Sign In

Remember Me

תנאי שימוש

קרא בעיון את תנאי השימוש. אם אתה לא מסכים איתם – צא מהאתר. תודה.
אם יש לך שאלה על השימוש באתר אתה מוזמן ליצור קשר ולשאול את שאלתך.

הבהרות:

  • האתר leaveisrael.com (להלן "האתר") עוסק בעידוד ההגירה לחו"ל כדי שצעירים, משכילים וחילונים יהגרו לחו"ל וישפרו את מצבם הכלכלי, החברתי והאישי. מדינה שמנוהלת על ידי גנרלים מהממסד הצבאי ורבנים מהממסד הדתי לא ראויה לאזרחים יצרניים, שומרי חוק ומשלמי מיסים.
  • האתר דוגל בתפיסה ליברלית, הומניסטית, חופשית ואזרחית שבה זכויות האזרח עומדים בראש סדר העדיפויות ולא המדינה, המנהיג או האל.
  • האתר פונה לגברים ונשים אך כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות.
  • האתר פונה לכל הגילאים, אך אם אתה צעיר מגיל 18 עליך לבקש את רשות הוריך לגלישה בו.
  • הגלישה באתר היא באחריות הגולש בלבד.
  • לא ינתן שום פיצוי כספי או שווה ערך לכסף למי שראה עצמו נפגע מהאתר או שיטען שנגרמו לו נזקים. האתר מתריע בפני הסכנות בהגירה החל מעוגמת נפש ועד ולמוות.
  • אם מצאת תכנים שנוגעים לך אישית (שמך, תמונתך, כתובתך וכדומה) באתר והם פוגעים בך, אנא שלח לנו הודעה ונשתדל לתקן אותה בהקדם.

הגנת פרטיות
אני שומר על פרטיותך. בכל פרטיך המזהים שתמסור לא יעשה שימוש שלא למטרות האתר ולא ימסור לצד שלישי.

בגלישה באתר זה אתה מסכים:
כל התוכן המופיע באתר מוגן בזכויות יוצרים – אין להעתיק מידע זה או לעשות בו שימוש כלשהו ללא ציון מפורש של כתובת האתר www.leaveisrael.com בעיתונות המודפסת. וחובה להוסיף קישור פעיל לאתר (או לדף הספציפי באתר www.leaveisrael.com) באמצעי דיגטלי (למשל; אתר אינטרנט).

עליך לוודא שתגובתך באתר אינה מפרה את מדיניות התגובות ואינה פוגעת אישית במשתמשי האתר ו/או במנהליו. קרא את מדיניות התגובות.

כל ניסיון לפגוע, להשחית או לגרום לנזק כלשהו לאמצעי האיחסון, לאתר או לתכניו (כולל ניסיונות פריצה, שיבוש והשחתה) הינם עבירה פלילית והעושה זאת צפוי לנקיטת אמצעים משפטים נגדו.

התכנים באתר מפורסמים בהתאם לחוק חופש הביטוי ומאוחסנים בשרתים מחוץ לישראל. אך אם אתה מחזיק בדעות פשסטיות, מיליטריסטיות, לאומניות, דתיות ומשחיות (או שאתה סתם גזען) התכנים באתר עשויים לפגוע ברגשותיך, ולכן אני ממליץ לך לצאת מהאתר.

תודה מראש,
leaveisrael.com


Subscribe
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments