Sign In

Remember Me

מדוע ישראל שותפה לפשעים נגד האנושות?

אזהרה: נושא זה עוסק בנזקי ברית המילה ובפגיעתה בזכות הילד על גופו. אם אתה חש נפגע מהנושא, צא מהאתר. תודה.

מהו פשע נגד האנושות?
מונח במשפט הבינלאומי המתאר תקיפה רחבה או שיטתית של אוכלוסייה אזרחית. פשע נגד האנושות נחשב לעברה הפלילית החמורה ביותר. המונח הופיע לראשונה באמנת האג משנת 1907, והופיע לראשונה בכתבי אישום במשפטי נירנברג בשנת 1945, שבהם עמדו למשפט פושעים נאצים על חלקם בשואה ובפשעים נוספים.

גם לי עשו ברית מילה – אף אחד לא שאל תינוק בן שמונה ימים. פשוט חתכו לי כי זה מה שכולם עושים, אבל לפחות הברית בוצעה בבית חולים על ידי רופא והתוצאה הייתה למזלי בלי בעיות וסיבוכים.

למה כתבתי את המאמר הזה?
בעיניי ברית המילה מסמלת את העיוורון הגדול ביותר של הרוב החילוני בישראל בכל הנוגע לדת. זה העיוורון שהממסד הדתי, רבניו ושלחיו מנצלים כדי להקים בישראל מדינת הלכה. כאשר יחול האיסור על ביצוע ברית מילה בחוק, תשתחרר ישראל מכבלי הדת. אז תופרד הדת מהמדינה ונוכל לבנות בישראל מדינה ככל העמים – מדינת כל אזרחיה. כשזה יקרה, את האתר הזה אני מבטיח לסגור כי לא יהיה בו עוד צורך.

ולענייננו, הרי כהומניסט אין לי בעיה עם אמונתו של אדם. אדם יכול להאמין שהקוסם מארץ עוץ הוא הבורא, הוא יכול להאמין באל הכתוב בספר התורה, בברית החדשה או בקוראן, הוא יכול להיות אתאיסט כמוני ולראות באבולוציה את ההסבר המדעי המתאים ביותר לעולמנו. זה ממש לא ענייני. הבעיה מתחילה כאשר נחצה הקו בין אמונה לכפייה, בין אמונה לפגיעה בזכויות הפרט של אחרים. ברית מילה פוגעת בזכותו של התינוק על גופו. לכל אדם יש הזכות לקבל החלטה עצמאית על גופו. גופו של אדם הוא קניינו הבלעדי, ואפילו להורים אין זכות לפגוע בבריאות ילדיהם, לכרות את אצבעות ילדיהם או את איבר מינם.

במצרים, איתיופיה וסודן, למשל, מקובל למול ילדות בנות חמש עד שבע. קושרים אותן בחבלים וכורתים להן את הדגדגן באמצעות סכין גילוח – זה נשמע לכם מזעזע רק בגלל שאנחנו היהודים לא עושים ברית מילה בילדות, אך ברית מילה לבנים היא בדיוק אותו הדבר, רק כיוון שהתרגלתם אז זה נשמע בסדר. סביר להניח שאילו לאחותיכם היו עושים ברית מילה, הייתם מצדיקים אותה – כי התחנכתם לציית.

יהודים בארה"ב נגד ברית מילה. יותר ויותר יהודים אמריקנים מסרבים להכניס את בניהם בבריתו של אברהם אבינו (קרא עוד)

הרבה חילונים אומרים להגנתם שברית מילה היא הליך רפואי מקובל ששומר על בריאות האדם. אף שהם מעולם לא קראו מחקר רפואי מלא, הם יטענו בלהט שמחקרים רבים מוכיחים מעל לכל ספק שברית מילה היא מעשה בריא ונכון, ואפילו בארה"ב עושים ברית מילה.
העובדה ש- 100,000,000 (מאה מיליון) יפנים לא עושים ברית מילה נובעת מכך שהיפנים מומחים בטכנולוגיה אבל בורים ברפואה.
העובדה ש- 500,000,000 (חמש מאות מיליון) אירופים לא עושים ברית מילה נובעת מכך שהם אנטישמים אוכלי נבלות.
העובדה ש- 1,000,000,000 (מיליארד) הודים לא עושים ברית מילה נובעת מכך שאין להם כסף.
העובדה ש- 1,500,000,000 (מילארד וחצי) סינים לא עושים ברית מילה נובעת מכך ש… יש להם זין קטן? (עוד תירוצים?)

אגב, באשר לאמריקאים, רק מיעוט מהם מלים את בניהם, ונחשו מי? האמריקאים השמרנים, או במילים אחרות: הנוצרים הדתיים. טוב, מי שמביא את הטיעון הזה צריך להתחיל להאמין כמוהם שישו הלך על המים.
בקיצור, כל העולם מפגר, ורק היהודים חכמים, כל כך חכמים שרק היהודים יודעים מה בריא וכל העולם טועה. ממש הגזע הנבחר. פאר היצירה האלוהית. אתם בסדר??!

רק עם הגיעו לגיל בגרות, 18, רשאי הילד שכבר בוגר להחליט אם לעשות ברית מילה. זכותו כאדם בוגר להחליט אם להטיל מום בגופו, לעשן, לצרוך סמים או לחורר את גופו בעשרות עגילים. זכות זו כוללת גם ביצוע חיתוכים באיבר המין שלו על ידי רופא או איש דת, לבחירתו.

תכנית הטלוויזיה "שומר מסך" על ברית מילה (7:47 דקות)

אתם יודעים שרוב עולי איתיופיה שעלו במבצע משה ושלמה (לפני 20-30 שנה) עברו בגיל מספר שבועות כריתה של הענבל (הלשון הקטנה בפה)? מדוע? הם טוענים שזה בריא (לפחות ההורים שלהם טענו זאת). אם כך מדוע אנחנו לא עושים זאת? אולי משום שאנחנו מבינים שהאקט הזה פשוט הזוי? אולי יום אחד נבין שגם ברית מילה היא אקט ברברי? לפחות מזל שלנשים היהודיות השארנו את הדגדגן.

במדינת ישראל 99% מהתינוקות והילדים הזכרים היהודים והמוסלמים עוברים חיתוכים באיברי המין (ברית מילה). הכנסת מעודדת, הממשלה משלמת, מערכת המשפט שותקת והמשטרה לא מתערבת.

לכן בהתאם להגדרה של פשעים נגד האנושות ישראל אשמה בפשעים נגד מיליוני תינוקות ישראלים.

על אף המחאות מצד יהודים ומוסלמים השותפים לפשע תיאסר ברית המילה במקומות ליברליים בעולם, וממדינות סקנדינביה יתפשט האיסור למדינות נוספות. מן הסתם ישראל והמדינות האסלאמיות יתעלמו במופגן וימחו בקול גדול: "אנטישמים! שונאי יהודים (ומוסלמים)!" אבל תקוותי שאתם כבר תהגרו לחו"ל ובניכם יזכו לחיות בגוף שלם בארץ חדשה 🙂

מדריך: איך לסרב להזמנה לברית מילה? הורד את המכתב
"איך לסרב להזמנה לברית מילה?"

עידכון יוני 2012: בית המשפט בגרמניה פסק שברית מילה פוגעת בזכות הילד לחיות בגוף שלם 🙂
עידכון אוגוסט 2012: רב בגרמניה נתבע בשל גרימת חתכים בגופו של תינוק חסר ישע
עידכון אוקטובר 2013: מועצת אירופה קבעה שברית מילה מהווה הפרה של זכויות האדם
עידכון דצמבר 2013: אחד מכל חמש מאות ילדים שעברו ברית מילה בארה"ב סובל מסיבוכים רפואיים

מאמרים בעניין ההתנגדות לברית מילה: (או בשם המדויק: חיתוכים באיברי המין של תינוקות)
גונן על הילד – מידע על ברית מילה
קהילת הורים לילדים שלמים – בן שלם
ברית מילה? לא תודה (מאמר מאתר BeOK)
ברית מילה שהסתבכה, התינוק דימם (ynet)
מוהל כרת את איבר מינו של התינוק (ynet)
המאבק למען איסור ברית מילה צובר תאוצה בארה"ב (הארץ)

ומנגד אני מביא ציטוט מאתר הידברות: "מעניין לראות כי היהדות הקדימה את המדע באלפי שנים כאשר ברית המילה גם מגינה על עורכי הברית מפני מחלות ומגיפות קשות".
הטיעונים של הדתיים ידועים, מוכרים ולא עומדים במבחן המציאות. הדתיים יורים את החץ ואחר כך מסמנים סביבו את המטרה. משום שנכתב שאלוהים ציווה לעשות ברית, הם מחפשים את הסיבות למה ביצוע של חיתוכים באיבר המין של תינוקות זכרים הוא טוב, ואילו היה נכתב לא לעשות ברית, הם היו מוציאים אותך להורג רק בגלל ברית מילה. הדת היא כל הרע והמכוער בעולם – לכו לאפגנסטין, סודן, סוריה, סעודיה ובני ברק ותיווכחו בעצמכם.


7 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments