Sign In

Remember Me

להיות תקועה בצרפת

להיות תקועה בצרפת

תמיד אומרים שחלומות מתגשמים, אבל במקרה הזה, חלום ילדות באמת דבילי וחסר כל ביסוס התגשם, ולא בנסיבות טובות. כן, כשהייתי קטנה חלמתי להיתקע בצרפת, כדי שלא יוכלו להחזיר אותי לארץ ושאוכל לגור בצרפת. זה היה חלום ילדות ילדותי של נערה בחטיבה שלא באמת הבינה את ההשלכות שלה, ושהרצון שלה לחיות בצרפת עבר כל מחשבה הגיונית.

אבל כרגע, אני תקועה בצרפת. אבל זה לא דבר רע כי טוב לי בצרפת. הרי היגרתי לכאן מן הסתם. יש לי כמובן בית, אני לומדת, אני עובדת. אבל אני לא יכולה לצאת למדינות אחרות, אני לא יכולה לטוס לארץ ואני אפילו לא יכולה לצאת מהמחוז של פריז (région parisienne בצרפתית). אני תקועה. ומה הסיבה לכך ? אני לא מוכנה עוד לעבור אונס רפואי. אנשים מתייחסים אליי כאל פושעת, רוצחת, רק כי ישלי את הזכות הבסיסית, את זכות היסוד לשלמות הגוף, ולהחליט מה אני מכניסה לגוף שלי ומה לא. ואת הזכות הזאת מנסים לקחת ממני. כל התקשורת העולמית מסיטה את כולם נגד אנשים כמונו, בעוד שהם לא שמים לב כמה זכויות אדם וחוקי יסוד נרמסים בשם הדיקטטורה הבריאותית הזאת. על הסוד הרפואי שמעתם? למה כל אדם פשוט שאין לו רקע או דיפלומה רפואית יכול לדעת את המצב הבריאותי שלי? לא מתאים לי. למה אני צריכה לאפשר לכך שייתחסו אליי כמוצר בסופר? לא מתאים לי שיהיה לי קוד. ולמה אני צריכה לתת לאנשים דין וחשבון על הבחירה שלי לא להתחסן? זאת זכותי. מצד אחד אני לא סומכת על תכשיר נסיוני שלא בידיוק הוכח שעובד (מנה שנייה, מנה שלישית, מנה רביעית, מנה עשרים…) זה כבר לא חיסון, זה טיפול רפואי. מצד שני ישלי עבר של בעיות רפואיות ואלרגיות רפואיות, ואני ממש לא רוצה לקחת את הסיכון שיהיה לי התקף אלרגיה. זה כבר קרה לי, וזה הדבר הכי נורא שיש. מגיע לי לא לרצות לסבול, נכון?

לכל רופא או "עלק רופא" בשקל 90 שאומר לי "לכי להתחסן", "מה הבעיה שלך" יש את האפשרות להגיד לי מה תופעות הלוואי של החיסון, מה הוא מכיל והאם הוא מוכן לקחת את עצמו את האחריות המלאה אם יקרה לי משהו?

אני גם לא מוכנה יותר לעבור בדיקות חודרניות וכואבות כדי לבדוק אם אני לא נושאת מחלה, למרות שאין לי שום ספטומים ושאני בריאה כמו שור טפו טפו טפו. לא מוכנה יותר להיות ברקוד, לא מוכנה יותר להיות מוצר בסופר. דיי, נמאס. תנו לחיות. נמאס לי שאנשים שהתחסנו נגד מחלה רואים אותי כמפיצת מחלות למרות שמעולם לא הייתי חולה בדבר הזה. אנשים שפאקינג התחסנו, מפחדים מאנשים שלא! זה אמור להיות הפוך!!

כשביקשו בדיקה רק להלוך לארץ זה עוד היה סביר. סבלתי קצת והלכתי לבקר בארץ. אבל עכשיו שדורשים ממני לעבור 5 בדיקות חודרניות, ולשבת שבועיים במעצר בית כעונש, בארץ, ועוד שבוע במעצר בית בצרפת, כעונש נוסף, על כך שהעזתי לא לעשות מה שכולם עושים, לא מתאים לי. המשפחה תתצטרך להתמודד עם העובדה שכל עוד הם לא מפסיקים עם השטויות האלו אני לא זזה לשום מקום. וכן אני תקועה. כי אני רוצה לטוס בלי שאצטרך לעבור בדיקות חודרניות וכואבות, ובלי שאהיה בלחץ אם הרמזור ישתנה וצרפת\ישראל תהפוך לאדומה או לא. אני לא יכולה לבקר את המשפחה שלי, אני לא יכולה לצאת מפריז, אני לא יכולה לנסוע לשום מקום בלי שאנשים יחדרו למרחב הפרטי והרפואי שלי, בשם "מגיפה".

בכל מקרה כרגע משרד הבריאות, ארגון פשיסטי שמונהג ע"י פוליטקאים מושחתים, הפך את כל אירופה לאדומה. אז איזה טעם ישלי לבוא בארץ. ומה הטעם לבוא לארץ אם אצטרך לעבור את כל החופש בבידוד, ואז אפילו לא אוכל ללכת לשום מקום, כי אין לי בר קוד? אני לא בר קוד, אני בן אדם. ולא מתאים לי המשחק הזה של הממשלות. אני לא משחקת בזה.

תקראו לי אגואיסטית, כן אני אגואיסטית, אני מסכנת את כולם. אחרי הכל אם כולם מחוסנים, זה יותר הגיוני שאני אפחד להידבק מאשר הם, לא?

העולם הזה איבד כל היגיון וכבר נגמרו לי הכוחות הנפשיים. אני לא מתווכחת יותר עם אף "עלק רופא" שקיבל את התואר שלו ברפואה בערוץ כאן חדשות, ואת ההתמחות שלו באפידימולוגיה בערוץ 13. נמאס לי. אז לא אלך למסעדות, ולבתי קולנוע, ולבריכה. שילכו לעזאזל. ישלי את הטבע בחינם.

מעולם לא היה מצב בהיסטוריה שהממשלה ניצלה חיסון כדי לשלול זכויות מאנשים תוך כדי שהיא מפרה באופן בוטה עשרות אמנות בינלאומיות, שנחתמו כדי למנוע שמצבים כמו השואה יחזרו על עצמם. למה היה תו ירוק לחיסון נגד שפעת חזירים? נגד אבולה? נגד איידס?

אז מה קורה עכשיו? זה נראה לכם הגיוני שמנסים להפריד בין אנשים רק בגלל מצב פנקס החיסונים שלהם? זה נראה לכם הגיוני שכל אדם שנותן שירות יכול לדעת את מצבי הבריאותי? אין יותר סוד רפואי? אין יותר הזכות לפרטיות? הזכות לתנועה? הזכות לשלמות הגוף? אז למה חופרים לי בפקולטה במשפטים על זכויות אדם במשך 4 שנים, אם הממשלה הישראלית והממשלה הצרפתית, והאיחוד האירופאי, וארגון הבריאות העולמי, רומסים לי את הזכויות, מסיטים את כולם נגדי דרך התקשורת וגורמים לי להרגיש כמו שעיר לעזאזל? בידיוק כמו אבות אבותינו בשואה.

ומה עם המסיכה? שמשרד הבריאות עצמו אמר שהיא לא מועילה, שבצרפת יצא חוק בסביבות 2012 שאוסר על הסתרת הפנים במרחב הציבורי, ושהמועצת המדינה (Conseil d'Etat) צינזרה צו של ראש עיר צרפתי עוד במרץ 2020 על כך שהחליט שכל האנשים בעיירה שלו צריכים ללבוש מסיכה? מה קרה להם פתאום שהם התהפכו ככה?

נמאס לי להיחנק ממסיכה. בצרפת אין דבר כזה פטור ממסיכה. אבל אני לא יכולה יותר, זה מציק לי!!!!!

מצטערת זאת לא מגיפה, זה ניסיון להשליט דיקטטורה עולמית. וכן אני אגואיסטית, קונספירטורית, כי אני לא הולכת כמו כבשה אחרי העדר, אלא כי אני מבקרת את המצב. כבר אסור להביע דעה, כבר אין חופש ביטוי?

 

מאת
אני לא באה להראות את הצדדים היפים בסיפור ההגירה כפי שרבים נוהגים לעשות. אני באה להראות לכם מנקודת מבט של מישהי צעירה, עד כמה זה קשה ומאתגר להגר. אני רוצה לתת את התקווה לעוד אנשים בגילי וגם צעירים יותר, שלא רואים את עתידם בארץ וחולמים להגר בעתיד.

Subscribe
Notify of

32 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שוקי
Guest
2 years ago

הלוואי שכולנו היינו נוקטים ביותר שקיפות ופתיחות בדיונים ברשת. אולי זה היה מוביל לחברה יותר אמיתית ופחות PC. ה- PC עשה בדיוק להיפך. יצר סירי לחץ, שאי אפשר להתבטא בהם, והגביר פילוג ושנאה בין קבוצות (כי כבר אי אפשר לומר מה דעתך, אז אתה שומר אותה לעצמך, או לקבוצה ההומוגנית שאתה שייך אליה, ומתפוצץ כי אי אפשר להתבטא, או מרכל על הקבוצה השניה עם בני הקבוצה שלך, נגיד לבנים מדברים מאחורי הגב על שחורים..כי אסור לצחוק או לדבר על זה). זה כמו בתוכנית Married with Children. צחקו שם על כוווולם. אף אחד לא מחוץ לתחום. איזה כיף שאפשר לדבר על… Read more »

Caranola Logic [health funny].jpg
דוד
Guest
2 years ago

את בכנות מדברת על הזכות לפרטיות או הזכות לתנועה?! בעוד שאתה מצפצפת על הזכות לחיים וביטחון של אנשים אחרים שאת עלולה להדביק אותם (בעיקר מבוגרים) כי את בריאה כמו שור טפו טפו טפו , וזה לא רק זה כמובן זה עמוק יותר מאני אדביק אותך אתה תדביק את ההוא, מדובר פה במחלה שאנחנו לא יודעים מהן ההשלכות הארוכות טווח שלהן שנים קדימה , אז נכון למות זו האופציה הכי גרועה, אבל יש גרועות לא פחות כמו להיות נכה מבחינת היכולת לחזור לרוץ או לעשות מגוון פעולות מכיוון שהריאות של אותו אדם נסתמו כ"כ. אני בא לשכנע אותך או כמוך להתחסן… Read more »

Last edited 2 years ago by דוד
דוד
Guest
Reply to  Venus
2 years ago

כן את "צודקת", אנחנו איבדנו את ההיגיון, בגלל שאנחנו מנסים לשמור אחד על השני בתקופה של מגיפה עולמית שמסרבת לעזוב אותנו. את לא ראשונה ולא האחרונה שחושבת כך ואני לא הראשון או האחרון שחושב כך, וגם זו לא הפעם הראשונה שאנחנו עדים למגיפה עולמית כן כן זה קרה בעבר "איזו הפתעה!" , אז במקום לגרש אותי מהאתר כי לא נעים לך שמישהו מציב לך מראה מול הפנים ,תנסי להבין מדוע את מקבלת לא מעט תגובות כאלה שטוענים שאת מקשקשת לא מעט, וכמובן כמובן שזכותך להביע את "חופש הביטוי" נחמד שאת קוראת לדעה שלך כך, אבל זכותי להביע את דעתי על… Read more »

Reply to  Venus
2 years ago

ניצחון בנוקאווט!

א.א
Guest
Reply to  דוד
2 years ago

הלוואי ותראה את האור

ערן
Guest
2 years ago

אני מאוד מבין את התסכול, ואני מסכים איתך על חלק ניכר מהדברים. אני לא הייתי בארץ כבר כמעט שנה מחשש שיסגרו בהפתעה את השמיים כמו שקורה עכשיו. אפילו אנשים שמרכז החיים שלהם נמצא בחו"ל לא מקבלים אישור וועדת חריגים כרגע כי הם לא עומדים בעומס הפניות. פשוט ביזיון ומחדל. אבל במחילה ממך, ההשוואה לשואה היא לא במקום, דוחה ומקוממת. לא להיות מסוגלת לשבת במסעדה האהובה עלייך אלא לחוות את הגזרה הקשה של לקחת טייק-אווי זה ממש אבל ממש לא שואה.

תמיר
Guest
2 years ago

מסר להנהלת האתר,

את המאמר הזה לא היה צריך לפרסם.
אני מכבד את דעותיה של הכותבת, אבל אולי היה ראוי להמנע מזה בזמן מגיפה כלל עולמית שרחוקה מסיום.
למה אתם נותנים במה ל anti vaxxer? חופש דיבור והבעת דיעה זה יופי, אבל הגברת היקרה במפורש מסכנת את חייהם של קוראים מסוימים וזה פשוט לא ראוי כאן.
עצם העובדה שהפוסטים של הגברת ותומכיה המשולהבים זוכים, כך נראה, לתמיכה נלהבת (?) כאן, אומרים לי הכל. אולי קלעתם לטעמם של מרבית הקוראים? אם זה כך – כל הכבוד…

Last edited 2 years ago by תמיר
Reply to  תמיר
2 years ago

תמיר, מה זה מסר להנהלת האתר, זה אני, ואתה יכול לכתוב לי. ו… אנשים אוהבים לקרוא את המאמרים שלה (יותר משלי). דעותיה מוסיפות ערך, וגם אם אני לא תמיד מסכים על כל ב- 100% זה מה שיפה שיש אנשים שחושבים אחרת ומביעים את זה. אני חושב שהקורונה הזאת היא מגיפה שהממשלות הפכו אותה ליותר ממה שהיא. אנשים מתו לפני הקורונה, וימותו אחריה. מה עם שפעת? מעל חצי מיליון מתים בעולם בשנה ואף אחד לא דמיין לכלוא אנשים בבית. למה אף אחד לא מדבר על מגיפה הסכרת? זה הרבה הרבה יותר חמור מהקורונה אבל המוות מהסכרת איטי… אז כולם מתעלמים. מה… Read more »

Last edited 2 years ago by הישראלי הנודד
תמיר
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 years ago

אני מתעב קומוניזם לא פחות ממך.
חבל מאוד שהאנשים שמסרבים להתחסן או ללבוש מסיכה מתוך עיקרון, שוכחים שהם מסכנים את חייהם של אנשים שמשתייכים לקבוצות הסיכון: חולי סכרת, בעלי משקל יתר, אנשים שעברו השתלות אברים, אנשים עם מערכות חיסון חלשות ועוד כהנה וכהנה, בזמן שהסיכון לעצמם מינימלי.

הישראלי הער
Guest
Reply to  תמיר
2 years ago

אם אתה מתעב קומוניזם אז תפסיק להתנהג כמו קומוניסט.
שים לב כמה חוסר הגיון יש במה שאתה מבקש: אתה מצפה מאנשים לקחת זריקה שמלכתחילה לא מונעת הדבקה, אלא מונעת מחלה קשה אצל אלו שכן מזריקים אותה. תחשוב רגע מה זה אומר.

תמיר
Guest
Reply to  Venus
2 years ago

אני שמח שאת משועשעת. אני מאחל לך הצלחה וחיים ארוכים וגם לכל מי שמתקרב אלייך……

Last edited 2 years ago by תמיר
אני
Guest
Reply to  תמיר
2 years ago

ממש לא נכון. אני ממש לא מסכימה איתה, אבל אנחנו לא בסין, ואין צנזורה על דברים שלא מסיתים לאלימות. הקורונה היא מגיפה לא קטלנית, ואנשים ששכל בראשם ידעו לבחור נכון. באותה מידה (כן, גם כמי שהתחסנה בשתי מנות + בוסטר ואתחסן גם בבוסטר שני אם יהיה צורך) אני ממש לא חושבת שצריכה להיות חובת התחסנות. אכפת לכם מספיק מהחיים שלכם, תגנו על עצמכם, תתחסנו, ואל תגבילו אנשים אחרים כי המסיכה לא נוחה לכם.

הישראלי הער
Guest
2 years ago

צודקת בכל מילה.

אנשים כמו תמיר וכאלה שאמרו לך "לכי להתחסן", "מה הבעיה שלך" הם אלה שהופכים להיות המיעוט עם הזמן.
לרוב מדובר באנשים שכל הזמן דבוקים לחדשות ומאמינים לכל התוכן הממומן שמציגים להם. גם הם יבינו בסוף.

העובדה היא שרוב האנשים הזריקו בגלל כפיה כגון התו הירוק וכו', ולא בגלל פחד מהמחלה. לא בעוד הרבה זמן גם בצרפת יותר אנשים יפסיקו לשתף פעולה עם הטרפת הזו.

תהיי אופטימית.יש הרבה יותר אנשים שחושבים כמוך ממה שנדמה לך!

Reply to  הישראלי הער
2 years ago

תרשה לי לציין שככלל, חיסון, כולל הקורונה מציל חיים או מונע מחלה קשה. זה מגובה בעובדות מדעיות ולכן "הזרקתי" לעצמי 4 חיסוני קורונה! אני בריא, ולא ב"קבוצת סיכון" אבל למה לא לשדרג את מערכת החיסון שלי? 🙂 האובססיה שלי לחיסונים לא נגמרת בקורונה, כל 4-5 חמש שנים אני משלם עבור בוסטר לחיסון צהבת B, למרות שהוא מחזיק 20 שנה. וגם שלושה חיסונים ל- HPV קיבלתי, וכל שנה גם שפעת. יש גם את החיסון המחומש שכולל פוליו, טטנוס ואחרים שאני מבקש כל כמה שנים. בקיצור, יש אנשים שחושבים על בסיס מחקר מדעי שהחיסון הזה מגן עליהם, אבל מי שלא רוצה, זו… Read more »

Last edited 2 years ago by הישראלי הנודד
הישראלי הער
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 years ago

מעולה! במקרה שלך, אתה דוגל בחיסונים עוד מלפני 2020, ולכן הבחירה הזו נעשתה מרצונך המלא ולא מתוך כפייה. זה הגיע מהמקום הנכון, ואני מאוד שמח בשבילך! אך לא נראה שכך היה אצל רוב האנשים. במקרה שלי, אני מכיר את הצד השני של נפגעי החיסונים, וגם ככה אני דוגל בדרכו של הטבע וביכולת של גוף האדם לחסן את עצמו עוד מלפני 2020 (במילים אחרות: אני מתנגד חיסונים! או ואבוי!!!). איני הולך להזריק שום דבר שהומצא במעבדה לגופי. ועוד יותר אתנגד לכך כאשר זה נעשה באיומים ומניפולציות. כיף להיווכח שאתה מוכן לכבד את הזכות של אחרים על גופם ושאתה באמת עומד מאחורי… Read more »

תמיר
Guest
Reply to  הישראלי הער
2 years ago

הטכנולוגיה מאחורי חיסונים מבוססי mRNA מובנת ונחקרה ביסודיות רבה במשך כחצי מאה. נכון, יש עוד סימני שאלה אבל די ברור שהחיסונים כלל לא מסוכנים. החיבור בין דיקטטורה לחיוב חיסון מוזר נורא בהתחשב בעובדה שחיסונים אחרים, בעיקר לילדים, ניתנים (כמעט) ללא אפשרות סירוב במדינות מערביות רבות (אתה רוצה לוותר על חיסון פוליו לילדים שלך? אתה רציני?).
אם וואנוס, או אתה ועוד רבים (ולא טובים) אחרים רוצים להסתכן או להתאבד – חבל לי אבל בבקשה, help yourselves. תשתדלו לא לקחת אף אחד אתכם לעולם הבא, וגם לא לקלל את מר גורלכם כשתסבלו מההשלכות ארוכות הטווח של המחלה במקרים לא מעטים.
תהיו בריאים.

Last edited 2 years ago by תמיר
Reply to  תמיר
2 years ago

אני מסכים שהחיסונים מבוססי mRNA הם ממש מהפכה ובשורה נהדרת לאנושות. אני חושב שהם גם יותר בטוחים מהחיסונים הרגלים שמגדלים אותם בעיקר על ביצים. החיוב לחסן הוא דיקטטורה, גם אם חיסון מציל חיים. אם אמא שלי היתה מקבלת חיסון פוליו, היא לא היתה משותקת (חלקית) כך שאני מבין מה המשמעות של חיסונים. ועדיין, אין לנו זכות לחייב אנשים להתחסן או לחגור חגורת ביטחות. אילו אמא שלי היתה מסרבת להתחסן מקורונה הייתי מודאג, כי היא בקבוצת הסיכון, אבל בשום אופן לא הייתי מציע לחייב אותה, אלא לנסות לשכנע, להסביר רציונלית שהתועלת גדולה בהרבה מהסיכון. אנחנו דנים פה בזכות הטבעית לחיים וחירות… Read more »

Admin
2 years ago

כתיבה חריפה וממוקדת! מאוד אהבתי. את מדברת על הזכות לחיים, שממנה נגזרת הזכות לשלום גופך ועל הזכות לחירות שממנה נגזר חופש התנועה, ואת ממשיכה את דרכם של אנשים שנאבקו למען האינדיבידואליזם. לרוע המזל, אנחנו מיעוט, כל כך קטן שאני מרגיש שההתנגדות שלנו בעיקר פוגעת בנו. כרגע, אנחנו לא יכולים לשנות את השיטה, ולכן, הדרך היחידה היא למצוא דרכים חוקיות להתנגד. למשל, אני יצרתי קשר עם ה- GP קופת החולים שלי בלונדון והודעתי לרופאה שיש לי חרדה מהמסיכה, לאחר שיחה של 10 דקות, קיבלתי פטור. מה שאני מנסה לומר, שבמקום לשנות את המערכת שאין סיכוי, אני כן יכול לשנות את האיכות… Read more »

Last edited 2 years ago by הישראלי הנודד
תמיר
Guest
2 years ago

גבירתי היקרה,
זכותך לא להתחסן ואני אגן על כך.
אבל, אנשים מהסוג שלך מחסלים בפראות ובאיגואיזם בלתי נסבל רבים אחרים כי הם תופסים מקומות יקרים בבתי החולים.
אני לא מכיר אותך ומאחל לך רק טוב ובריאות. אבל עשי לי טובה: אם חלילה תדבקי, אל תלכי לבית החולים. השארי בבית, בתקווה שתשרדי את המחלה.

Last edited 2 years ago by תמיר
Reply to  תמיר
2 years ago

בעיקרון, המדינה הסוצאילסטית מעניקה שירותי רפואה כביכול בחינם, ולכן כל אזרח רשאי לקבל שירות רפואי.

אם אתה מונע מאנשים לא מחוסנים להגיע לבית החולים (בגלל העיוות של הרפואה הציבורית), אז בוא נסכים שגם מעשנים שחלו בסרטן, סוכרתיים שזללו סוכר, חולי איידס שמעולם לא השתמשו בקונדום וכדומה לא יכנסו לבתי חולים…

במקום להתמקד בהפרה של זכות של אנשים שלא להתחסן מבחירתם (גם אם זה בעיניי שיקול לא רציונלי), עדיף להתמקד בהפרטת מערכת הבריאות (והחינוך) כדי שיהיה לנו מערכת בריאות טובה ויעילה יותר.

תמיר
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 years ago

אתה חושב שואנוס היקרה מוכנה למות למען העקרונות שלה?
אני לא חושב.
אם חלילה וחס היא תרגיש את הנוזלים מציפים את ריאותיה הענוגות, היא תמהר לגשת לבית החולים הקרוב למקום מגורייה כדי שיצילו את חייה. שם כמובן לא ישאלו אותה שאלות וימלאו אותה בכימיקלים מכימיקלים שונים, שמסוכנים עשרות מונים מהחיסון…….

תמיר
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 years ago

אני לא מציע למנוע טיפול רפואי מאף אחד אלא לתת לסרבנים _קנסות כבדים ביותר_.

Reply to  תמיר
2 years ago

זה ההבדל בין תפיסה אנטי-אנושית, שבה אלוהים, המלך, המדינה קובעים לפרט מה לעשות ואיך לחיות (או איך לחשוב). לבין תפיסה הומניסטית שבה לאדם יש בחירה אישית וזכות להחליט לגבי חייו.

למה להטיל קנס על מי שלא רוצה להשתמש בקונדום? או במסיכה? או לחגור חגורת ביטחון ברכב? יש כאן התערבות בחיי הפרט.
כפי שציינתי, אלא אם הוא נשא של הוירוס, ואז הוא חייב להיזהר ולהגן על אחרים מפני הדבקה.

תמיר
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 years ago

ברכות על הדרכון הבריטי.
והנה, אפילו אתה נפלת קורבן לחטא הקדמון של המדינה הסוציאליסטית הגוזלת – ביטוח בריאות יוצא מהכלל, במקום להנות ממערכת בריאות מחרידה ולא מתפקדת כמו בארה"ב, שם תשלם 250$ לביקור אצל רופא משפחה.
נפלת חזק.

Reply to  תמיר
2 years ago

תודה תמיר ואכן נפלתי חזק. אילו הייתי יכול הייתי רץ לארה"ב, נראה שזול יותר מבריטניה.

אני הולך בעיקר לרופאים פרטים בלונדון, כבר התייאשתי מהרופאה הציבורית.
העלות נעה בין £250 ל- £300 לביקור.

אחרת אצטרך להמתין חודשיים לרופא בשם מוחמד ויהיה לו רק חמש דקות לראות אותי.

Last edited 2 years ago by הישראלי הנודד
Kek
Guest
Reply to  תמיר
2 years ago

תמיר הבחור הזה,הוא אידיאלוג מוחלט לא תוכל לשנות את דעתו בכלל או להיות פתוח לרעיונות אחרים … עזוב אותו בשקט (לפחות התחסן).

תמיר
Guest
Reply to  Venus
2 years ago

"איפה למדת פסיכולוגיה קלינית? כי אתה מנסה לאבחן לי פה שאני אגואיסטית ופראית"
ובכן, להלן ציטוט מהמאמר המקורי:
"וכן אני אגואיסטית, קונספירטורית"

לגופו של עניין: את מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה – מצד אחד לשלם מיסים ולדרוש תמורה, ומצד שני לסכן את חיי הסובבים אותך באמתלה שזו זכותך האזרחית. יקירתי, לדעתי זו כלל וכלל לא זכותך, כפי שזו לא זכותך להפיץ מחלות אחרות בכוונה תחילה או לפגוע בגופו של אחר. האינטרס הציבורי הוא להפטר מהמגפה הזאת, והוא חשוב לי הרבה יותר מלתת לך את הכלים להרוג את הסובבים אותך.

Reply to  תמיר
2 years ago

אני מעריך אותך, אבל יש בתגובה שלך יש דווקא סתירה, בעוד וונוס מדברת בקו אחיד. כפי שאני מבין (ומצדד בטיעוניה) שהזכויות שלה כאינדיבידואל לא ניתנות להפרה על ידי המדינה או כל אדם אחר. היא נולדה עם הזכות הטבעית לחיים וחירות ולכן למדינה אסור לחייב אותה להתחסן. היא גם טוענת (וגם כאן אני שותף לדעתה) שכל עוד היא משלמת מיסים (גם אם המערכת רקובה) זכותה לקבל שירות רופאי מהמדינה, כי אסור להמדינה להפלות. זה לא לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אלא להיות עקבי בהשקפותיך. למה שהיא תכלא את עצמה בבית בגלל שהמערכת הציבורית לא מתפקדת? הדבר היחיד שאני לא מסכים… Read more »

Last edited 2 years ago by הישראלי הנודד