Sign In

Remember Me

זימון לבדיקות רפואיות

מאת: מיטל אור / עוברים הלאה

בתאריך 22.10.2014 התחלנו את דרכנו לכיוון סיינט ג'ון כשאת הביקור הרשמי התחלנו ב – 24.10.
בתאריך 22.10.2015 קיבלנו מייל עם הזמנה לעשות בדיקות רפואיות…

כמובן שהבית כולו בהתרגשות ואנחנו לא מבינים איך הכל נפל עלינו בול בזמן (מה גם שה 24.10 זה יום ההולדת שלי… אז יצא לי לחגוג פעמיים…). אז אני לא אכתוב כמה אני שמחה ואלו תחושות בדיוק עוברות עליי, אבל כן אנסה לעשות שני סיכומים חשובים, אחד ביניים והשני לא סגור.

סיכום לו"ז:

24.10.14 – התחלת ביקור.
04.15 – הגשת מסמכים לפרובינציה.
17.06.15 – אישור ב – CIC שהחלה בדיקת התיק שלנו (אצלנו בהתחלה היה כתוב שהתיק התקבל ורק לאחר מכן עבר לסטטוס "בתהליך"). התשלום עבור התיק ירד בחודש מאי.
22.10.15 – הודעה על זימון לבדיקות הרפואיות.

לאחר שנקבל PR אעדכן כמה זמן עבר בין ההגעה לרופא ועד לקבלת האישור.

אז מה עושים עכשיו…

טוב, אין לי תשובות לכל מה שאנחנו מתכננים לעשות עכשיו ובטח הרשימה הזו רק תלך ותגדל…. אבל לבינתיים.

1. לסדר את הבית לקראת מכירה. אנחנו רוצים למכור את הבית ברגע שיהיה לנו PR ולכן להתחיל לארגן אותו עכשיו רק יעזור לנו. משמעות הסדר היא בין היתר להעיף את מה שאנחנו לא צריכים ולארגן את מה שיישאר בבית ומה שיעבור איתנו. בהזדמנות זו אספר שכבר מזמן נכנס הכלל שמה שלא עובר איתנו לקנדה לא נכנס הביתה, למעט בגדים שאין ברירה וצריך ללבוש משהו (שבוודאי יהיה קטן עד שנעבור).

2. רשימה. הכנת רשימה היא עניין חשוב מאד (עבורי) ובוודאי שהיא עוד תגדל. בינתיים רשמנו שאנחנו חייבים לחשוב על פרידות לכל אחד מהילדים, מהמשפחה, אני אפרד מהחברות שלי. בנוסף, אנחנו צריכים להבין איך מעבירים את החתול, לסדר ביטוח, בנקים, הו"ק ועוד. אבל יש עוד זמן והרשימה פה באמת ארוכה.

3. קביעת תאריך לבדיקות רפואיות (כן, עוד לא קבענו אבל רק כי לא היה מענה כשידענו שיש לנו זימון) + תעודת יושר של המשטרה. עוד לא החלטתי אם לסמוך על האתר של המשטרה או לא (מה גם שבינתיים לא הצלחתי להעלות אותו מסיבה כלשהי).

4. יעדים שחשוב לנו לראות. נכון שזה יכול להישמע מוזר, אבל יש פה מקומות שאנחנו רוצים לבקר בהם ולכן יש לנו רשימה שכזו. היא לא ארוכה ובינתיים כוללת רק סיום אצל בת דודה שלי בדרום, אבל אולי נחשוב בהמשך על עוד כמה מקומות.

5. לברר מה אנחנו יכולים לקחת איתנו בטיסה מבחינת כבודה. אנחנו לא מתכננים לעבור עם יותר מדי חפצים ולא להוציא מכולה, אבל יש לנו גיטרה שחשוב לנו להעביר וגם מכונת תפירה שלא החלטנו אם היא תעבור איתנו או אם נמכור אותה.

מעבר לזה, אנחנו עם אצבע על הדופק בכל הנוגע לבתים. מקבלים החלטה איפה אנחנו רוצים לגור כי אנחנו לא רוצים לעבור מקומות אלא להתמקם לתקופה של לפחות חמש שנים באותו מקום (לא מתחשק לנו להעביר את הילדים בתי ספר).

< למאמר הקודם     |     בקרוב >

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments