Sign In

Remember Me

ואללה יופי, השמאל רוצה להיפרד

ואללה יופי, השמאל רוצה להיפרד

מכל העמדות, הגישות וההצעות שרצות מסביב מאז פרוץ המלחמה ולמעשה מאז הקמת הממשלה, הרעיון הכי אוילי, יומרני ובזוי בעיני – הוא רעיון ההיפרדות.

ואת זה אני אומר – כמי שאין לו שום זיקה לרוב העם, שהוא בעיני נאלח, בור ושטוף מוח.

רעיון ההיפרדות

רעיון ההיפרדות נגזר מהפערים התרבותיים והחברתיים בין הליברלים לשמרנים בישראל. הליברלים בגדול לא מוכנים להמשיך לממן את הבטלנות והבורות השמרנית, ובצדק מסוים, ולכן הם קוראים למדינה להתפצל לשתיים – מדינת ישראל וממלכת יהודה. בישראל יגורו ההייטקיסטים השמאלנים, וביהודה יגורו שטופי המוח הבורים. סך הכל, נשמע טוב.

רעיון ההיפרדות יוצא מתוך ההבנה העמוקה שחלחלה בחברה הישראלית בשנה האחרונה ביתר שאת, לפיה כלו כל הקיצים. לא ניתן עוד לגשר על התהום הפעורה בין שני הציבורים הללו, ולא ניתן להגיע לשום הסכמה איתם. לכן, לפי אותו רעיון, הדרך הנכונה היא להתגרש.

לרעיון הזה הרבה כוונות טובות, והוא נגזר ממקום שמנסה להתמודד עם הבעיה בצורה יצירתית. אבל כמה שהוא נגזר ממקום חיובי, ככה הוא יותר נבזי ומטומטם.

במהות – מדובר ברעיון דיקטטורי להחריד

איש מבין הקוראים להיפרדות לא מבין מהי דמוקרטיה. ואת זה אני אומר, שוב, כמי שהוא ליברל, חילוני, הייטקיסט, מצביע שמאל, יוצא 8200 ו-750 בפסיכומטרי. דמוקרטיה היא לא רצון החכמים או המשכילים (הלוואי שהיתה). דמוקרטיה היא רצון העם. ואם העם הוא בור להחריד, וזה המצב כאן, אז לכפות החלטות רציונליות כאלה ואחרות על העם משמעה דיקטטורה. ולא, לא חשוב אם מי שיוזם אותה הוא ציוני גדול שעשה צבא שנים ארוכות וכואב לו לראות את המדינה שלו מידרדרת לפי תהום. מה שחשוב הוא לכבד את רצון הבוחר. והבוחר בישראל, טיפש ושטוף מוח ככל שיהיה, ועל זה שהוא כזה אין מחלוקת באתר הזה, הוא עדיין רוב העם, ולפי כללי המשחק הדמוקרטיים הוא זכאי לעצב את גורלו ועתידו כפי שהוא מבין.

רעיון ההיפרדות הוא רעיון אנטי דמוקרטי בצורה קיצונית. נסביר זאת כך: הלכתם לשחק כדורגל בשכונה. התחלקתם ל-3 ראשי קבוצות שיתחרו ביניהן בטורניר. ערכתם הגרלה (דמוקרטית) ויצא שאתם מספר 3 בבחירת השחקנים. השניים שלפניכם לקחו לכם את כל השחקנים הטובים. נשארו לכם רק הפחות טובים. בשל כך פוצצתם את המשחק והודעתם לכל השחקנים: מי שרוצה לשחק באמת שיילך איתנו למגרש ליד ונשחק שם. זה נשמע מגוחך ואידיוטי אבל זה בדיוק רעיון ההיפרדות.

רעיון ההיפרדות הוא דרך המילוט הדיקטטורית והשפלה של כל אלו שהפכו עם השנים למיעוט. אחרי המון שנים נפל להם האסימון שהם מיעוט נדכא בעם, לא רלוונטיים בעליל, אולי 20-25% מבעלי זכות הבחירה, היום, ובדרך להיות 5-8% בתוך עשור שניים. בשל כך, הם מנסים לחמוק מהיותם מיעוט, ולכן קוראים להיפרד. הפסדתם – אז אתם מפוצצים את המשחק.

בפרקטיקה – יש יותר סיכוי שהחמאס יצטרפו כאזרחי המדינה מאשר שתהיה היפרדות בין שני חלקי העם

מעבר לעניין המהותי. בפרקטיקה, אין לרעיון הזה שום סיכוי. אפילו לא 1 מ-1,000. יש יותר סיכוי שיצרפו את החמאס כאזרח למדינה לפני שציבור הבורים יסכימו לגרוע אתכם מהעם. רוצים לצאת? בבקשה, נתב"ג פתוח (בינתיים). אבל אל תחיו בסרט שמישהו פה ישחרר מילימטר מהמדינה הזאת בשבילכם. הפסדתם בבחירות, כבדו את רצון הבוחר. אם רוצים פה להמליך מלכים, סעו לאירופה, לארה"ב, שם אין מלכים ואין סיפורי אגדות.

כדי לייצר היפרדות, כדי להתגרש, צריך להסכים. פה, אין סיכוי שתהיה הסכמה. שחררו מזה. תתקדמו למה שיותר רלוונטי. מי שלא טוב לו בישראל, שיעזוב. זה פשוט. לא צריך לסבך כל דבר.

אבל אני מממן אותם! הם לא ציונים! הם דיקטטורים!

אל תבלבלו לי את המוח על אידיאלים וערכים. אתם בדיוק כמו מה שאתם מייחסים לצד השני – דיקטטורים. רק שבניגוד אליו, אין לכם פיתה על הראש אבל יש לכם חזות אקדמית ושפה מצוחצחת. מעבר לזה אתם בדיוק אותו הדבר. ובגלל שאתם כל כך דומים, אתם פונים לאותה שיטה: לשאוף שהכוח יהיה אצלכם. המימון, הציונות, הצבא, החילוניות – זה רק תירוץ.

רוצים להיפרד? ברלין, לונדון, ניו-יורק – כרטיס כיוון אחד.

אני יזם הייטק, נוסע מתמיד שטס מסביב לעולם. כיום אני חי בישראל, אבל נמצא על הקוים, בעיקר לארה"ב. נערך לעזיבה, אבל עוד לא יכול להשלים את התהליך מסיבות משפחתיות. אני איש מרכז-שמאל, קפיטליסט, שמאמין בחירות מוחלטת ובהתערבות מינימלית (אך לא אפסית) של המדינה בחיי הפרט. כבר שנים שאני מרגיש זר בישראל, ומחכה ומצפה כבר ליום שיבשילו התנאים לעזיבתי.

Subscribe
Notify of

26 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
3 months ago

מאמר מעניין. אילו אנחנו היינו מיעוט משמעותי, נניח 30%, אני חושב שהיה ניתן לבצע התנתקות מסויימת. זכותכם של המנוצלים לקרוא תיגר על המערכת ולבקש עצמאות, לא? גם אם בבחירות הדמוקרטיות הם הפסידו.
אבל היות ואנחנו מהווים פחות מ- 1%, אז אין סיכוי לרעיון ההפרדות.
למרות זאת, אני לא חושב שהוא בזוי – הוא חיובי בעיניי, רק לא ישים.

היה לי זמן הבוקר, כתבתי מאמר כתגובה לשלך 🙂
https://leaveisrael.com/blog/the-kingdom-of-judah-and-the-state-of-israel/

Last edited 3 months ago by הישראלי הנודד
רונה
Guest
3 months ago

ההתעסקות הזאת בכלל מתגמדת מול האיום של המשך הלחימה הנוכחי. ישראל מואשמת ברצח עם (אין לי מושג בדין ומשפט בינלאומי, את זה אני לא יכולה לאמת אבל נראה שהאשמות רציניות ולא אופתע אם הן אמיתיות בנוסף לנוהל החניבעל הנרחב באוקטובר) המתנחלים רוצים לספח את הגדה ולהחיל אפרטהייד דה פקטו ובנוסף יש הרבה טענות מדאיגות שכלכלת ישראל תלויה כ"כ בשטחים שאין דרך לפתרון 2 המדינות בלי קריסה כלכלית של ישראל (אלא אם כן המדינה הפלסטינית תהיה מדינת חסות כמו באפרטהייד הדרום אפריקאי לשעבר…) אז הדרך לפתרון המדינה האחת קרובה מתמיד. בקיצור הישראלים ממשיכים כרגיל כשהכל מסביבם קורס והביטחון והחיים שלהם בסכנה… Read more »

Kek
Guest
Reply to  רונה
3 months ago

ואת גם בדרך להגר?

רונה
Guest
Reply to  Kek
3 months ago

כרגע אני לא יכולה לעזוב אבל אני כבר מתכננת מסלול עבודה או המשך לימודים. אני לא רואה אופציה אחרת.

Reply to  רונה
3 months ago

בחו"ל? איזו מדינות מעניינות אותך?

רונה
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 months ago

הסקנדינביות נשמעות כמו מקום נחמד לחיות בו אבל כרגע אין לי כיוון ספציפי אני צריכה לבחון את זה יותר לעומק, יש הרבה מדינות במערב שעדיפות על ישראל אז כולן אופציה

Reply to  רונה
2 months ago

כמובן. ואפשר לנסות. אני עברתי ב- 2013 לפרנקפורט, אבל בסוף החלטתי שמתאים לי מדינה דוברת אנגלית ועברתי ב- 2014 ללונדון, אז אפשר לבדוק כמובן, ללא התחייבות 🙂

Last edited 2 months ago by הישראלי הנודד
רונה
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 months ago

האמת שנשמע נחמד לגור במקומות שונים בלי מחויבות כנראה גם יעזור לפני החלטה סופית

Kek
Guest
Reply to  רונה
2 months ago

יש לך דיסקורד במקרה?

רונה
Guest
Reply to  Kek
2 months ago

לא

Kek
Guest
Reply to  רונה
2 months ago

Gmail?

רונה
Guest
Reply to  Kek
2 months ago

אל תיקח את זה אישית, אתה נשמע מקסים אבל אני לא מרגישה בנוח לתת פרטים שלי לאנשים זרים (ולמקרה שזה רלוונטי אני בזוגיות).

Reply to  רונה
3 months ago

אמר שר כלשהו שאת החמאס לא ניתן לנצח כי הוא רעיון. ועל אף שאני לא סובל את השר הזה, אני מסכים איתו.
המלחמה שהכריזה ישראל רק תעודד עוד דתיים חמומי מוח שאין להם מה להפסיד להצטרף לארגון החדש שיקום. הרי מה משנה השם. הם יכולים לסגור את החמאס, ביבי יכריז שניצחנו, אבל יקימו אותו ארגון בשם אחר… בסיבוב הבא הם יהיו מתוחכמים יותר.

"המוניטין של ישראליים בעולם הוא מזעזע" – אני מרגיש את זה. מאז המלחמה אני לא משתדל לא לקשר את עצמי לישראל בשום דרך.

Last edited 3 months ago by הישראלי הנודד
רונה
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 months ago

חמאס הוא אכן רעיון עם תמיכה אזרחית רחבה ותמיכה ישראלית רחבה אף יותר. אני לא יודעת מי הם האידיוטים שהולכים להילחם ולמות למען ממשלה שטיפחה וחיזקה את החמאס אבל טוענת שהיא רוצה להשמיד אותו אבל זאת בדיחה עצובה ,אני לא יודעת אם אני יותר כועסת או מרגישה צער שאנשים מסכימים להיות בשר תותחים של פסיכופתיים ולעשות דברים מפלצתיים (יש חיילים שאשכרה מתעדים את עצמם עושים פשעי מלחמה ויש עדויות של התעללות בעזתיים רנדומליים שנכלאים בישראל- רמה גבוהה ממש כמו החמאס!). גם מדינת ישראל יודעת שאי אפשר לחסל את החמאס או כל ארגון אחר שיעלה שם- כשחושבים על זה העזתיים הם… Read more »

Reply to  רונה
3 months ago

השב"כ החובבני לא מתעסק איתנו, הם לא מסוגלים להבין את האידיאולוגיה שלנו.
למה את מתכוונת לשיתוף פעולה כמו בבארי ובמסיבה בנובה? לא ירדתי לסוף דעתך.

Last edited 2 months ago by הישראלי הנודד
רונה
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
2 months ago

לא שיתוף פעולה אמיתי (אני מקווה לפחות) אבל באזורים האלה הייתה תקיפה גם של כוחות צה"ל וגם כוחות החמאס בערך בו זמנית ככה שאי אפשר לדעת בדיוק מי הרג אותם סופית- חמאס ששרפו אנשים בבתיהם או טנקים של צה"ל. אם צה"ל לא היו תוקפים יש סיכוי שיותר אנשים היו שורדים את האירוע אבל אין דרישה חזקה מספיק לוועדת חקירה ושגורמים חיצוניים יהיו מעורבים בעניין וביבי עסוק בהסחת דעת ומלחמות שווא בדיוק מהסיבות האלה (ועוד פשעים שעשה במהלך הקריירה שלו).

Reply to  רונה
2 months ago

לא ידעתי מזה. "אש מכוחותינו", אבל סביר להניח שזה לא בכוונה.
אני זוכר שחיילים יראו בשבוי ישראלי שניסה לברוח.

כיצד היה להגיב באירוע כזה, אף אחד לא ידע, כי אף אחד לא ציפה לכך.

ואני יכול לשער שעם אווירת השנאה נגד כל מי שלא יהודי, אז לא אופתע שחיילים צעירים התעללו בחפים מפשע. כי אם שר המשטרה עושה אז להם אסור??!

Tkd94
Guest
3 months ago

הזוי לי כמה אנשים, באמת, אנשים מבוגרים, חושבים שהיפרדות זה רעיון פרקטי. דמיין לך שאתה נתח אוכלוסייה לא קטן ופתאום אומרים לך "זהו, נגמר, אין פטור מהצבא, אין קצבת ילדים, אין תשלומים לבני ישיבות, החילונים רוצים להיפרד", אתה תצחק להם בפנים. מה האנשים במדינת ישראל חושבים? שמי שחונק אותם בגרון ירפה את האחיזה? שהם יכולים לבודד את עצמם לגבולות מצחיקים, לבנות גדרות, מחסומים, לחתוך מדינה לשניים? שהם יכולים לקחת רובע מהמדינה ולהנחיל עליו על הפנטזיות הרטובות שלהם (בין היתר, חיים ללא עלוקות מוצצי דם)? לא, הם לא יכולים. זה רק פנטזיה יפה ומסכנה. מי שרוצה להיפרד מהבית זונות הזה שקוראים… Read more »

Reply to  Tkd94
3 months ago

הערה קטנונית ברשותך: "בית זונות" זה משהו חיובי בעיניי. אבל ישראל היא יותר "בית תמחוי" 🙂
אגב, אם כתבת על ברלין, אז שם ובגרמניה בכלל ישנם בתי זונות לתפארת, בניינים 5-6 קומות מלאי זונות, עם מצלמות מעקב, הגנה משטרתית. בדיקות קבועות למחלות מין ועוד. גן עדן. ובגלל התחרות המחירים נמוכים.

Last edited 3 months ago by הישראלי הנודד
Se7en
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 months ago

הייתי צריך יותר לדייק במינוח שלי ולהגיד שישראל זה בית זונות בקומה מינוס 5 במקלט מאובק בלי מזגן שכולם כולל כולם עם STD פטריות עובש גירודים בלי מצלמה בלי חוקים ובלי אלוהים (אם היה אחד כזה)
פשוט לא נורמלי

Reply to  Se7en
3 months ago

מחלות מין?!! יצא לי החשק. חחח…

Se7en
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 months ago

למי יש חשק? לא מבין למה אני פה, בשביל לפרנס את שלוימקה ומוחמד? כל הכסף נשפך עליהם לפחות הערבים עוד מנסים להזיז איזה גלגל שתיים במוח רוקחות מקדונלדס שיפוצים, החרדים תפסו עלינו ממש תחת כל דבר שותים לנו את הדם כשרות רבנות כסף ישיבות כויללים ומה ? חס וחלילה ילמדו ליבה, חס וחלילה ילכו לצבא, חס וחלילה יתרמו למדינה בכלל, ואל תגידו יש כמה חרדים בזק"א, אז מה? מה אין חילונים במד"א? מה הם תרמו כמה שעות ביום אני צריך למצוץ להם ולפתוח את הארנק ולהתגייס במקומם? שתלך לעזאזל כל המדינה הזאת, בזמן מלחמה מעבירים רק חוקים קטנים לשחיתות ונוכלות… Read more »

Reply to  Se7en
3 months ago

מזל טוב! אתה יכול להגר הרבה לפני גיל 25-28. אפילו תוך שנה שנתיים. זה תלוי בהרבה סיבות, בעיקר תלוי בך. לימודים? עבודה? התנדבות? תלוי מה הכיוון…

Se7en
Guest
Reply to  הישראלי הנודד
3 months ago

א כל תודה רבה על האיחול, אני פשוט מציג לי איזה סף ריאלי כי החיים שלי כרגע לא במצב לקום ולעזוב לא מבחינת אזרחות לא מבחינת משפחה לא מבחינת כסף ולא מבחינת מקצוע, הדבר היחיד שיש הוא רצון ועם זה אני צריך לטפס . מה אני רוצה לעשות בהגירה שלי? הגירה מוסדרת חוקית עם מקצוע ביד (מתכנת) , אני ספציפית מכוון לגרמניה שאר המדינות לא קורצות לי, זה מה שהכי משך אותי. רוצה לעזוב את המקלט פסיכיאטרי הזה שקוראים לו ישראל. את הלימודים שלי ככל הנראה אני אמשיך ואסיים בארץ ואת העבודה הראשונה אני אמצא בארץ שקודם כל תהיה לי… Read more »

Last edited 3 months ago by Se7en
ליאם
Guest
3 months ago

האמת לא ממש מסכים איתך כי זה באמת יכל להיות רעיון טוב בתאוריה לדעתי, אבל כשקראתי פוסטים בקבוצת פייסבוק שלהם אף אחד לא באמת רצה שם מדינה ליברלית וחילונית, יותר בסגנון דיקטטורה צהליסטית וציונית.