Sign In

Remember Me

המדריך המלא איך לקנות מוצרים באינטרנט (מחו"ל)

המדריך המלא איך לקנות מוצרים באינטרנט (מחו"ל)

אין כמו להזמין מוצרים מהאינטרנט – אפשר להזמין מכל מקום בעולם לכל מקום בעולם את כל המוצרים (טוב, אולי באמת לישראל אי אפשר תמיד להזמין הכל)… למשל, אחת הרכישות המצוינות שלנו היתה נעלי ספורט, לפרנקפורט. תוך יומיים הן הגיעו, ובמחיר נמוך ב- 25% ממחירם בחנות. חוץ מזה, המגוון הענק באינטרנט מאפשר לבחור את המוצר המועדף בעיניכם.

יש רק חיסרון מרכזי אחד ברכישה באינטרנט והוא האחריות. אם למוצר שרכשתם אין אחריות בינלאומית ותזדקקו לה, ייתכן שתאלצו לשלם עבור התיקון איפה שאתם גרים או לשלוח אותה על חשבונכם למדינת החברה ממנה הזמנתם. עם זאת, בדרך כלל ניתן להחזיר את המוצר למוכר בין 7 ל- 30 ימים מיום קבלתם ולקבל מוצר חלופי או את הכסף חזרה (בניכוי עמלה).

פישטנו עבורכם את התהליך הכללי ככל האפשר:

buy-online שלב 1 – מציאת המוכר באינטרנט

אם הפריט שאתם מחפשים הוא מותג אז חפשו אותו בהתחלה באתר היצרן. בנוסף, אתר נהדר לחיפוש מוצרים הוא  Google Shopping, שנותן סקירה של מירב החנויות באינטרנט, המציעות את המוצר הנחשק בטווח מחירים שונה. חפשו גם ב-eBay, אבל אל תשכחו לוודא שהמוכר אמין, והכי כדאי עם מעל ל- 99% פידבקים חיוביים.
מוצרים אלקטרוניים ניתן לבדוק באתר Aliexpress או DealeXtreme.
ספרים ודיסקים מוצאים באמזון, וכשמדובר במוצרים אחרים כדאי לפנות לאתרי של המשווקים של אמזון. (חלק מהמוצרים שנמכרים באמזון שייכים לספקים חיצוניים ואמזון מתווכת ביניהם ולוקחת עמלה).
מוצרים בעבודת יד ניתן למצוא ב- Etsy.
אם מדובר בכמות גדולה של אותו פריט, חפשו ב- Alibaba.
וכמובן, Google

שלב 2 – תשלום

a man that flying with credit cardישנן שתי דרכים עיקריות לתשלום אונליין:

  1. PayPal – תשלום מאובטח, ויש להם שירות לקוחות טלפוני בעברית (חפשו פייפל ישראל בפייסבוק).
  2. כרטיס אשראי – אם הכרטיס הוא בינלאומי, החיוב יופיע מיד בחשבון הבנק שלכם (וכך גם יש לכם ביטוח מחברת האשראי). אם אין לכם כרטיס אשראי בינלאומי או שאתם רוצים לקנות באופן אנונימי אתם יכולים לרכוש כרטיס ויזה נטען ולשלם דרכו באינטרנט, בחנות ואפילו למשוך כסף בכספומט.
  3. העברה בנקאית לחשבון המוכר.

! לקונים בעלי חשבון בנק בחו"ל קיימת אופציה שלישית של העברה בנקאית לחשבון המוכר בחינם.

שלב 3 – משלוח המוצר

בדקו לפני הקנייה אם המוכר שולח למדינה בה אתם גרים. אם לא, שלחו למוכר מייל פרטי, ובקשו ממנו לשלוח לכם את הפריט. ייתכן שהוא יסכים.
וודאו שאתם מקבלים מספר מעקב – אל תרכשו מוצרים מעל לשווי של $20 ללא מספר מעקב, בייחוד לא מסין.

שלב 4 – מכס

המס המוטל על חבילות מורכב ממכס (מס על ייבוא סחורות), מע"מ (מס על צריכה) ומס קנייה. ברוב מדינות העולם, חבילה בשווי עד 75$ פטורה מתשלום מכס ומע"מ. חבילה בשווי שבין 75$ עד 325$ פטורה ממכס אך עליכם לשלם מע"מ ומס קנייה.
מיסי קנייה חלים על חלק מהמוצרים בשיעורים שונים. למשל, על מיקרופונים, DVD, חלקי חילוף לרכב ועוד.

בדקו את המכס שעליעם לשלם באתר רשות המיסים במדינה בה אתם גרים.

שלב 5 – איסוף החבילה בדואר

לאחר הקנייshipping-to-israelה יישלח אליכם למייל אישור קנייה ולאחר מספר ימים תקבלו גם מספר מעקב (וודאו שהמוכר שולח עם מספר מעקב לפני הרכישה!). בקרוב תקבלו הודעה מהדואר שהחבילה ממתינה לכם…

תתחדשו! 🙂

במידה ואין אפשרות לשלוח לישראל, השתמשו באחת מהחברות הישראליות ששולחות לישראל.
אתם משלמים עבור הפריט ומזינים את כתובתם בחו"ל (בארה"ב). ולאחר שהפריט מגיע אליהם, הם שולחים לכם אותו לישראל. עבור השירות הם גובים עמלה שמשתנה בהתאם לחברה.

להסבר על תהליך הרכישה

להארות, הערות ועדכונים, אנא פנו אלינו ונעדכן בהקדם. תודה.


Subscribe
Notify of

1 תגובה
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עדינה
Guest
3 years ago

הי,
איזו חברה הכי זולה מבין חברות המשלוח?