Sign In

Remember Me

זכה בכרטיס טיסה חינם לכל מדינה אירופית שתבחר

 

התחרות הסתיימה! (בשנה הבאה נקיים תחרות חדשה)

המאמר הזוכה נשלח על-ידי ע.ל. שבחר להישאר אנונימי באתר.
את המאמר ניתן לקרוא בקישורים הבאים: חלק א', חלק ב'.

היה לי את העונג לפגוש את ע.ל. בכבודו ובעצמו בבית קפה בשדרות רוטשילד. אמנם הוא זכה בעלות של כרטיס טיסה כיוון אחד, אך היה נדיב מספיק להזמין אותי לשייק פירות בטעם בננה-תמר על בסיס חלב.

מאחורי הקלעים
הרעיון לתחרות כרטיס הטיסה עלה מתוך רצון לשתף גולשים במאמרים של גולשים אחרים בתחומים בהם הם בקיאים. בשביל כמה מאות דולר היה שווה לי לנסות. כולם היו מרווחים: הגולשים באתר היו מקבלים בתכנים חדשים, מספר המאמרים באתר היה גדל וכך גם חשיפתו וכמובן הזוכה בכרטיס טיסה.

בפועל, קיבלתי שלושה פוסטים/מאמרים לפרסום בלבד (מאכזב). גולשים אחרים החלו לתחקר אותי על כרטיס הזכייה והשתמע מדבריהם שהם מעוניינים לכתוב רק במידה ויזכו, הודעתי להם שזו תחרות פתוחה ושיגשו למלאכת הכתיבה מתוך השתוקקות לכתוב, ולא כי מצפה להם כרטיס טיסה. הם וויתרו.

אלו היו המועמדים
ירידה מהארץ היא חובתם המוסרית של ההורים (בתרגום חופשי) מאת איתמר – פוסט מעניין ומעלה סוגייה מעניינת שאיתה אני מסכים. אך היות והפוסט בשפה האנגלית הוא פונה פחות לישראלים ובעיניי זה חיסרון. בכל מקרה, המאמר הגיע למקום השני בתחרות! הידד!

פוסט שני בשם אללה אסלאם נכתב על ידי "האתאיסט בדורו" – הפוסט הקצר עוסק בעלייתו של האיסלם באירופה. לאחר פרסום הפוסט הודיע לי הכותב במייל ובתגובה "אני לא רוצה להשתתף בתחרות אין לי הרבה זמן חחחח". אם זו משאלת ליבך, אז הוסרת מהתחרות, אבל רק שתדע שאילו היית משתתף היית זוכה במקום השלישי!

והמאמר האחרון עסק בנושא שאמנם רחוק ממני, אך בעיניי הוא מהפכני, מרתק, מושקע וארוך ברמה כזו שהחלטנו לפצל אותו לשני חלקים:
מהו קנאביס ומדוע המדינה רודפת את צרכני הקנאביס (חלק א') (מאת: ע.ל.)
מדריך עולמי: באילו מדינות בעולם אפשר לעשן קנאביס בשקט (חלק ב') (מאת: ע.ל.)

אם מותר לגלות, הזוכה בחר לטוס ל… אמסטרדם!
טיסה נעימה 🙂

[stextbox id="grey"]מודעת התחרות כפי שפורסמה[/stextbox]

זכה בכרטיס טיסה לאירופה

[stextbox id="alert"]תנאי ההשתתפות[/stextbox] כדי להשתתף עליך לכתוב מאמר, סיפור אישי או מידע שימושי שקשור להגירה שאותו נפרסם באתר. זהו. (שלח את המאמר למייל)
מבין המשתתפים יבחר הכותב המצטיין שיקבל את הפרס, כרטיס טיסה לכיוון אחד לכל מדינה אירופית שיבחר.

ההשתתפות מעל גיל 18, לגברים ונשים.
ניתן לפרסם בשמך, בנייק או באופן אנונימי. אנא ציין זאת.

[stextbox id="info"]מועד בחירת הזוכה[/stextbox] ב- 31 ליולי 2013.

[stextbox id="warning"]תהליך בחירת הזוכה[/stextbox] מתוך כל הכותבים, יוחלט על זוכה אחד על ידי צוות האתר על פי פרמטרים של איכות כתיבה, שימושיות המידע, עניין ועוד.

[stextbox id="download"]לזוכה[/stextbox]
  • הודעה על הזכייה תישלח למייל שלך.
  • אנא הודיע לנו לאיזה מדינה באירופה ובאיזה מועד אתה מעדיף לטוס. אנחנו נרכוש כרטיס טיסה חד כיווני למדינה ובמועד שתבחר בחברת תעופה לשיקול דעתנו.
  • קבלת הכרטיס טיסה מותנה בהסכמתך להסיר מהאתר וממפעילו כל אחריות בנוגע לטיסה ולשהייה בחו"ל. אתה מסכים שלא תיהיה לך שום תביעה ו/או טענה נגד מפעילי האתר.

תוספות: ניתן להוסיף חזרה לישראל בתוספת ההפרש על ידך.

ברוך הבא לאיחוד האירופי


Subscribe
Notify of

2 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments