Sign In

Remember Me

גילאי 21 עד 34 (או רווקים)

אתה בצומת דרכים. סיימת את השירות הצבאי או שאתה מתלבט אם ללמוד או להתחיל לעבוד בעבודה חדשה. הבחירה שלך היום תקבע במידה רבה את עתידך בשנים הקרובות.

אם תבחר להישאר כאן, תיאלץ להתמודד עם המשך ההידרדרות של המדינה שיפגע בחופש ובכיס שלך. הסכם שלום עם העולם המוסלמי לא נראה באופק והוצאות הביטחון התופחות ינגסו ממשכורתך. עלויות המחיה בישראל ימשיכו לטפס, תיאלץ לצמצם את הבילויים כדי לגמור את החודש, ומה הסיכויים להגשים את עצמך במדינה הקטנה שלנו לעומת בארה"ב או באירופה? ואל תשכח את החופש שלך (על המאגר הביומטרי שמעת?)

חשבת לקנות דירה ולהישאר בחיים? אם אין לך עזרה מההורים, תשכח מזה – המשכנתא תשעבד אותך בעשרים השנה הקרובות.
רוצה לקנות צעצוע חדש? אייפון? שלם 33% יותר מחברך בארה"ב . רוצה מכונית? שלם מס של 95%! שלא לדבר על הוצאות הדלק, חלקי חילוף, תיקונים – עלויות אחזקת רכב בישראל הן מהגבוהות בעולם.
המחיר הגבוה, שלא בצדק, שמשלמים אזרחי ישראל עבור מוצרים תוצרת חוץ אינה מסתיימת כאן. במקרים רבים ישראל מונעת מאזרחיה ליהנות משפע מוצרי חוץ איכותיים בטענות מגוחכות, כמו למשל האיסור של משרד התקשורת לייבא את מחשב הלוח iPad של חברת אפל לישראל.
רוצה להקים עסק? אל תשכח את מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי – אנחנו מקווים שדוד שלך עובד שם, וזה עוד לפני שדיברנו על כל התקנות והחוקים שחונקים כל רוח של יוזמה חופשית ותחרות. אגב, אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף, ישראל היא לא המקום המתאים. נקודה.

האם אפשר לחיות בכבוד במדינת ישראל? כן, אך תלוי לאיזה משפחה נולדת. אלה שזכו יישארו כאן (עם הרבה חופשות בחו"ל), ואלה שלא ויכולים לעזוב פשוט עוזבים. הידעת שיותר מ- 20,000 ישראלים מהגרים כל שנה? הידעת ש- 750 אלף ישראלים גרים בחו"ל?

כעת, אם אתה לא מאלה שקוראים בקפה ומאמינים בכוכבים, אז כדאי שתקבל החלטה מושכלת לגבי עתידך. האם ללמוד בארץ או בחו"ל? האם לעבוד בישראל, באירופה או בארה"ב?

הרווחה האישית שלך, האושר שלך, הם המניעים לבחון אם להגר לחו"ל, גם לזמן מוגבל, ללימודים או כדי לעשות כסף. בחו"ל תשפר את השפה האנגלית (או כל שפה אחרת), תכיר תרבויות ואנשים חדשים ואולי אפילו בחורה חייכנית?

ככלל, במדינות המערביות איכות החיים גבוהה יותר, השכר גבוה יותר, עלות המחייה מתאימה לכל כיס, מגוון האפשרויות וההזדמנויות כמעט אין סופי. ראית כמה סוגי בשר יש בסופר אמריקאי? ראית את הסדר המופתי ביפן? ראית את עושר הבירות שיש בלונדון? את הנופים באיטליה? את תרבות הנהיגה בגרמניה?

אין לך מה להפסיד – כשתחליט לשוב לארץ, ייתכן שתיהיה זכאי למענקים לתושבים חוזרים, הקלות מס והטבות בשפע.
בינתיים, עם המשפחה אפשר לדבר בסקייפ, שיחות חינם + ווידאו.

קח אחריות על החיים שלך, בהצלחה! 🙂

עבור ל:
עד 20 35 ומעלה (או נשואים)

קישורים קשורים:


Subscribe
Notify of

5 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments