Sign In

Remember Me

כרטיס טיסה לכיוון אחד

מאת: מיטל אור / עוברים הלאה

טוב, זה רגע מרגש, רכשנו כרטיס טיסה לכיוון אחד בלבד וזה אירוע של… פעם בחיים כנראה.

בשבת ישבנו שנינו יחד, בדקנו את האפשרויות העומדות מולנו ורכשנו 4 כרטיסי טיסה לכיוון אחד בלבד. רעדה לי היד כל הזמן ואת ההזמנה התחלנו בערך ארבע פעמים. כל פעם לא היינו בטוחים במשהו, אם כתבנו את כל השמות נכון ותהינו אם לשנות פרטים בכרטיסים או לא.

לאחר בחינת האתרים השונים החלטנו לטוס עם חברת condor שראינו המלצות עליה (ובעיקר על המחירים שלה) באתרים שונים. לא מדובר בטיסה פשוטה משום בחינה ולכן היססנו המון לפני הרכישה. הדילמות היו לאן לטוס, אם לשדרג את הכרטיס או לא והיו עוד כמה שיקולים ואלו ההחלטות:

  1. אנו נטוס עם חברת CONDOR בטיסה למונקטון (כשעתיים וחצי מסיינט ג'ון). העצירות שמחכות לנו הן בפרנקפורט (עצירה קצרה יחסית) ובטורונטו (שם נספיק לעשות לנדינג בצורה מסודרת).
  2. במונקטון ניקח רכב של 7 אנשים ונישן את הלילה במלון. עלות חדר = 500 ש"ח לארבעתנו. לא זוכרת אם זה כולל ארוחת בוקר או לא אבל לא נראה לי עקרוני עבורי ועבור הילדה.
  3. את הרכב נחזיר בסיינט ג'ון ונחליף לרכב קטן יותר וזאת לאחר שנשים את כל המזוודות שלנו בדירה בה נשהה (עוד לא סגרנו איפה נגור בתחילת הדרך… יש על מה לעבוד).
  4. ביצענו שדרוג לטיסה. ההחלטה לשדרג את הטיסה הייתה הדילמה הגדולה שגרמה לנו לעשות את ההזמנה עוד פעם ועוד פעם. משמעות השדרוג היא שאנחנו יכולים לבחור את המנות שיוגשו לנו ללא תוספת תשלום (בחרנו שתי מנות טבעוניות ושתיים צמחוניות), יש לנו אפשרות לבחור את המקום בטיסה, יותר מקום (כלומר מושבים משודרגים) וחשוב לא פחות – נוכל לקחת איתנו 32 ק"ג במקום 24 ק"ג לכל אחד. למרות השדרוג מדובר באפשרות הזולה ביותר מכל החברות שבחנו. טיסה זו לא מתאימה למי שרוצה לטוס באופן ישיר או להגיע ספציפית עד לסיינט ג'ון.

אחרי שהזמנו את הכרטיסים היינו קצת בהלם מהצעד או אולי זו הייתי רק אני. הודענו לילדים שיש לנו תאריך טיסה וזהו, החיים המשיכו כהרגלם.

 

ולמשהו קצת אחר אבל מרגש לא פחות:

במסגרת העובדה שיש לנו ילדה מדהימה, אמרתי לה שאני דואגת לזה שבית הספר שם יהיה שונה והיא תרגיש פחות טוב רק בגלל דברים שיגידו לה. התגובה שלה הייתה: "זו הבעיה שלך. אני יודעת שיהיה לי טוב, את זו שמתעקשת לדאוג כל הזמן, לי יהיה נהדר, גם אם זה ייקח כמה חודשים או אפילו שנה, אחר כך יהיה לי הרבה יותר טוב ממה שאני מרגישה פה".

אז זו התחושה של הבת שלי ואני לא יכולתי שלא להתרגש ממה שהיא אמרה. זה נכון, לי יש חששות ולפעמים בטעות אני משליכה אותן על הילדים קצת יותר מדי ובינתיים הם פשוט מבקשים שאני אפסיק לחפור להם בעניין ואתן להם למצות את הארץ ואת החוויות כאן. יצא לי טוב, מודה.

מאת

Subscribe
Notify of

2 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments