Sign In

Remember Me

מדריך האריזה בשקיות וואקום

ברגע שהחלטנו לעזוב קיבלנו גם החלטה שאנחנו נעזוב קלילים ככל האפשר. נפנה את כל מה שלא ממש משמש אותנו ביום יום, נעביר את מה שאפשר ויש תחושה שחבל להעביר למישהו שלא מכירים, נתרום קצת ונעביר את עצמנו לחיים חדשים. האתגר שלנו הוא לארוז את החיים בתוך 4 מזוודות גדולות + 3 טרולי + 1 תיק גב. במקרה שלנו בכל מזוודה מותר לנו להכניס 32 ק"ג, בטרולי ובתיק הגב 10 ק"ג (שדרוג של כרטיס הטיסה שנעשה מסיבות שונות כולל המשקל). בנוסף לכך, נשלח את הגיטרה החשמלית בנפרד דרך חברת שילוח אמינה ובתיק מיוחד וזאת כיוון שיש לה ערך רב והיא חלק בלתי נפרד מחיינו.

כדי להצליח לעמוד באתגר עלינו להתחשב בכמה מרכיבים ובהם:

  • משקל כל מזוודה.
  • מקום במזוודה.
  • חלוקה נכונה בין המזוודות.

כיוון שיש לנו כמעט שבוע להסתובב בארץ ולא לגור בבית שלנו החלוקה היא פחות או יותר – מה שלא צריך לעכשיו ילך למזוודה הגדולה, מה שכן  ילך לטרולי/ תיק ונוזלים ילכו בשלב זה איתנו ויעברו ברגע האחרון למזוודה גדולה כדי שלא יורידו לנו אותם בטיסה (נוזלים הם כל מוצרי היופי למיניהם).

העזרים שעומדים לרשותנו הן מזוודות בגדלים שאושרו על ידי חברת התעופה ו… שקיות וואקום אותם הזמנתי דרך חברה נפלאה בשם ביי-דה-ווי (הם היו כל כך נפלאים אז חשבתי שזה יהיה נכון לפרגן להם). עכשיו, בשיא האריזות נראה לי שהצלחתי לעלות על השיטה, איך לארוז בתוך שקיות וואקום בצורה יעילה ונוחה ועל כן אשתף אתכם:

שלב ראשון – פריסה

לנו יש 10 שקיות וואקום וכולן באותו הגודל. שמתי שקית אל מול שקית ופרסתי אותן. בשכבה התחתונה פרסתי משהו גדול כמו מגבת או ציפה ועל שכבה זו בניתי מגדל מרובע. זה נראה כך:

אריזה להגירה

 

שלב שני – הכנסה לתוך השקית השנייה

בשלב זה "משכתי" את החלק התחתון ביותר (זה שמכסה את כל השקית) אל תוך השקית השנייה והכנסתי את הכל פנימה. זה נראה כך (התמונה לפני הוואקום):

אריזה בשקית וואקום

 

שלב שלישי – וואקום והכנסה למזוודה

לצורך השלב הבא הבאתי את שואב האבק, פתחתי את הפקק למעלה, הצמדתי את הצינור כשהשואב מופעל ונתתי לשואב לעשות את העבודה. לאחר מכן אפשר לשים בקלות את השקית הלא גדולה בתוך מזוודה וליהנות משפע של מקום נוסף:

עוברים לקנדה ואורזים

 

שתי שקיות וואקום כולל בגדים, מצעים, מגבות, שמיכה ומעיל עבה נכנסו לתוך מזוודה אחת ויש עוד המון מקום לדברים לא כבדים:

מעבר לקנדה ואריזות

 

טוב, אוטוטו נפנה את הבית ושבוע הבא נעלה על המטוס. זה כבר הרבה יותר קרוב מכפי שנדמה וההתרגשות עולה בכל יום שעובר.

מאת

Subscribe
Notify of

3 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments