Sign In

Remember Me

הודעה: האתר leaveisrael.com נפרץ והושחת!

hacker-attackב- 14 לאוקטובר, יום שני לפנות בוקר, האתר הזה נפרץ וכל המידע בשרת האחסון בארה"ב נמחק. ה- Database הושחת והאתר הושבת לארבעה ימים עד לכתיבת הפוסט הזה.

אני לא יודע מי פרץ אותו. סביר להניח שהערכים שהאתר מייצג אינם לרוחם של הפורצים. הם לא דוגלים בחופש ביטוי וגם לא בפלורליזם ולמעשה הם אימצו את אופיה של ישראל הרשמית: בריונית, אלימה וכוחנית כלפי אזרחיה, אורחיה ושכנותיה. מדינה מיליטריסטית, לאומנית בדלנית ודתית.

אין בישראל חוקה או הפרדת דת ממדינה, אבל יש גיוס בכפייה ויוקר מחייה.

לכן, לפני 3 שנים ביום העצמאות ה- 62 של מדינת ישראל, הקמתי את האתר הזה כדי לעודד הגירה. הוא גדל והתפתח ואפילו שרד את הפריצה הנוכחית. במהלך קיומו התחוור לי ממאות המכתבים שקיבלתי ש- leaveisrael.com הוא יותר מאתר לעידוד הגירה: הוא פותח לאנשים את העיניים, גורם להם להרהר בתפקיד המדינה בחייהם וגורם לפקפק במיתוסים שגדלנו עליהם כמו "אין כמו בבית". זה אתר שמאיץ בגולש הסקרן לחשוב מחוץ לקופסא, לשים את החיים שלו במרכז, להעז ולהיות חופשי בארצו (ומארצו…)

הפריצה לשרת האתר הפיחה בי רוח לחימה. בימים האחרונים כתבתי שלושה מאמרים חדשים ולראשונה גם את הדף באנגלית בתפריט הראשי. בקרוב אשיק את מערכת הפורומים באתר ובנוסף החלטתי שאשקיע יותר בפייסבוק – אתם מוזמנים לעשות לייק!

הודות לפורצים, עברתי לשרתים חדשים, מהירים ומאובטחים יותר בארה"ב ועם שירות גיבויים אוטומטי.

אני מצהיר בגילוי לב שכל נזק עתידי שיגרם לאתר יעודד אותי להפיץ את ערכיו ליותר אנשים וביותר אמצעי תקשורת. למצוא דרכים יצירתיות להקל על מהגרים ישראלים להשתלב במדינות אחרות ואולי הכי חשוב: לגרום לצעירים, חילונים וליברלים להשתחרר מאהבת המדינה שרוצה ברעתם.

החופש שלך מתחיל מכאן!

למפת התקפות דיגטליות

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

7 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments