Sign In

Remember Me

על מכירות וחיות טרף

על מכירות וחיות טרף

הייתם פעם במכירה פומבית של חברות תעופה? הייתי לפני כמה זמן באחת של לופטנזה, וזה אחד הדברים הכי הזויים אבר.

קודם כל, המכירה היא של כל תכולה שלא נדרשה על ידי הבעלים בתקופת זמן מוקצבת, שלאחריה חברת התעופה רשאית למכור את התכולה. מה זה כולל? אתם תמותו. טוב, אל תמותו.

התכולה כוללת מזוודות (שמציעים מחיר עליהן ולא יודעים מה יש בפנים), תיקי גב לילדים ומבוגרים, מגלשי סקי, לפטופים, אייפונים, טאבלטים, נעליים, מעילים, חולצות ומכנסיים, צעיפים, קופסאות סגורות ועוד ועוד.

לא יאומן שאנשים אשכרה משאירים את הדברים האלו, ולא מנסים אפילו לקבל חזרה!! חדשים!!

המכירה התקיימה בקניון גדול במזרח ברלין (כאילו, מזרח עמוק – שכונת מרצאן), וכפי שאתם רואים בתמונות, שלוש קומות היו עמוסות בקונים פוטנציאליים. הכרוז היה מהיר שאין דברים כאלה. ישב לידו בחור שכיוון אותו למקומות שהוא לא הסתכל, והכל הלך כל כך מהר, שלא הספקנו אפילו להגיב, שלא לדבר על להבין מה הוא אומר (טוב, יותר אני מאשר בעלי…). אנחנו באנו בכלל במחשבה של להוציא 50 אירו על משהו חמוד שנראה, אבל מה שהיה שם זה לא קונים פוטנציאליים. אלה חיות טרף אלה!!!

ברור שהיו שם כאלה שבאו בשביל לקנות באלפי אירו ולמכור אותם ברווח, אבל היו גם אנשים "סתם", ששילמו מאות אירו על קופסא אטומה, ובסוף גילו שיש שם בובות. מסכנים, ישבו לידנו אחרי המכירה כשאכלנו, פתחו את הקופסא הכי נרגשים, ואז גילו שתי בובות של דולפין ודובי. שילמו 200 אירו בשביל זה. דיכאון.

החלק הכי חמוד במכירה היה תיק גב לילדים של מיניונים. היה שם ילד שחיכה עם אמא שלו רק בשביל להציע על התיק הזה. הכרוז ראה את הילד, שהכי התרגש להציע מחיר לתיק שחיכה לו במשך שעתיים וחצי (!!), וביקש ממישהו לתת פייט. בחור צעיר הרים את השלט שלו, ומשם התגלגל. הכרוז עלה בסנטים, כדי שהילד ירגיש כמה שיותר פעילות, אבל שהמחיר לא יקפוץ לשמיים, והבחור שיתף פעולה. כשהגיע לעשרה אירו, הכרוז החליט שמספיק ואמר "פעם ראשונה.. פעם שניה.." ואז הבחור הציע עשרים אירו. הכרוז דפק לו מבט, ואמר שהילד זכה. כולם מחו דמעה וההתנפלות המשיכה.

לא הולכת למכירה כזו שוב בלי כיסא נוח. פסיכים.

ברלינאית ברמ"ח איברים ומגשימת חלומות

Subscribe
Notify of

4 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Editor
Reply to  ברלינאית
6 years ago

ברור שהם יהיו במצב מצוין חח כשאת אורזת לחו"ל מן הסתם שתקחי את הבגדים הכי יפים
מגניב !

Member
6 years ago

פשוט צחקתי. נראה לי שהיה ז'קט טוב שלי במכירה 😉 וחשבתי על הטאבלט שמצאתי וברוב טמטום העברתי לדיילת… נשמעת חוויה שמעניין להסתכל עליה אבל רק כמות האנשים הייתה מייאשת אותי.
תודה על השיתוף, נשמע מיוחד מאד.

Editor
6 years ago

פסיכים לגמריי, לא רק שהם לא תורחים לחפש את הבעלים הם עוד מוכרים את זה, לא הייתי קונה בחיים משהו בלי לדעת מה יש בפנים. אפילו כשאני קונה עוגיות אני בודקת מה הרכיבים !
בחיים לא שמעתי על מכירה כזאת, הזוי לגמריי. מזכיר לי כשמצאתי בצרפת חנות שמוכרת מוצרי יד שנייה. נכנסתי והיא הייתה מסריחה רצח. כל הבגדים שם סמרטוטים, ישנים, מגעילים ומסריחים רצח. ועוד במחירים מופקעים, 10-15 יורו, ואנשים מתנפלים על זה.
ברחתי משם
יש דברים שאני בחיים לא אבין