג ציבור ענק של 20% מהאוכלוסייה הדתית והחרדית שתמכו ברצח ראש הממשלה בגלוי, אבל לאירופים כמו לישראלים יפי הנפש כי אומץ לומר בגלוי: הדת היא סרטן ממאיר והיא הורגת.


בעולם שורצים 3 מליון טרוריסטים מוסלמים פוטנציאלים שמקבלים תמיכה ועידוד מ- 150 מליון מוסלמים
 

לסיכום החוויה, הטיול היה מהנה וטעים, ישנם מקומות מעניינים לראות ומומלץ לבקר, אבל לא כתבתי עליהם כי הדגל המכוער באמצע המדרחוב גרם לי לרצות לכתוב תגובת נגד. בפוסט אחר בשם האיחוד האירופי כמשל כתבתי נגד הגירת הפליטים והסוציאליזם.

אירופה VS האיסלאם

[עידכון שלושה ימים לאחר פרסום הפוסט: אתמול בערב ראיתי סרט קולנוע חדש יחסית על המחתרת האירית שהתעוררה לחיים והחלה לבצע פיגועי טרור בלונדון. הסרט היה בינוני אבל הדבר המעניין שכשצילמו את רחובות לונדון, כולל כמה קטעים עם האוטובוס הקומתי המפורסם, לא היה מוסלמי אחד! בפועל, אתה רואה אותם בלונדון בכל מקום, בוודאי שבאוטובוסים… אבל לא, הצביעות הבריטית שמצד אחד פותחת את שעריה למילוני מוסלמים אבל מצד שני מצנזרת אותם מכל סרטי הקולנוע. למה זה? הם לא מצטלמים טוב? הורסים לבריטים את הדימוי? הרי היו שחקנים וניצבים שחורים ואסייתים אבל לא מוסלמים. מה שמרגיז אם הבריטים חושבים שהם לא חלק מהמרקם החברתי – אז אל תכניסו פליטים 20 אלף פליטים מסוריה. אבל אם כן, אז תצלמו אותם! תעמוד מול העובדות בלי להתבייש]

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

12 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור21
Guest
11 months ago

אתה בתחילת המסע. בקבלה מבואר שכל יהודי עובר בחייו מ"ב (42) מסעות, כמו מ"ב המסעות של בני ישראל במדבר סיני בדרך לארץ המובטחת.
המשך לחקור את סביבתך בסקרנות וביושר ומי יתן ותזכה להגיע ליעד כשעודך צעיר וכל האפשרויות לפניך.
חג שמח

נועם
Guest
5 years ago

אילו אני במקומך הייתי מהגר משם – לקנדה. אירופה נמצאת היכן שהיינו אנחנו לפני 30 שנה ואין עתיד עם הסרטן האיסלאמי הכל רק עניין של זמן

סקאי
Guest
5 years ago

[התגובה נמחקה על ידי מנהלי האתר בשל מדיניות התגובות של האתר, שהמגיב לא טרח לבדוק אותה טרם כתיבתו גידופים, קללות ונאצות.]

נתי
Guest
5 years ago

שינגנו בערבית
לא קרה שום דבר
דארווין עושה את שלו לכולם יהודים וערבים כאחד.

Reply to  הישראלי הנודד
5 years ago

אני חייבת לנפץ את האגדה האורבנית הזו, שצצה כל פעם מחדש. המציאות היא, שיושב לו מוסלמי משועמם בהולנד, וכל שנה שולח לעיתונות הגרמנית מכתב בערבית שדורש את ביטול האוקטוברפסט. לא הקהילה המוסלמית במינכן, ולא בשום מקום אחר. אידיוט משועמם מהולנד. בסוף לכולם נמאס ולא מתייחסים אליו, חוץ מכותרות ראשיות בישראל, שמבחינתם זה ניצחון האור על החושך וצדק עם היהודים, והמוסלמים משתלטים על העולם. נו, באמת. האוקטוברפסט בוטל אי פעם? לא. מתקיים כל שנה כסדרו בלי בעיות (חוץ מגרמנים שיכורים).

Editor
5 years ago

כמה שאתה צודק. סוף סוף מישהו שחושב כמוני. אני נגד הגירה מוסלמית לאירופה, אבל אני נאלצת לשמור את דעותיי לעצמי כי זה נחשב מאוד גזעני באירופה "הנאורה". צרפת מעדיפה לאזרח אנשים עם עבר פלילי וטרוריסטי מאשר אנשים שחיים מעל 30 שנה בצרפת, נשואים, עובדים ועם ילדים. היו על זה מלא כתבות לאחרונה. בפריז 90% מהאוכלוסייה הם לא צרפתים, ובאים מאפריקה, אסיה וארצות ערב … אני נוסעת בפריז ואני רואה שכל הרחוב מלא בחנויות "הלל" וכולם שם לבושים עם לבוש המסורתי הערבי שלהם. אני לא נגד המוסלמים שרוצים כמוני וכמוך לגור במדינה טובה יותר, לקבל עליהם את התרבות האירופאית ומכבדים אנשים.… Read more »

המתחיל
Guest
5 years ago

אוי איזה שטויות. החלטת על דעת עצמך שכל מוסלמי הוא טרוריסט או תומך בטרור. ואילו בדיוק הוכחות יש לך לטענה הזו? אתה משחק אותה כביכול פיקח אבל אתה פשוט גזען שמנסה להצדיק את הדעות שלו בהסברים כביכול אקדמיים ("מוחמד הרג מאות אנשים". נו באמת ובמסעות הצלב לא נהרגו אנשים חסרי ישע? הכנסייה הקתולית היא מוסד של מלאכים? יהושע לא הרג נשים וילדים רק כדי שלא יהיו בארץ אנשים לא יהודים?). הבעיה היא לא האיסלאם ספציפית. זו הדת. כן כל הדתות שוות כי הן כולן אותו זבל. האירופאים פשוט התפכחו ועברו תהליך של חילון יחד עם הרנסנס. המדינות הערביות עדיין לא… Read more »

אין מה לעשות
Guest
5 years ago

המוסלמים מציפים את העולם.והם לא מתכחשים לתרבותם ברובם המכריע.והם חיים באירופה או הכל מקום כפי שהם.וזה המצב.לכן לאירופאי יש אפשרות להגר בעיר שהוא גר לשכונה ללא מוסלמים.או לעיר אחרת.או ארץ אחרת.או למדינות מעבר לים.ששם יש מעט מוסלמים ואז הם לא בכל מקום.למשל ארהב יש בה 6 מליון מתוך 320 מליון אחרים.וכיוון שהיא ענקית אפשר למצוא איזור ללא מוסלמים או לא בכמות כזאת גדולה.ללבן המערבי השתנה עולמו ואין לו ביטחון בארצו.