Sign In

Remember Me

אני יוצא לנופש בישראל

אני יוצא לנופש בישראל

כשהקמתי את האתר הזה המילים "ישראל" ו"נופש" לא התחברו לי יחד בשום צורה, ההיפך. שלוש שנים בלונדון בלי ביקור אחד בארץ השכיחו את התיסכולים שהיו והחלטתי לבקר לשבועיים ולנסות להנות כמה שאפשר.

בתוכנית לבלות עם המשפחה בצימר בצפון, לראות את האחיין שכבר בן חמש, לפגוש את החברים בתל אביב, לנסוע לים המלח, להשתתף בכמה אירועים, לסגור חשבון בנק ללא פעילות שעליו שילמתי עמלות במשך שלוש שנים, עוד כמה סידורים ולנוח.

בסופו של דבר, לונדון הפכה להיות השיגרה, וטיול בישראל הוא אטרקציה. לראשונה אני מבין תיירים שנופשים בארץ.

שתי נקודות לקראת הנסיעה:

  • מצאתי טיסה ישירה בבריטיש איירליינס בשלוש מאות פאונד שזה זול יחסית לחברה הזאת.
  • חידשתי את הדרכון דרך שגרירות ישראל בלונדון. שלחתי להם ביום שלישי את הישן עם 2 תמונות פספורט ותשלום בסך 65 פאונד שכולל בתוכו תשלום עבור משלוח דואר. אחת העובדות בשגרירות התקשרה אליי היום ונזפה בי שלא צירפתי מעטפה ולכן הם יגבו תוספת תשלום. כשציינתי באוזניה שהטיסה שלי לשבוע הבא ואני מעוניין לאסוף את הדרכון בשגרירות וכך לחסוך את זמן המשלוח, היא הודיעה ששבוע הבא תיתכן שביתה ולכן עדיף שהיא תשלח ואז נזפה בי שוב למה נזכרתי מאוחר. צודקת, התנצלתי. העיקר שתשלח.

 

החופשה בישראל מסיימת פרק ארוך ביומן ההגירה שלי שהחל לפני שבע שנים בהם ניסיתי את מזלי בתאילנד וגרמניה (שלוש שנים) עד שמצאתי את הבית שלי בלונדון בשלוש השנים האחרונות. מוסר השכל: ההתמדה מנצחת.

אל תתייאשו, תמשיכו לנסות ואם במדינה הראשונה זה לא הולך, יש עוד רבות אחרות. לי היה ברור שבשום אופן אני לא חוזר לחיות בישראל והנחישות הזאת נתנה לי כוח להתגבר על מכשולים בדרך.

בשלוש השנים האחרונות בלונדון הספקתי לעשות דברים שלא הייתי מעלה בדעתי שאעשה בישראל. ואני לא מדבר רק על עבודה וחיי חברה, אלה משהו סימלי – התחלתי ללמוד נגינה בכינור מה שאין סיכוי שהייתי עושה בארץ. הבדל הקטן הזה הוא הבדל ענק בהרגשה, הוא ההבדל בין חיי החומר שהיו לי בארץ לבין חיי הרוח בלונדון.

עכשיו זה הולך להשתנות. אעדכן לאחר החופשה 🙂

 

הפוסט הבא – לאחר החופשה

אני מקווה שהפוסטים שלי יעודדו אותכם ויעניקו לכם השראה להגר וגם למצוא את האושר האישי שלכם :) קריאה נעימה.

Subscribe
Notify of

7 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
7 years ago

ס, תכלס צודקת לגמרי. אני פשוט נתקעתי על גרמניה.

o
Guest
7 years ago

בגלל כמה סיבות: א. איכות חיים טובה, לא סתם הם נמדדים כאנשים המאושרים בעולם ב. חשיבות גדולה וענקית לאיכות הסביבה ג. מדינות מדהימות ביופיין ד. קר שם ה. תנאים סוציאלים מעולים, 5 שעות עבודה ביום עם הרבה הפסקות, קידוש הבילוי עם משפחה וחברים, לימודים חינם באוניברסיטה, אפילו שמעתי שמשלמים לך כדי ללמוד, למדינה פשוט אכפת מהאזרחים שלה ו. והסיבה בשביל כל האובססיבים לשואה : הדנים, לא יודעת אם גם הנורווגים, תמיד היו ידידותיים ליהודים וגם הובילו אותם בסירות בשואה לשוודיה הנייטרלית, שמרו על בתיהם עד שיחזרו וגם סירבו לשתף פעולה עם גרמניה ותורת הגזע המטופשת שלה, למרות שלפיה הם נחשבים… Read more »

7 years ago

ס, למה את חושבת שדווקא דנמרק ונורווגיה? מעניין לדעת 🙂

Guest
7 years ago

היי תני, המון בהצלחה And welcome aboard.
מקווה שתהנה מהטיול המקסים שתיכננת לעצמך!
שתף בחוויות הטובות והטובות פחות בתקווה שאין כאלו 🙂

o
Guest
7 years ago

אני דווקא חושבת שדנמרק ונורווגיה הם המקומות שהכי טוב לחיות בהם

קנדה
Guest
7 years ago

המקום הטוב ביותר לחיות בו זה בקנדה.הבעיה היחידה זה מזג האויר.ולכן צריך לבחור במחוז הכי פחות קר שזה בריטיש קולומביה.גם ארהב באיזור החם יותר נוח כי הקור די מגביל את החיים.

7 years ago

מאחלת לך הרבה הצלחה בישראל ושתשוב בכוחות מחודשים לביתך [בלונדון כמובן] !