Sign In

Remember Me

הגירה למטרת אהבה

כבר לפני מאות שנים חיתנו מלכים אירופיים את בניהם עם בנות מלכים מארץ אחרת' ואם לנסיכים זה היה טוב, אז למה לא לנו?

אך בעוד בעבר זכו רק מתי מעט לפריווילגיה הזאת, היום בעידן האינטרנט כל אחד יכול! מאות אתרי היכרויות בינלאומיים הוקמו בשנים האחרונות כדי לתת מענה לתופעה ההולכת ומתרחבת. כך אלפי ישראלים מוצאים אהבה במדינה אחרת.

חלקם מתחתנים, מקימים משפחה, מהגרים כל כמה שנים למדינה אחרת ומלמדים את ילדיהם שפה אוניברסלית, ליברלית והומניסטית. אלה משפחות שחיות בתרבויות שונות, משפחות שאוכלות לארוחת בוקר המבורגר בייקון עם גבינה, משפחות שלא מזדהות עם לאום, עם מיליטריזם או עם דת. את זה אנחנו מציעים לך:

להיות אזרח העולם!

הבחירה לחיות עם בן או בת זוג ממדינה אחרת, מתרבות שונה משלך, תשפיע ללא היכר על חייך. לא לכולם זה מתאים, אבל חבל להחמיץ הזדמנות לחיי אהבה מלאים ועשירים. זו האפשרות שאנחנו מציעים לך:

להיות חופשי! להתאהב!

[stextbox id="download"]הכרת באתר היכרויות בחורה חמודה שכתבה על עצמה בפרופיל "סקרנית, חייכנית ומלאת שמחת חיים" וכמובן לא מעשנת 🙂 אחרי כמה התכתבויות ושיחת טלפון קצרה החלטתם לצאת לטיול רגלי בטיילת מול הים ואולי לאכול משהו. אתם נפגשים ואתה מגלה שמאחורי התדמית הזוהרת מסתתרת בחורה מבולבלת שמחפשת את עצמה. נראה שהיא שולפת דף עם רשימת קריטריונים ובוחנת אותך. כשהיא מעקמת פרצוף, אתה מבין שנכשלת באיזה תכונה או נתון – אולי זו ההשכלה או המקצוע שלך לא מכניס מספיק לטעמה.

אתה מחפש בחורה ליברלית, תוססת, שאוהבת את החיים ומחוברת לעצמה, ואת זה לא מצאת כי המבחר כאן קטן. אתה מעריך נועזות, מקוריות וסקסיות, והשמרנות של בנות ישראל לא עושה לך את זה. אתה מחפש אותה כאן… אבל היא נמצאת בחו"ל.[/stextbox]

קליפ – סיפור אהבה, מעל 70 מיליון צפיות!

[stextbox id="alert"]את מכירה מישהו חמוד שיודע מה הוא רוצה מעצמו ויש לו עתיד מבטיח, ואתם יוצאים תקופה ארוכה – אבל משהו לא מתאים, משהו חסר.
הוא משעמם וצפוי, ואת מחפשת משהו אחר, שונה, חדש, בן זוג שיאתגר, ילהיב ויסחף אותך. שיהיה יותר מבן זוג, שיהיה החבר הכי טוב 🙂

לפעמים נדמה לך שכל הגברים יצאו מפס ייצור זהה, וגם אם את אף פעם לא לבד, את מרגישה בודדה. וממשיכה לחפש…
תפסיקי לחפש ותשלחי לי הודעה ;-)[/stextbox] [hide-this-part morelink="דוחסים אותנו למסגרת אחת (סרטון)"]מדינת ישראל שוללת מאזרחיה זכות יסוד בסיסית ולפיה כל אזרח רשאי לבחור את דרכו להתחתן, כי ממשלות ישראל הפקירו את מוסד החתונה בידי יהודים ניאו-נאצים חובשי כיפה. בכל אופן, בין אם תתחתן עם ישראלית ובין אם לאו, אנחנו ממליצים על חלופות אחרות מלבד הרבנות הראשית, למשל חתונה אזרחית כנהוג בכל העולם המערבי.

[/hide-this-part]

מדד חופש הנישואים: ישראל מדורגת במקום הנמוך ביותר במדד חופש הנישואים, לצד מדינות כאיראן, אפגניסטן וערב הסעודית (קישור)

כתבות קשורות: (נפתח בדף חדש)
משפחה חדשה (ארגון לזכויות המשפחה)
רבע מיליון ישראלים לא יכולים להתחתן (ynet)
להתחתן עם דרכון (ynet)
המדינה מתנגדת לנישואים עם אהבתך? (מישהו אמר הפרדת הדת מהמדינה? אתר הארץ)
בוא נברח מפה ונתחתן (ifeel)

 

[stextbox id="info"]סיפורי הצלחה:[/stextbox] הכיר את אהובתו השבדית בפייסבוק

[stextbox id="warning"]סיבות נוספות להגר לחו"ל:[/stextbox]

חזור לדף הבית

* יש לך מה להוסיף? הוסף תגובה למטה. מצאת לינק שבור? דווח לנו. תודה!


Subscribe
Notify of

16 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments